رسانه‌های پاکستانی اعلام کردند در پی یک عملیات انتحاری در مناطق شمالی این کشور، شماری کشته و زخمی شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: عملیات «ربیع» یک عملیات دقیق بود که با هفتاد موشک و ده ها پهپاد انجام شد که نتیجه آن وارد آمدن آسیب جدی به بدنه گروهک های ضد انقلاب در اقلیم شمال عراق بود.
یک مقام امنیتی حزب الله لبنان گفت: در یورش شامگاه جمعه نیروهای امنیتی حزب الله به محل اختفای یک عنصر تروریستی در منطقه «حی السلام» در جنوب بیروت، عملیات انتحاری وی خنثی شد.
در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان و کارکنان سپاه، کلنگ آغاز عملیات اجرایی گسترش، نوسازی و بهسازی مرکز بزرگ تداوم آموزش‌های عقیدتی سیاسی نیروی زمینی سپاه در مشهد مقدس به زمین زده شد.
در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان و کارکنان سپاه، کلنگ آغاز عملیات اجرایی گسترش، نوسازی و بهسازی مرکز بزرگ تداوم آموزش‌های عقیدتی سیاسی نیروی زمینی سپاه در مشهد مقدس به زمین زده شد.
منابع فلسطینی از تیراندازی مبارزان مقاومت به سوی ایست بازرسی ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب نابلس خبر می‌دهند.
در کنار راهبرد عملیات روانی، اصولگرایان همواره از تیغه تیز رد صلاحیت‌ها هم برای پیروزی در انتخابات بهره می‌بردند. این‌بار هم با نزدیک شدن به انتخابات سال ۹۲، ساختار‌های رسانه‌ای اصولگرا، دست به کار شده‌اند تا با استفاده از اخبار کذب و دروغ در خصوص چهره‌های اصلاح‌طلب به زعم خود فضای انتخابات را به نفع خود ساماندهی کنند!
سازمان ملل می گوید بیش از یک میلیون بشکه نفت از نفتکش در حال پوسیدگی صافر در نزدیکی یمن خارج شده است.
منابع وابسته به رژیم صهیونیستی از عملیات ضدصهیونیستی در جنوب جنین در کرانه باختری خبر دادند.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: عملیات شناسایی پهپاد آمریکایی امروز حین حمله انتحاری ناموفق اوکراین در دریای سیاه رصد شد.
رسانه‌های محلی افغانستان اعلام کردند معاون والی بدخشان در شمالی این کشور امروز صبح در عملیات انتحاری و انفجاری یک خودروی بمب‌گذاری‌شده کشته شده است.
زین‌الدین با اشاره به نقل قول‌های دوستانش که حالا به عضویت طالبان در آمده‌اند و اینکه چگونه نفراتی را برای انجام عملیات انتحاری انتخاب می‌کنند، می‌گوید: «دوستانی که حالا در خدمت طالبان هستند، می‌گویند که وضعیت سیستم خیلی مناسب نیست و بدون اینکه آموزشی دیده باشند به آن‌ها سلاح داده‌اند و در چند درگیری کوچک هم شرکت کرده‌اند. نه فشنگی برای تمرین به آن‌ها می‌دهند و نه تاکتیک جنگی به آن‌ها می‌آموزند. گفته‌اند که خودشان باید همه این‌ها را یاد بگیرند. من تاکنون فردی که برای «انتحاری» خودش را آماده کرده باشد، ندیده‌ام و هیچ کدام از دوستانم هم به آن معنا جهادی نیستند، ولی شنیده‌ام که هیچ کس نمی‌داند که قرار است برای عملیات انتحاری انتخاب شود.
نیروهای امنیتی سوریه یک حمله انتحاری با خودروی بمبگذاری شده که در تلاش برای ورود به یک پایگاه در درعا بود را خنثی کردند.
کرمان - جانشین فرمانده کل انتظامی گفت: پس از حادثه شاهچراغ و پیگیری‌های انجام شده ده‌ها نفر که قصد خرابکاری و عملیات انتحاری داشتند دستگیر شدند.
کرمان - جانشین فرمانده کل انتظامی گفت: پس از حادثه شاهچراغ و پیگیری‌های انجام شده ده‌ها نفر که قصد خرابکاری و عملیات انتحاری داشتند دستگیر شدند.
ضارب همسر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در بازجویی به پلیس گفته است که وی درحال انجام یک «عملیات انتحاری» بوده است!
محبی پور معاون سیاسی و امنیتی استانداری فارس گفت: هویت عامل تروریستی که این عملیات انتحاری را انجام داده است، هنوز مشخص نیست.
محبی پور معاون سیاسی و امنیتی استانداری فارس گفت: هویت عامل تروریستی که این عملیات انتحاری را انجام داده است، فرد 30 ساله بحرینی بوده است.
فرمانده مرزبانی فراجا از شناسایی و دستگیری گروه تروریستی که قصد عملیات انتحاری در آذربایجان شرقی را داشتند، خبر داد.
سردار محمد پاکپور با بیان اینکه دقت موشک‌ها و پهپاد‌های سپاه بالاست، گفت: در چند منطقه حدود ۴۰ هدف را با بیش از ۷۰ موشک و ده‌ها پهپاد انتحاری مورد هدف قرار دادیم که با دقت ۹۹ درصدی همراه بود؛ این سنگین‌ترین اقدام عملیات موشکی و پهپادی سپاه بود که نتیجه بسیار خوبی را به همراه داشت.
حشد شعبی عراق با صدور بیانیه ای اعلام کرد که یک شبکه تروریستی که قصد انجام عملیات انتحاری در کرکوک را داشته، متلاشی کرده است.
منابع محلی از وقوع یک عملیات تروریستی در پایتخت افغانستان خبر دادند که طی آن یک عامل انتحاری با منفجر کردن خود، به کشته و زخمی شدن ۵۵ نفر منجر شده است.
منابع سعودی از عملیات انتحاری در جده و کشته و زخمی شدن دست کم ۴ نفر خبر دادند.
فیلم دستگیری و خنثی سازی عامل انتحاری در سراوان منتشر شد. این عامل انتحاری که یک زن بود قصد داشت با ورود به حسینیه عزاداران در شب عاشورا اقدام به عملیات انتحاری کند ولی پیش از عملیات دستگیر شد. / برنا
پس از مشکلات تیم ملی در انجام بازی تدارکاتی جواد خیابانی به مسئولان تیم ملی پیشنهاد عجیبی داد و از آن‌ها خواست که با تیم‌های باشگاهی بازی دوستانه برگزار کنند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ