کاکا، ستاره سابق میلان، در پیامی به مرگ سیلویو برلوسکونی، رئیس سابق این باشگاه، واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دون گاربر، یکی از مدیران ام ال اس، معتقد است که صحبت پیرامون مصدومیت لیونل مسی روی چمن مصنوعی بزرگنمایی است.
قرار است جمع دوستان در تیم ملی برزیل کامل شود و کاکا، ستاره سابق رئال و میلان به عنوان دستیار کارلو آنچلوتی در تیم ملی مشغول به کار شود.
نوید گفت: چی بگم آقا برو از یگانه بپرس تا بهت بگه چه کارا می‌کنه که منو خسته کرده. برو ازش بپرس چرا آن‌قدر بچه‌بازی از خودش درمیاره. آخه کسی که ازدواج کرده باید عروسک‌بازی کنه؟ باید بره شهربازی؟ باید با بچه‌ها خاله‌بازی کنه؟ من ازدواج کردم به این فکر که زندگی خوبی داشته باشم از سر کار میام همسرم همه چیزش آماده باشه؛ اما الان برعکس شده من همه کارا رو می‌کنم!
وی در مورد درخواست امیرقلعه‌نویی برای بازی‌های دوستانه با تیم‌های قوی‌تر گفت: این کار در حال انجام شدن است. قهرمانی تیم ملی بزرگسالان در تورنمنت کافا را تبریک می‌گویم. حدود ۱۶ سال بود که در یک تورنمنت قهرمان نشده بودیم. همین که قهرمان کافا شدیم مهم است. در تورنمنت غرب آسیا که دیدارهای دوستانه بود تیم امید ما در فینال مقابل عراق در ضربات پنالتی شکست خورد و اما به خاطر همین بازی دوستانه عراقی‌ها تا صبح شادی کردند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه تیم‌های حاضر در کافا کیفیت بالایی ندارند گفت: تنها ازبکستان است که می‌تواند محک جدی باشد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه تورنمنت کافا می‌تواند نقاط ضعف تیم ملی را نشان دهد گفت: کادر فنی ایران باید نهایت بهره را از این مسابقات و به ویژه بازی فینال مقابل ازبکستان ببرد.
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در آستانه دیدار فینال تورنمنت کافا گفت: اگر در حال حاضر اینجا حضور داریم به خاطر هدفی است که ترسیم کرده‌ایم و برایش می‌جنگیم.
تیم ملی فوتبال ایران با هت تریک دوباره مهدی طارمی به پیروزی پرگل دیگری در تورنمنت کافا رسید و میزبان مسابقات را از پیش رو برداشت اما برای دومین بازی متوالی دروازه اش به راحتی باز شد.
کاکا، ستاره سابق فوتبال برزیل، می‌گوید ترکیبی از سه هم‌تیمی‌سابقش کامل‌ترین فوتبالیست ممکن خواهد شد: رونالدو نازاریو، دیوید بکام و کریستیانو رونالدو.
مهدی نظریان گفت: با توجه به اهمیت راهگذر بزرگراهی شرق کشوربه عنوان کوتاه‌ترین مسیر حمل کالا از از خاور دور به منطقه اورآسیا، تا پایان بهار ۷۹ کیلومتر از کریدور بزرگراهی کشور افتتاح می‌شود.
کاکا، ستاره برزیلی سابق میلان، در آستانه دربی اروپایی ال مادونینا از حساسیت و هیجان بالای این دیدار گفت.
سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه گفت: ارزشی نداشت که سلامت بازیکنانمان را برای حضور در تورنمنت کافا به خاطر بیاندازیم.
مربی تیم کاتا بیمه تعاون گفت: اعزام کاتا به بازی‌های آسیایی ریسک نیست بلکه یک فرصت برای جامعه کاتاست.
کاکا، ستاره سابق فوتبال برزیل، با ستایش از کریستیانو رونالدو می‌گوید ستاره بزرگ پرتغالی همچنان فوتبالیستی درخشان است. او کریستیانو را به ترکیبی از زلاتان و مالدینی تشبیه کرد.
کاکا: مردم در برزیل رونالدو را مسخره می‌کنند!
کاکا، ستاره سابق تیم ملی برزیل، معتقد است که بسیاری از هموطنانش به رونالدو، اسطوره فوتبال این کشور، به اندازه کافی احترام نمی‌گذارند.
مانند کاکا و کریستیانو رونالدو، کریم بنزما نیز با هدایت کارلو آنچلوتی پس از فتح لیگ قهرمانان و تبدیل شدن به بهترین گلزن مسابقات، توپ طلا را به دست آورد.
کاکا، ستاره سابق فوتبال برزیل، در مصاحبه جدید خود گفت که نیمار سه سال پیش تمایل جدی برای بازگشت به بارسلونا داشت ولی الان او از شرایطش در پاریس کاملا راضی است.
کاکا، هافبک سابق تیم ملی برزیل، معتقد است چند بازیکن می توانند در جام جهانی به نیمار کمک کنند.
کاکا، ستاره سابق رئال مادرید، مدعی شد درهای این باشگاه همیشه به روی او باز خواهد بود.
کاکا، ستاره سابق تیم ملی برزیل، معتقد است شانس دو کشور بزرگ آمریکای جنوبی برای قهرمانی در قطر بسیار زیاد است.
هیچ قراری مبنی بر حضور ستارگان فوتبال جهان نداشتیم که حالا بخواهد کنسل شود
قرار بود کاکا و کاسیاس هم با کاپ قهرمانی جام جهانی در شهریورماه به ایران بیایند، ولی چندی پیش گفته شد اصلا کاپ قهرمانی جام جهانی به ایران نخواهد آمد.
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری با اشاره به اینکه جهاد سازندگی در گام دوم انقلاب با گام اول آن کاملا متفاوت است، گفت: ۳۹ هزار روستای بالای ۲۰ خانوار در کشور داریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ