گراهام پاتر بعد از پیروزی 3-0 چلسی مقابل میلان در یک کنفرانس خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متئو کواچیچ، بازیکن چلسی، معتقد است هم‌تیمی‌هایش پس از اخراج گراهام پاتر باید مسئولیت‌هایی را بر عهده بگیرند.
چهره‌های ناراحت و نگران بازیکنان چلسی که امروز برای اولین بار بعد از اخراج گراهام پاتر در مجموعه تمرینی چلسی حاضر شدند خبرساز شده است.
بازیکنان چلسی از تصمیم مدیران این باشگاه برای قطع همکاری با گراهام پاتر، سرمربی این تیم، متعجب هستند.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، بعد از شکست 2-0 در بازی خانگی مقابل استون‌ویلا گفت عصبانیت هواداران از این باخت را درک می‌کند و این نتیجه برای چلسی و بازیکنان و کادر فنی هم دردناک است.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، بعد از صعود به جمع هشت تیم نهایی چمپیونزلیگ به تمجید از هواداران و بازیکنان تیمش پرداخت.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، می‌گوید بازیکنان تیمش همچنان از او حمایت می‌کنند و این موضوع به سود او خواهد بود.
بر اساس گزارش های اخیر نتیجه دو دیدار چلسی در هفته جاری می تواند سرنوشت گراهام پاتر را تعیین کند.
یک رسانه انگلیسی می‌گوید گراهام پاتر معتقد است خریدهای نجومی چلسی در زمستان امسال روی تیمش تاثیر منفی گذاشته و تعداد زیاد بازیکنها تمرین تیم را با اختلال مواجه کرده است.
گراهام پاتر سرمربی چلسی می‌گوید کریستین پولیشیچ، ستاره مصدوم این تیم، به بازگشت نزدیک شده و در تمرین‌های سبک و گرم کردن بازیکنان این تیم اضافه شده است.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، بعد از تساوی 1-1 مقابل وستهم از پنالتی‌ای که در دقایق پایانی بازی به نفع تیمش گرفته نشد گله کرد و گفت بازیکن وستهم مثل دروازه‌بان توپ را مهار کرد ولی پنالتی گرفته نشد.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، بعد از پیروزی 1-0 مقابل کریستال پالاس بازیکنانش را تحسین و از جذب مودریک توسط این باشگاه ابراز خوشحالی کرد.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، از عملکرد بازیکنان تیمش در دیدار برابر منچسترسیتی ابراز رضایت کرد.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، معتقد است که حادثه رخ داده برای خانواده رحیم استرلینگ تاثیر منفی روی عملکرد این بازیکن نداشته است.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، می‌گوید حکیم زیاش، ستاره مراکشی تیمش، باید صبور باشد و درخشش در جام جهانی به معنای راه‌یابی اتوماتیک به ترکیب ثابت چلسی نیست.
لوییس هال، بازیکن آکادمی باشگاه چلسی، در دیدار چهارنشهب شب مقابل منچسترسیتی برای اولین بار در تیم بزرگسالان به میدان رفت و درخشش قابل توجهی از خود به جای گذاشت.
سرمربی چلسی معتقد است که رحیم استرلینگ کیفیت بسیار بالایی دارد و مشکلات اخیر این بازیکن به عملکرد کلیِ تیم برمی گردد.
سرمربی چلسی اذعان دارد که رحیم استرلینگ کیفیت بسیار بالایی دارد و مشکلاتِ اخیر این بازیکن به عملکرد کلیِ تیم برمی گردد.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، خبر از مصدومیت بن چیلول در دیدار مقابل دینامو زاگرب داد.
با وجود اینکه چلسی به عنوان تیم صدرنشین از گروه خود در چمپیونزلیگ صعود خواهد کرد، اما مصدومیت های متوالیِ بازیکنان کلیدی گراهام پاتر، طرفداران چلسی را برای ادامه راه نگران کرده است.
با وجود اینکه چلسی به عنوان تیم صدرنشین از گروه خود در چمپیونزلیگ صعود خواهد کرد، اما مصدومیت های متوالیِ بازیکنان کلیدی گراهام پاتر، طرفداران چلسی را برای ادامه راه نگران کرده است.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، بعد از پیروزی مقابل سالزبورگ و صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.
گراهام پاتر، مربی چلسی، خوشحال است که اکثر بازیکنان خوب و تاثیرگذارش را برای بازی امشب مقابل میلان در اختیار دارد و بهترین ترکیب ممکن را روانه میدان خواهد کرد.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، می‌گوید حاضر نیست روی سلامتی بازیکنانش ریسک کند.
گراهام پاتر بعد از پیروزی 2-1 چلسی مقابل کریستال پالاس از بازیکنانش ستایش کرد و روحیه بالای آنها را عامل این پیروزی دانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ