در فصل تابستان با افزایش دما، استفاده از کولر خودرو برای راحتی و سلامتی سرنشینان خودرو ضروری است. با این حال، در عمل مشاهده می‌شود که بسیاری از رانندگان خودرو، کولر خودرو را روشن نمی‌کنند و بر این باور هستند که روشن کردن کولر باعث افزایش مصرف سوخت می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: شرعی، عرفی، اخلاقی و قانونی استفاده از نوشابه‌های الکلی و آن چیزی که هوشیاری را تحت تأثیر قرار می‌دهد و فرد غیر طبیعی رفتار میکند ممنوع است.
تبریز- رئیس اورژانس آذربایجان شرقی، از فوت شش نفر در پی برخورد دو خودروی کامیون و پژو ۴۰۵ در آزادراه پیامبر اعظم (ص) محدوده شهرستان میانه خبر داد.
لیونل مسی، ستاره جدید اینترمیامی، نزدیک بود در ابتدای حضورش در آمریکا با اتفاقی ناگوار روبرو شود.
پلیس تهران در تازه‌ترین گزارش خود نرخ تصادفات را در سنین مختلف اعلام کرد که در آن ۲۰ تا ۳۰ ساله‌ها و ۶۰ سال به بالا بیبشترین میزان تصادف را ثبت کردند.
کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به مناسبت فرارسیدن سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س)، گواهی نامه رانندگی بین المللی را با ۵۰ درصد تخفیف برای زوج‌های جوان صادر می‌کند.
تبریز- سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی گفت: خروج خودروی پژو ۴۰۵ از مسیر رفت صوفیان- تبریز و ورود به مسیر برگشت و برخورد با کامیون دو کشته و یک مصدوم به جا گذاشت.
تبریز- سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی گفت: خروج خودروی پژو ۴۰۵ از مسیر رفت صوفیان- تبریز و ورود به مسیر برگشت و برخورد با کامیون دو کشته و یک مصدوم به جا گذاشت.
تبریز- حادثه رانندگی در جاده مراغه به هشترود دو نفر کشته درپی داشت.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان، گفت: حوادث رانندگی جاده‌های استان تنها در سه روز تعطیلات عید سعید فطر ۴۶ کشته و زخمی برجای گذاشت.
با عرضه XB۱ مصرف کننده ایرانی، خودروی کاملا متفاوتی را تجربه خواهند کرد، مصرف کننده ایرانی با این محصول با استانداردهای روز دنیا در تولید خودروها آشنا خواهد شد.
با عرضه XB1 مصرف کننده ایرانی، خودروی کاملا متفاوتی را تجربه خواهند کرد، مصرف کننده ایرانی با این محصول با استانداردهای روز دنیا در تولید خودروها آشنا خواهد شد. این جملات پیش‌بینی مدیر عامل گروه بهمن از جایگاه SUV  جدید بهمن موتور در ایران است. XB1 محصول جدید بهمن موتور است که طبق وعده مدیران این شرکت سال 1402 به بازار می‌رسد.
راننده تیم مرسدس و قهرمان هفت دوره فرمول یک اعتراف کرد، دوست ندارد ماشین‌های بد را هدایت کند.
تبریز- واژگونی خودروی سواری پژو در اتوبان پیامبر اعظم تبریز یک کشته و پنج مصدوم برجای گذاشت.
اراک-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: خودروی استاندار مرکزی عصر امروز در جاده زرندیه دچار سانحه شد که خوشبختانه این حادثه تلفات جانی به همراه نداشته است.
اراک-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: خودروی استاندار مرکزی عصر امروز در جاده زرندیه دچار سانحه شد که خوشبختانه این حادثه تلفات جانی به همراه نداشته است.
بناب- حادثه تلخ رانندگی در محور بناب به ملکان دو کشته برجای گذاشت.
اراک- سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک گفت: حادثه رانندگی در کنارگذر شمالی اراک ۲ کشته و یک مجروح بر جا گذاشت.
مشهد ـ مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۲ حادثه تصادف در محورهای سرخس- مشهد و نیشابور به مشهد در خراسان رضوی هشت مجروح بر جا گذاشت.
گناباد ـ رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: بر اثر سانحه رانندگی در شهرستان گناباد جان یک کودک ۹ ساله را گرفت.
اصفهان- سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی اصفهان از مصدوم شدن ۱۹ نفر در ۲ سانحه رانندگی از عصر پنجشنبه تا بامداد امروز خبرداد.
چهارشنبه هفته گذشته، شرکت خودروسازی ایتالیایی لامبورگینی اعلام کرد که قصد عرضه کلکسیون جدید NFT خود را دارد. این آثار دیجیتال از ۳۰ بهمن (۱۹ فوریه) بر روی پلتفرم VeVe عرضه خواهند شد. در این کلکسیون، آثار دیجیتال مدل لامبورگینی هوراکان STO عرضه خواهند شد که هر کدام ویژگی‌های ظاهری خاصی خواهند داشت.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ شرایط رانندگی در روزهای برفی را تشریح کرد.
اصفهان- سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی اصفهان از مصدوم شدن ۲۵ نفر در سوانح رانندگی صبح امروز خبر داد.
جانشین رئیس پلیس راهور فراجا گفت: واقعا نمی‌توان گفت که کدامیک رانندگی بهتری دارد. همانطور که ممکن است در بین مردان تخلفاتی رخ دهد در بین زنان هم چنین چیزی وجود دارد، اما بطورکلی می‌توان گفت که زن‌ها در رانندگی؛ محتاط‌تر و منضبط‌تر هستند و به سبب همین منضبط‌تر بودن نیز بیشتر قوانین رانندگی را رعایت می‌کنند.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه یک ساعت به مدت زمان اجرای طرح ترافیک افزوده شده است، گفت: تنها تغییر صورت گرفته نسبت به تابستان این است که زمان اتمام طرح ترافیک از ساعت پنج به شش عصر رسیده است. این درحالی است که در گذشته و پیش از پاندمی کرونا ساعت اجرای این طرح تا هفت عصر بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ