معاون وزیر دادگستری و دبیر مرجع ملی حقوق کودک، ایران را مقصد ۶۳ درصد از پناهندگان افغانستان عنوان کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امیر عابدزاده، دروازه‌بان ملی‌پوش ایران که در باشگاه پونفرادینا اسپانیا بازی می‌کرد و کار خود را با این تیم به پایان برد، حالا در مرحله انتخاب تیم جدید است و گفته می‌شود ممکن است به فوتبال ایران بیاید؛ اما با توجه به حضور دو دروازه‌بان ملی‌پوش در استقلال و پرسپولیس احتمالا مقصد او هیچکدام از این دو تیم نباشد.
مدیرعامل صنعت نفت آبادان با حضور در برنامه زنده «مجله فوتبال» در شبکه خبر در خصوص آخرین تحولات تیم خود و‌ فوتبال ایران اظهار نظر کرد.
یک روزنامه قطری مقصد بعدی محمدحسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده دو مدافع تیم ملی ایران را فاش کرد.
دروازه بان باتجربه فوتبال ایران بدون توجه به هیاهوهای نقل و انتقالاتی و در سکوت کامل تیم جدید خود را انتخاب می‌کند.
ایران در بین همسایگان افغانستان مقصد اکثریت پناهندگان افغانستانی به شمار می‌آید، اما چرا با وجود تفاوت های فرهنگی این مهاجران ایران را انتخاب می‌کنند؟
پس از سفر فشرده کاری دو روزه رئیس‌جمهور اندونزی را به مقصد کشورمان ترک کرد.
به نظر می رسد دوران حضور امین اسماعیل نژاد ستاره این روزهای والیبال ایران در لیگ برتر به پایان رسیده است
«رصدخانه مهاجرت ایران» شش مقصد اصلی مهاجرت ایرانیان را اعلام کرد. کشور‌های آمریکا - کانادا - بریتانیا - اتحادیه اروپا (شامل فرانسه، سوئد، هلند، آلمان) - استرالیا - ترکیه جزو مقصد‌های اصلی ایرانیان برای مهاجرت هستند.
با تایید یک شبکه اسپانیایی، سالار آقاپور بازیکن جوان تیم ملی فوتسال ایران برای فصل آینده با باشگاه پالما به توافق رسیده است و سومین بازیکن ایرانی این تیم خواهد بود.
سخنگوی کمیسیون روابط بین الملل خانه صمت از سهم ۹۳ درصدی کشورهای همسایه در صادرات محصولات کشاورزی، دامی، شیلاتی و غذایی کشور در ۱۰ ماهه امسال خبر داد.
علی قلی زاده بازیکن ایرانی تیم فوتبال شارلوا بلژیک با تیم کاسیم‌پاشا ترکیه به توافق دست یافت.
برانکو در عمان به آخر خط رسید؛ مقصد بعدی ایران؟
کارشناس مسائل مهاجرت گفت: بسیاری از فعالان حوزه آی تی نیز با توجه به مسایل پیش آمده در ماه‌های گذشته و اختلالات حوزه اینترنت نیز در حال مهاجرت هستند و با توجه به بازار بزرگی که این حوزه در سطح دنیا دارد و انگیزه لازم برای این کار نیز وجود دارد.
جدیدترین گزارش گمرک نشان می دهد تجارت خارجی کشور  از ابتدای امسال تا دهم ماه جاری به بیش از ۸۸ میلیارد دلار رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۷ درصد رشد را نشان می‌دهد.
هماهنگ کننده ایرانی پزشکان جام جهانی قطر به پایان کار خود در این تورنمنت رسید.
شاگردان کارلوس کی‌روش با تعداد پاس کم و آمار ضعیف‌تر نسبت به تمام رقبای خود جام جهانی را تمام کردند.
تیم ملی فوتبال ایران با کارلوس کی‌روش پنجمین ناکامی خود را هم تجربه کرد تا فدراسیون فوتبال پس از میلیاردها تومان هزینه در ۱۱ سال گذشته نتواند به دو خواسته اهالی این رشته جامه عمل بپوشاند.
اعضای تیم ملی ایران دقایقی پیش برای شرکت در مسابقات جام جهانی تهران را به مقصد دوحه ترک کردند.
سعید عزت‌اللهی یکی از ۲۶ بازیکن دعوت‌شده کارلوس کی‌روش به تیم‌ملی خواهد بود.
ورود اولین هواپیما به ایران که آن زمان «طیاره» خوانده می‌شد، در دوره حکومت پسرِ محمدعلی شاه قاجار اتفاق افتاد. قضیه از این قرار بود که ۱۱ سال بعد از اختراع اولین هواپیمای جهان توسط ویلبر و اورویل رایت برادران آمریکایی، اولین هواپیمای تک ملخه فرانسوی در سال چهارم سلطنت احمد شاه قاجار در دی ۱۲۹۲ وارد ایران شد.
رئیس جمهور به دعوت رئیس جمهور قزاقستان و به منظور شرکت در ششمین نشست سران کشورهای عضو «کنفرانس تعامل و اقدامات اعتمادساز در آسیا» (سیکا) عازم شهر آستانه پایتخت این کشور شد.
دیدار مهدی تاج و دراگان اسکوچیچ در حاشیه مراسم تور جهانی کوتاه و مختصر و مفید بود.
بر اساس نقشه جدید که از فردا، ۲۱ خردادماه اعمال خواهد شد، تعداد شهر‌های زرد از ۱۴۷ به ۱۱۳ شهرستان کاهش یافته و به همین تناسب، شمار شهر‌های آبی از ۳۰۱ به ۳۳۵ شهرستان افزایش یافته است؛ تغییراتی که سهم آبی را در نقشه به شدت افزایش داده و آبی‌ترین وضعیت کرونایی کشورمان را رقم زده است.
حالا احتمال حضور این هافبک ملی‌پوش در لیگ برتر ایران وجود دارد. عزت اللهی از چند تیم بزرگ ایرانی پیشنهاد دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ