کارخانه احیاء شماره 2 شرکت احیاء استیل فولاد بافت در اردیبهشت‌ماه 1403 با ظرفیت تولید 800 هزار تن آهن اسفنجی در سال به بهره‌برداری می‌رسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مصطفی کارخانه پس از انتخاب به عنوان سرپریت تیم ملی والیبال با خبرنگار ما کفت‌وگو کرد.
رئیس فدراسیون والیبال در حکمی مصطفی کارخانه را به عنوان سرپرست تیم ملی ایران در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا 2023 منصوب کرد.
نیما نکیسا، دروازه‌بان پیشین پرسپولیس و تیم‌ملی، به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه ذوب‌آهن منصوب شد.
شرکت خودروسازی کیا موتورز اعلام کرد که بیش از ۲۰۰ میلیون دلار در کارخانه مونتاژ در ایالت جورجیا آمریکا سرمایه‌گذاری خواهد کرد تا تولید شاسی بلند EV ۹ الکتریکی خود را در سال آینده آغاز کند.
سرپرست معاونت فنی و عمرانی و شهرداری تهران درباره محل جدید ساخت کارخانه آسفالت تهران توضیحاتی داد.
کارخانه ذوب‌آهن به زودی تصمیم خود را در مورد فصل آینده تیم فوتبال گاندوها خواهد گرفت.
رئیس فدراسیون والیبال در حکمی مصطفی کارخانه را به عنوان رئیس کمیته تیم‌های ملی منصوب کرد.
به طور میانگین افزایش قیمت محصولات دو خودروساز اصلی کشور ۲۹ درصد است و همچنان برخی از محصولات تا ۳۰۰ درصد پایین‌تر از قیمت بازار هستند.
به طور میانگین افزایش قیمت محصولات دو خودروساز اصلی کشور ۲۹ درصد است و همچنان برخی از محصولات تا ۳۰۰ درصد پایین‌تر از قیمت بازار هستند.
کشمکش بر سر تعیین درصد افزایش قیمت کارخانه ای خودرو و متولی اعلام قیمت های جدید میان شورای رقابت و وزارت صمت همچنان ادامه دارد. این در حالی است که با ورود معاون اول رئیس جمهور به این سازوکار پرحاشیه، پرده ای جدید پیش روی این دو شکل گرفته است تا بتوانند دور یک میز جمع شوند.
دو مهاجم تیم تراکتور با گلزنی در بازی امروز به صدرنشینی خود در جدول گلزنان ادامه دادند.
تیپ IE معمولی اکنون اواخر ۱۴۰۱ در بازار به قیمت یک میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان در حال معامله است. قیمت کارخانه این مدل با یک میلیارد و ۶۲ میلیون تومان با شرایط نقد و اقساط از کارخانه مدیران خودرو، قابل خریداریست. اما تیپ اسپورت این نسخه با اندکی تفاوت، به قیمت یک میلیارد و ۴۱۰ میلیون تومان از بازار و به قیمت یک میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان از کارخانه قابل خریداریست.
کوکاکولا از اولین گوشی هوشمندش رونمایی کرد؛ البته این محصول درحقیقت یک نسخه مخصوص ریلمی ۱۰ پرو محسوب می‌شود و نه یک گوشی کاملاً جدید.
کارخانه جدید TSMC در منطقه فونیکس، نمایشگاهی برای آن‌هایی است که از تایوان‌زدایی می‌ترسند؛ کارخانه‌ای با گستره‌ای بزرگ در صحرای آریزونا که شبیه یک قلمرو امپراتوری است. این کارخانه قرار است جایی باشد که در سال آینده تراشه‌های چهار نانومتری در آن ساخته شوند و به عنوان پیشرفته‌ترین تراشه‌های ساخته‌شده در آمریکا، برتری چشمگیری در مقابل اینتل ایجاد می‌کنند.
موضوع بهره‌گیری از سوخت‌های بی‌کیفیت و به‌کارگیری وسایل نقلیه فرسوده منجر به تولید مقادیر زیادی دود و ذرات آلاینده در هوا می‌شود. از طرفی، تعداد زیادی کارخانه صنعتی در مجاورت محدوده شهر تهران وجود دارد که بسیاری از آن‌ها از سوخت‌های سنگین فسیلی برای ماشین‌آلات خود استفاده می‌کنند. هرکدام از این عوامل به نوع خود در افزایش سطح آلودگی هوا در تمام طول سال نقش دارند.
رئیس قوه قضاییه گفت:مسئولان سازمان تعزیرات تمامی موارد اختلافی و موارد ناظر بر برداشت‌های متفاوت از قانون را احصاء کرده و به ما در قوه قضاییه اعلام کنند تا ما نسبت به رفع یا تغییر یا اصلاح آنها اقدام کنیم.
سخنگوی شرکت فولکس‌واگن روز پنجشنبه (۲۲ دسامبر) گفت که این شرکت قصد دارد تعداد شیفت‌های کارخانه اصلی خود در شهر ولفسبورگ آلمان را در اولین ماه سال جدید کاهش دهد.
جنرال موتورز اولین کارخانه بزرگ خودروهای برقی را در کانادا راه‌اندازی کرد.
رئیس جمهور آمریکا گفت: آن‌ها قصد دارند کارخانه دومی را در اینجا در فینیکس بسازند تا تراشه‌ها، ۳ نانوتراشه، ۳ نانوتراشه، تراشه‌هایی که ۳ نانوتراشه هستند، هر چه باشد، می‌دانید من چه می‌گویم. نانو، نه نه، من نمی‌دانم!
شرکت تراشه سازی تایوانی TSMC تصمیم دارد تراشه های پیشرفته ۳ نانومتری را در کارخانه جدید خود در  ایالت آریزونا آمریکا  تولید کند.
به گفته مقامات دولتی هند فاکسکان تصمیم دارد نیروی انسانی خود را در کارخانه آیفون سازی این کشور طی ۲ سال ۴ برابر افزایش دهد. به عبارت دیگر ۵۳ هزار کارگر جدید استخدام کند.
ویلفرد لئون با شروع فصل جدید سری‌آ نشان داده که به فرم خوب خود بازگشته است.
سامسونگ اخیرا نحوه مونتاژ گوشی‌های تاشو جدید گلکسی Z Fold 4 و Z Flip 4 را به کمک ربات‌ها به اشتراک گذاشته است. این ویدئو به جزئیات نحوه ساخت دستگاه‌های تلفن همراه در کارخانه ‌می‌پردازد.
کاپیتان استقلالی‌ها موفق شد نخستین کلین‌شیت خودش در فصل جدید را ثبت کند.
مصطفی کارخانه وظیفه سرپرستی تیم ملی ب والیبال ایران در مسابقات کشورهای اسلامی را بر عهده دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ