رئیس فدراسیون والیبال در حکمی مصطفی کارخانه را به عنوان رئیس کمیته تیم‌های ملی منصوب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وحید امیری را می‌توان یکی از کامل‌ترین کاپیتان‌های چند سال اخیر پرسپولیس نام برد؛ بازیکنی که یحیی نیز یکی از رویایی‌ترین جملات را درباره او به کار برد و گفت کاش فوتبال او تمام نشود!
نکته جالب اینجاست که در سوالی که از هوش مصنوعی پرسیده شد اشاره‌ای به برترین بدنسازان مرد نشده بود اما چت جی پی تی که این فهرست را عمدتا بر اساس برندگان مسترالمپیا ارائه کرده، تصمیم گرفت که زنان برنده میس المپیا را کنار بگذارد و بنابراین اثری از آیریس کایل (با ۱۰ عنوان میس المپیا)، لندا موری (با ۸ عنوان میس المپیا) یا کوری اورسون (با ۶ میس المپیا) دیده نمی‌شود.
یک مرد 30 ساله برزیلی وصیت کرد که پس از مرگش، تمام ثروت و املاک او به نیمار برسد.
گاو وحشی که همراه با کشیدن یک مرد وارد تصویر دوربین های یک منزل مسکونی شد تمام تلاش خود را برای زخمی کردن او کرد سپس از منطقه خارج شد./خبرفوری
دختر جوان که در جست و جوی پدرش بود می‌گوید: مقدمات قانونی نبش قبر و انجام آزمایش دی ان‌ای مدتی طول کشید. جواب آزمایش مثل پتکی بود که بر سر رؤیا‌های تمام این سال‌ها کوبیده شد. جسد دفن شده متعلق به پدرم بود. او چند ماه بعد از خروج از خانه در حاشیه شهر فوت کرده بود و جسدش را به عنوان یک بی‌هویت دفن کرده بودند.
طاهر طرفی ۵۶ ساله دلش لک زده برای اینکه فقط پنج دقیقه پلک‌هایش را روی هم بگذارد. در تمام این سال‌ها سراغ همه جور دوا و درمانی هم رفته اما دریغ از یک ثانیه خواب.
از استوری‌های مضحکی که در روز‌های تعطیل ۱۴ و ۱۵ خرداد در فضای مجازی دست به دست شد، این محتوا بود که از این تعطیلات استفاده کنید، شاید سال دیگه این موقع تعطیل نباشد! کنایه از اینکه تا سال دیگر، براندازان موفق شده‌اند و ایران را گرفته‌اند! سال گذشته هم می‌گفتند «امسال سال خونه» و از سرنگونی جمهوری اسلامی ایران شعار می‌ساختند، با این حال سال تمام شد و اتفاقی نیفتاد.
هنگامی که یک زن در حال فکر کردن به جدایی از محبوب خود است، به احتمال زیاد تا آن لحظه تلاش‌های زیادی برای نجات رابطه‌اش انجام داده است. اما اگر شریک زندگی‌اش از بحث در مورد مواردی که او را نگران می‌کند امتناع می‌ورزد و در عین حال از خواسته‌های غیرواقعی او شکایت می‌کند، شکی برایش باقی نمی‌ماند که باید همه چیز را تمام کند.
این شاید جالبترین و در عین حال عجیبترین فریم از تمام تقابلهای پرسپولیس و مس کرمان باشد.
آن شب مقتول به چادرم آمد و صبح که بیدار شدم از او خبری نبود. او ۷۰۰ هزار تومان پولی که داخل جیب شلوارم بود را سرقت کرده بود. ۷۰۰ هزار تومان تمام دارایی‌ام بود و فرشاد در جواب محبت‌هایی که به او کرده بودم نباید از من سرقت می‌کرد و همین مسأله باعث کینه شد وقتی به سراغش رفتم گفت پولی برنداشته است. اما آن شب فقط او داخل چادرم بود.
بهترین پاسور والیبال ایران؛ کسی که نسان داد سن‌ و سال فقط برایش یک عدد است.
تقابل دو تیم سپاهان و پرسپولیس در یک هشتم جام حذفی و در نقش جهان تمام فاکتورهای لازم را برای اینکه یکی از هیجان‌انگیزترین تقابل‌های دو تیم لقب گیرد را در حال حاضر دارد.
رئیس قوه قضائیه گفت: مخالفان و دشمنان جمهوری اسلامی تمام تلاش خود را کردند تا بگویند مردم در صحنه نیستند، اما امروز می‌بینیم که مردم اعم از زن و مرد و کوچک و بزرگ با شور و ایمان در صحنه حضور دارند.
مشهد ـ فرمانده جبهه مقاومت عراق گفت: حاج قاسم به تمام معنا مرد میدان بود و در این میدان شجاعانه و بدون هیچ ترس و واهمه‌ای در برابر دشمنان ایستاد.
همسر اول مرد چینی تصمیم گرفت این رفتار همسرش را به گونه‌ای سنگین‌تر جبران کند. این خانم همسرش را مجبور کرد تا تمام اموالی که آن‌ها بعد از ازدواج خریده بودند را به نامش بزند. از طرفی نفر سومی که به رابطه آن‌ها آسیب زده بود، باید مبلغ ۳.۷۹ میلیون یوان را هم به همسر قانونی مرد، پرداخت می‌کرد. علت هم این بود که رابطه غیر قانونی با شوهر این خانم آغاز کرده و باعث آسیب به زندگی شان شده بود؛ طبق تبصره‌هایی که وکیل زیرک زن اول کنار هم چید، جریمه نقدی برای زن دوم تعیین شد.
روابط عمومی سازمان زندان‌ها در اطلاعیه‌ای تاکید کرد: در تمام زندان‌های کشور، زندانیان زن از زندانی‌های مرد تفکیک شده‌اند و علاوه بر اینکه مراقبت از زندانیان زن حاضر در زندان‌های کل کشور توسط کارکنان خانم صورت می‌گیرد، نحوه نگهداری این افراد نیز به صورت شبانه‌روزی مورد نظارت قرار دارد.
روزنامه الریاضیه عربستان در چاپ امروز خود به حمایت از اعضای تیم ملی این کشور پرداخته است.
هافبک اسبق تیم ملی که روز گذشته با حضور در اردو با کارلوس کی‌روش و ملی‌پوشان دیدار داشت، به نکته جالبی بعد از این ملاقات اشاره می‌کند.
بررسی‌های ماموران کلانتری ۱۰۳ گاندی مشخص کرد پسر جوان که در خانه حضور داشته پس از مشاهده طوفان به قصد سلفی گرفتن سمت پنجره رفته و به دلیل وزش‌باد از طبقه ۱۲ به سمت خیابان سقوط کرده است!
لوکا مودریچ با گلزنی برابر اتریش به مسن ترین گلزن تاریخ کرواسی تبدیل شد.
الیود کیپچوگه، دونده کنیایی موفق شد رکورد رقابت‌های دوی ماراتن را بشکند.
الیود کیپچوگه، دونده کنیایی موفق شد رکورد رقابت‌های دو ماراتن را بشکند.
محمدرضا خلعتبری، مرد تمام نشدنی فوتبال ما که در سن ۳۹ سالگی همچنان درون زمین خوش می درخشد به زودی تیم جدیدش را اعلام خواهد کرد‌.
مرد میانسال گفت: شب حادثه پس از اینکه کارم تمام شد در حال برگشت به خانه بودم که چند نفر سد راهم شدند با اسلحه کلاشنیکف به من حمله کردند و بعد هم با شلیک به پایم در حالی که بر زمین افتاده بودم و خون زیادی از پایم می‌رفت مرا در همان حال رها کردند و متواری شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ