از امروز (یازدهم مردادماه) دسترسی به این اپلیکیشن امکان‌پذیر شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع آگاه سیاسی جزئیات جدیدی از مذاکرات محرمانه میان آمریکایی‌ها و سعودی‌ها درباره برنامه هسته‌ای ریاض، فاش کردند.
تسنیم نوشت: شنیده‌ها حاکی است که تروریست دستگیرشده‌ی روز گذشته، فردی به نام س. اسلم‌یار، تاجیک‌تبار و اهل ولایت بدخشان است.
وکلای توماج صالحی توضیحات جدید درباره روند پرونده وی ارائه داد.
اواخر هفته گذشته لایحه پیشنهادی قوه قضائیه درباره عفاف و حجاب به مجلس شورای اسلامی ارسال شد، در این لایحه فناوری‌های نوین و سامانه های هوشمند جایگزین روش های قبلی در برخورد با جرم کشف حجاب شده است.
مشاور یولیان ناگلزمان، سرمربی سابق بایرن مونیخ، در مصاحبه‌ای با روزنامه بیلد جزئیات جدیدی درباره اخراج غیرمنتظره او از این تیم مطرح کرد.
چرخ آمبولانس را یک راننده اتوبوس که به قول خودش از گرما کلافه شده بود و مسافر داشت پنچر کرده بود. پدر و مادر درسا هم بعد از مرگ فرزندشان تصمیم گرفتند از مقصران حادثه مرگ دخترشان شکایت کنند. آن‌ها از خانم دکتر به دلیل تجویز راهکار‌های درمانی غیرموثر و آسیب‌زا شکایت کردند همچنین از راننده آمبولانس که خودرو را در مسیر اتوبوس رها کرده بود طرح شکایت کردند.
وزارت دفاع سوریه با انتشار بیانیه‌ای درباره حملات جدید اسرائیل به سوریه، شهادت ۲ غیرنظامی را تایید کرد.
رافائل نادال اسپانیایی، برنده 22 گرند اسلم درباره مصدومیتش در گرنداسلم استرالیا صحبت کرد.
رئیس سابق اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی در مصاحبه ای ضمن منحصر بفرد توصیف کردن سردار سلیمانی گفت که تل آویو آمریکا را متقاعد کرد که سردار سلیمانی تهدیدی فوری برای نظامیان آمریکایی بوده است.
محمدتقی نقدعلی، عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در موافقت با این طرح اظهار داشت: طبق طرح جدید مجلس، افرادی که اخبار کذب را نشر بدهند قاعدتا باید پاسخگوی تبعات سوء آن باشند. این طرح در مورد هر خبری که آثار سوءاجتماعی داشته باشد و موجب ضربه به جامعه شود، صدق می‌کند.
مشاور امنیتی نخست وزیر عراق ضمن تشریح جزئیات طرح استقرار نیروهای مرزبان عراق در مرز ایران و ترکیه گفت که هدف طرح جدید، حل مشکل 40 ساله عراق برای کنترل مرزهای بین المللی این کشور است.
قبول ندارم که ایده «حکمرانی نو» در جامعه شنیده شده باشد و مردم مشتاق جزئیاتش باشند که این برنامه جدید آقای قالیباف چه می‌خواهد بکند و چه طور مملکت را می‌خواهد نجات دهد / از حدود ۱۰ ماه پیش، یعنی آذرماه سال گذشته کلیدواژه «حکمرانی نو» توسط آقای قالیباف بارها در سخنرانی های مختلف طرح شد ولی جالب است که تازه در همین بحران اخیر شنیده شد
یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه غیر علنی با مسئولان قوه قضاییه خواستار برخورد جدی با افراد سرشناسی شدند که در ماه‌های اخیر در سناریوی دشمن بازی کرده و در آتش فتنه دمیدند.
فرمانده نیروهای قسد وابسته به آمریکا به جزئیات بیشتری درباره هویت زنی که در پی انفجار اخیر در استانبول بازداشت شد، اعلام کرد.
بازپرس ویژه دادسرای عمومی و انقلاب شیراز گفت: با توجه به مستندات ارائه شده فرد دستگیر شده اقدام به برقراری ارتباط و ارائه اخبار به برخی از معاندین نظام و همچنین سایت‌های خبری وابسته به عوامل خارجی و انتقال اخبار به شبکه تروریستی سعودی اینترنشنال کرده است.
دادستان اصفهان گفت: متهم در ایجاد اغتشاشات و دعوت و تشویق به اغتشاش و آشوب‌های اخیر در استان اصفهان و در شهرستان شاهین شهر نقش کلیدی داشته است.
صالح نیکبخت وکیل پرونده مهسا امینی گفت: اگر برای مهسا اتفاقی افتاده باشد یا داخل ون بوده یا در سالن وزرا. طبیعتا، چون تعداد شاهدان ساختمان وزرا بسیار زیاد است، احتمال اینکه واقعه‌ای در آنجا رخ داده باشد، پایین است و اگر اتفاقی افتاده باشد، باید در داخل ون رخ داده باشد. در این میان خانواده مهسا مدعی هستند برای دخترشان در داخل ون اتفاقی رخ داده است. هر ون گشت ارشاد دو مأمور مرد دارد و دو مأمور زن. به همراه راننده ون، پنج نفر از نیرو‌های پلیس امنیت اخلاقی در داخل ون حضور دارند.
رئیس‌کل دادگستری استان البرز با تشریح جزئیات جدید از جزئیات جدید از فوت سارینا اسماعیل‌زاده گفت: در این ماجرا‌ با سناریوسازی‌ها، داستان‌سرایی‌ها و روایت‌های تحریف‌شده زیادی از سوی رسانه‌های معاند روبه‌رو بودیم.
زارعی کوشا: ما درباره تجمعات در شورای تامین تاکید کرده ایم که با خویشتن‌داری تمام برخورد شود، به هیچ وجه تا جایی که نیاز جدی نباشد برخورد نظامی و انتظامی صورت نگیرد. این تجمعات در روز دوشنبه نیز ادامه داشته و در روزهای قبل خیلی محدود در سنندج و سقز نیز انجام شده است که نیروهای نظامی طبق درخواست ما در شورای تامین عمل کردند. اما در عین حال با افرادی که به صورت مسلح بخواهند امنیت جامعه را برهم بزنند با جدیدت و قاطعیت برخورد خواهیم کرد.
امروز مطالبی همچون همه پرسش‌ها درباره عرضه املاک در بورس کالا، جزئیات کاهش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه، افت نسبی نرخ دلار و یورو در بازار توافقی، خبری مهم برای سهامداران اخابر، جزییات جدید عرضه خودرو در بورس کالا، تحلیل حپترو | سقف قبلی را لمس می‌کند؟، رکود بازار رمزارز ها، فرصتی برای تقویت وب نسل سوم، تحلیل تکنیکال بایننس کوین + فیلم؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
در پی اظهارات سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره اعمال احکام جدید و افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی، به نظر می‌رسد از پنج روز آینده مستمری بگیران تامین اجتماعی، حقوق‌های جدید خود را دریافت خواهند کرد.
دبیر ستاد امر به معروف با تایید رسمی خبر جریمه بانوان بدحجاب گفت: اگر شخصی در معابر عمومی مثل مترو رعایت حجاب نکند؛ دوربین مترو از او عکس می‌گیرد و یک مبلغ اثرگذار جریمه می‌شود!
اولیانوف گفت: توپ اکنون در زمین دولت آمریکاست و ایران پیشنهاد کرده است که در جریان اصلاح پیش‌نویس احیای توافق هسته‌ای، تضمین‌های مربوط به حفظ توافق در آینده تقویت شود.
ابوالفضل ابوترابی، نماینده مجلس در روز‌های گذشته درباره جزئیات این طرح صحبتی کرده بود که در بخشی از آن اشاره کرده بود: در قانون جدید تا ۱۴ سکه معاف از حق ثبت شده است و تا صد سکه از یک و یک‌دهم درصد و از صد تا ۲۰۰ سکه را دو درصد و از ۲۰۰ به بالا را ۱۵ درصد مالیات در قانون دیده شده است. یعنی افرادی که می‌خواهند سند ازدواج خود را دریافت کنند، باید مبلغی را به حساب دولت واریز کنند تا بتوانند سند ازدواج خود را دریافت کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ