بناب- حادثه تلخ رانندگی در محور بناب به ملکان دو کشته برجای گذاشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تبریز- رئیس اورژانس آذربایجان شرقی، از کشته شدن سه نفر و مصدومیت یک نفر در پی برخورد خودروی پژو ردآ با تریلی در محور جاده قدیم میانه تبریز خبر داد.
تبریز- رئیس اورژانس آذربایجان شرقی، از کشته شدن سه نفر و مصدومیت یک نفر در پی برخورد خودروی پژو ردآ با تریلی در محور جاده قدیم میانه تبریز خبر داد.
تبریز- سرپرست سازمان آتش نشانی تبریز گفت: تصادف زنجیره‌ای اتوبان پاسداران۳ نفر فوتی برجای گذاشت.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع ۱۵ حادثه رانندگی طی یک هفته گذشته در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: در مجموع این حوادث دو نفر در دم جان باختند.
منابع امنیتی عراقی از حادثه مرگبار رانندگی در نزدیکی سامراء که طی آن یک زائر جان باخت، خبر دادند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با بیان اینکه این حادثه در کیلومتر ۳۰ محور ریگان - ایرانشهر اتفاق افتاد عنوان کرد: این حادثه ساعت ۶:۴۴ صبح امروز اتفاق افتاد و امدادرسانی در این حادثه حدود ۲ ساعت به طول انجامید.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر سمنان با بیان اینکه این جمعیت به یک حادثه رانندگی در کیلومتر ۶۸ محور دامغان به سمنان امدادرسانی کرده است، گفت: متاسفانه در این حادثه یک نفر در دم جان باخت.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر سمنان با بیان اینکه این جمعیت به یک حادثه رانندگی کیلومتر ۶۸ محور دامغان به سمنان امداد رسانی کرده است، گفت: متاسفانه در این حادثه یک نفر در دم جان باخت.
تبریز- سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی گفت: خروج خودروی پژو ۴۰۵ از مسیر رفت صوفیان- تبریز و ورود به مسیر برگشت و برخورد با کامیون دو کشته و یک مصدوم به جا گذاشت.
تبریز- سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی گفت: خروج خودروی پژو ۴۰۵ از مسیر رفت صوفیان- تبریز و ورود به مسیر برگشت و برخورد با کامیون دو کشته و یک مصدوم به جا گذاشت.
تبریز- حادثه رانندگی در جاده مراغه به هشترود دو نفر کشته درپی داشت.
تبریز- واژگونی خودروی سواری پژو در اتوبان پیامبر اعظم تبریز یک کشته و پنج مصدوم برجای گذاشت.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان، از امداد رسانی به چهار حادثه رانندگی با پنج مصدوم طی ۲۴ ساعت گذشته در استان خبر داد.
اراک- سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک گفت: حادثه رانندگی در کنارگذر شمالی اراک ۲ کشته و یک مجروح بر جا گذاشت.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه این جمعیت به ۱۲ خودرو در گرمسار و شهمیرزاد امداد رسانی کردند، گفت: در یک حادثه رانندگی محور شاهرود_دامغان یک نفر جان باخت.
تبریز- حادثه رانندگی در محور مرند به تبریز دو نفر کشته و سه نفر مصدوم درپی داشت.
منابع عراقی از حادثه رانندگی برای زائران ایرانی در عراق خبر دادند.
مرند- برخورد خودروی سواری با تریلی در جاده مرند- خوی یک کشته برجا گذاشت.
مرند- برخورد خودروی سواری با تریلی در جاده مرند- خوی یک نفر کشته برجا گذاشت.
مرند- حادثه رانندگی برخورد خودروی سواری با تریلی در جاده مرند- خوی یک نفر کشته برجای گذاشت.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر سمنان با بیان اینکه این جمعیت به هفت حادثه رانندگی امداد رسانی کرده است، گفت: یک تصادف زنجیره‌ای شامل شش سواری و یک کامیون در محور شاهرود_میامی به وقوع پیوست.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه در اولین روز شهریور ماه، واژگونی پیکان وانت در محور سمنان_دامغان حادثه آفرید، گفت: در این سانحه متأسفانه یک نفر جان باخت.
هشترود- حادثه رانندگی در آذربایجان شرقی در محور مراغه به هشترود هشت نفر مصدوم برجای گذاشت.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع سه سانحه تصادف در محورهای استان خبر داد و گفت: بر اثر تصادف پراید با تریلی در محور دامغان-سمنان یک نفر جان باخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ