اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جسد پسرکوچولو در پزشکی قانونی مورد بررسی قرار گرفت و کارشناسان پزشکی قانونی علت مرگ را خونریزی مغزی به خاطر اصابت جسم خارجی اعلام کردند و همین کافی بود تا محمد از شیما به اتهام قتل فرزندش شکایت کند.
سه شهروند عادی در کره شمالی به ما گفتند که از زمان بسته شدن مرزها، نگرانند که یا از گرسنگی بمیرند یا به خاطر زیر پا گذاشتن مقررات اعدام شوند. شنیدن نظر مردمی که در داخل کره شمالی زندگی می‌کنند رویدادی کاملا نادر است.
کاکا، ستاره سابق میلان، در پیامی به مرگ سیلویو برلوسکونی، رئیس سابق این باشگاه، واکنش نشان داد.
کودک اهوازی در پی سقوط به حوضچه‌های ناایمن آب و فاضلاب جان خود را از دست داد. میثم شاوردی ۷ساله از اهالی کوی مدرس اهواز دیروز پنج‌شنبه ۱۰ فروردین۱۴۰۲ از منزل خارج شد و در حوضچه‌های آب با عمق ۳،۴ متر که حاصل حفاری‌های آبفا در پارک بازی این منطقه بوده، غرق شد.
رای فولت، فوتبالیست هلندی، به خاطر تصادف در حالت مستی که منجر به مرگ یک کودک شد، باید سه و نیم سال حبس بکشد.
نائوبونو فوجی، ستاره والیبال ژاپن به خاطر ابتلا به سرطان در 31 سالگی درگذشت.
مرگ کودک در شلیک پلیس به خودروی مشکوک/ پایان خونین سرقت مسلحانه طلافروشی/ صدای مرگ!/ قتل پدر به خاطر ازدواج دوم/ دستبرد پدر و پسر سارق به 10خودرو / قاتل پدرزن در یک قدمی محاکمه/ یورش مرگبار خنجر به دستان نقابدار به یک آشپزخانه!/ درگیری مرگبار ۲ همسایه به خاطر پارک خودرو
یک پیرزن بیمار ۶۰ ساله آمریکایی که بیمارستان او را به خاطر نداشتن پول کافی بیرون انداخته بود، بر اثر بی رحمی و برخورد خشن پلیس آمریکا جان باخت.
تحقیقات ابتدایی نشان می‌داد، این زن به دلیل انجام جراحی زیبایی ساکشن زیر شکم در بیمارستان بستری و در جریان عمل دچار آمبولی شده و نهایتا فوت کرده است. اعضای خانواده متوفی نیز در جریان تحقیقات از کادر درمان شکایت کردند.
آخرین آمار کرونا در ایران/ انفجار مهیب گاز در میدان طبرسی مشهد/ گروگان ۴۰ میلیارد تومانی آزاد شد/ ملاقات با شیطان!/ مرگ دخترک فال‌فروش زیر چرخ‌های سمند فراری/ سلاخی گوشی‌های سرقتی در خانه مالخر!/ کینه مرگبار پسر به خاطر ازدواج پدر
شکایت ۲ خواهر از خواننده پاپ به خاطر مرگ پدر
آخرین آمار کرونا در ایران/ مخمصه ترسناک!/ حکم قصاص برای قاتل مأمور کلانتری/ قتل برادر با ضربه چاقو!/ قاتل با پای خود به کلانتری رفت/ عروسی خونین در رشتخوار!/ شکایت از مادرزن به خاطر مرگ همسر/ کباب خوری با طعم جنایت!/ اسیدپاشی به مادر و دختر برای سرقت طلا
شکایت از مادرزن به خاطر مرگ همسر
دینو باجو، هافبک سابق ایتالیا، معتقد است که ممکن است موادی که قبلا در تیم‌های فوتبال استفاده می‌شد دلیل مرگ جانلوکا ویالی باشد.
ویدیو هولناک از سقوط مرگبار یک زن با پاره شدن طناب بانجی جامپینگ را ببینید.
رسیدگی به این پرونده از خرداد سال ۱۴۰۱ با گزارش مرگ مشکوک مرد ۳۵ ساله‌ای در بیمارستان آغاز شد. وقتی مأموران پلیس عازم بیمارستان شدند در تحقیقات دریافتند که از سوی دوستش به قتل رسیده است. متهم که خودش مرد جوان را به بیمارستان منتقل کرده بود در همانجا بازداشت و به اداره آگاهی منتقل شد. وی در همان ابتدا به درگیری اعتراف کرد و گفت: مقتول دوستم بود. او از فردی طلبکار بود و فکر می‌کرد طلبش را من وصول کرده‌ام، اما به او نگفته‌ام.
مطالعه‌ای تازه نشان می‌دهد که بازماندگان سرطان سینه که در سطوح متوسط ورزش می‌کنند از جمله پیاده روی روزانه به مدت بیش از ۱۵ دقیقه همان مزایای بقای افرادی را که ورزش‌های شدیدتر انجام می‌دهند تجربه خواهند کرد.
حدود ساعت ۲ بامداد بیستم مرداد بود که ماموران انتظامات بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد در تماس با پلیس، از مرگ جوان ۳۳ ساله‌ای خبر دادند که با ضربات قمه مجروح شده بود. دقایقی بعد با حضور قاضی ویژه قتل عمد در مرکز درمانی، تحقیقات گسترده‌ای برای شناسایی عامل یا عاملان این جنایت آغاز شد. بررسی‌های مقدماتی بیانگر آن بود که امدادگران اورژانس پیکر نیمه جان جوان ۳۳ ساله را از محله معروف به «کوچه سماورسازان» به بیمارستان منتقل کرده‌اند.
شهریور سال ۱۴۰۰ خبر مرگ مشکوک زن جوانی در یکی از بیمارستان‌های منطقه مسعودیه تهران به پلیس اعلام شد. از آنجا که تحقیقات نشان می‌داد مقتول و همسرش با هم اختلاف زیادی داشتند، دستور بازداشت شوهرش صادر شد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ درگیری مرگبار در بند ۸ زندان لاکان/ چاه ۱۲ متری دختر جوان را بلعید/ ماجرای زنی که هوویش را دید!/ مرگ مغزی به خاطر جراحی زیبایی بینی/ نزاع و تیراندازی اراذل و اوباش، رهگذر بی گناه را روانه بیمارستان کرد/ ۲ برادر قتل را منکر شدند/ جنایت هولناک قاتلان اجاره ای!/ اعتراف شوهر عصبانی به قتل هولناک همسر وسواسی
مرگ مغزی به خاطر جراحی زیبایی بینی
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ محاربه و اعدام در انتظار راهزنان خوزستان/ مرگ دلخراش ۲ نوجوان موتورسوار/ برق گرفتگی منجر به قطع دست‌های سیمبان شد/ طلاق به خاطر فرزند معلول/ رهایی از حبس ۱۳ ساله با دو شرط/ صاعقه مرد روستایی را کشت/ جنایتی که به خاطر سوء‌ظن رقم خورد/ سیگنال جنایت از آن سوی دیوار!/ دختران مقتول، مادرشان را بخشیدند
در این حادثه دلخراش که ۳۲ مهاجر در شرایط اتمام غذا، نوشیدنی و سوخت به سر می‌بردند، شش مسافر از جمله چند کودک نتوانستند این شرایط سخت را تحمل کنند و جان باختند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ قتل دختربچه با شلیک گلوله اشرار/ ماجرای دختری در لانه مرگ!/ مرگ کولبر در نوسود پاوه/ شگرد برنده شدن هنوز قربانی می‌گیرد!/ دستگیری سارقان مسلح دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر/ شهادت ۲ مأمور پلیس/ جنایت هولناک در سناریوی رمزآلود/ جنایت به خاطر جواب منفی در ازدواج
منبع اصلی ادعای انفجار ردمی 6A حساب کاربری MD Talk YT در توییتر است که تصویری دل‌خراش از فرد فوت‌شده را به‌اشتراک گذاشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ