هفته آینده احتمالا آخرین هفته معاملاتی سهامداران در سال جاری باشد. بورس یک سال پر اُفت و خیر دیگر را پشت سر گذاشت و حالا به ایستگاه پایانی رسیده است. بورس در هفته آینده چگونه خواهد بود؟ حسن حسین نیا کارشناس بازار سرمایه پاسخ می دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز مطالبی همچون نظر تحلیلگر طلا برای رکورد جدید، اخبار مهم بورس فردا شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ کدامند؟، افزایش سرمایه سنگین ۹۶۹۹۳ درصدی یک نماد، در عرضه اولیه بمولد به هر کد چند سهم رسید؟، در هفته پیش رو کدام نماد‌ها مجمع برگزار می‌کنند؟، پیش بینی مهم قیمت طلا فردا ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ ، شرط بندی هلدینگ وارن بافت روی بازار مسکن، خبرهای مهم برای سهامداران تاپیکو، شرانل و وکبهمن؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون پایان سال مالی کدام نمادها پایان اسفند نیست؟، مدرنا و سایر واکسن فروشان در انتظار افزایش تقاضا، هفته آینده کدام نمادها مجمع برگزار می کنند؟، تحلیل تکنیکال شپنا ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ + فیلم، سود معاملات طلا به جیب چه کسانی می رود؟، کف شاخص‌کل بورس چه عددی است؟، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
این روز‌ها نامه افزایش نرخ خوراک پتروشیمی‌ها در ۱۷ اردیبهشت ماه غوغای در بازار سرمایه به پا کرده است و صدای سهامدار و کارشناسان را در آورده است. نامه‌ای که از شواهد پیداست که گویا از چشم همه جز عده خاصی مخفی مانده بود. در این شرایط بورس به استقبال هفته دوم تیرماه می‌رود. در گفتگو با ۵ کارشناس بازار سرمایه به پیش بینی وضعیت بورس در هفته آینده پرداخته ایم.
سرانجام اولین فصل سال به پایان رسید و بورس دو نیمه بسیار متفاوتی را در این فصل پشت سر گذاشت. نیمه ابتدایی که از آغازین روز‌های فروردین شروع شد و تا ۱۶ اردیبهشت ماه ادامه داشت و شاخص کل توانست سقف قبلی خود را پس بگیرد و نیمه دوم که از ۱۶ اردیبهشت تا آخرین روز خرداد بود و چندان چنگی به دل نزد. در گفتگو با ۵ کارشناس به پیش بینی اولین هفته تابستان پرداخته ایم.
برای این هفته معاملات بازار سرمایه پیش بینی می شود بازاری کم رمق و کم نوسان داشته باشیم.
شاخص کل بورس در هفته گذشته برخلاف مسیری که در سومین هفته بهمن ماه طی کرد، مجددا روندی نزولی به خود گرفت. نماگر اصلی تالار شیشه‌ای در پایان سومین هفته بهمن‌ماه در ارتفاع یک میلیون و ۵۵۸ هزار واحدی قرار دلشت و این هفته به یک میلیون و ۵۲۴ هزار واحد رسید تا افت ۲.۲ درصدی را در کارنامه خود ثبت کند. امروز بورس چگونه خواهد بود؟
هفته گذشته برای بورس تهران با نوسانات بسیار زیادی همراه بود. اما در پایان هفته شاخص کل یک رشد ۰.۱ درصدی را ثبت کرد. بورس امروز چگونه خواهد بود؟
بورس تهران در روز پایانی هفته گذشته، نمایی از تعادل میان خریداران و فروشندگان به نمایش گذاشت و در پایان جریان دادوستد‌های تالار شیشه‌ای نماگر اصلی با رشد ۰.۱۲ درصدی موفق شد ۲ هزار و ۹۷ واحد افزایش یابد.امروز بازار چگونه خواهد بود؟ پالایشی ها لیدر بازار می شوند؟
امروز مطالبی همچون آخرین نرخ دلار توافقی در تابلوی صرافی ها، چرا قیمت‌ها ریزشی شدند؟، خبری مهم برای سهامداران ذوب، مجمع فسپا ۱۴۰۱ | چه میزان افزایش سرمایه تصویب شد؟، آخرین سیگنال‌ها برای بورس فردا، کدام شرکت‌ها افزایش سرمایه دارند؟، مزیت صندوق درآمد ثابت افران نسبت به سپرده بانکی چیست؟، خرید ربع سکه در بورس کالا | چه کسانی می‌توانند ربع سکه بخرند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
گرچه روند خروج پول از بازار سرمایه در نیمه دوم مهرماه در مقایسه با نیمه اول کاهش جزئی داشت اما برخی از کارشناسان این موضوع را تنها به‌معنای خالی‌شدن بازار سرمایه از فروشنده می‌‌‌‌‌‎دانند.
شاخص کل بورس تهران در آخرین روز کاری هفته گذشته معادل یک میلیون و ۳۱۹ هزار واحدی بود و این هفته به سطح یک میلیون و ۳۱۰ هزار واحدی رسید و توانست افت ۰٫۶۸ درصدی را ثبت کند. بورس امروز چگونه خواهد بود؟ آیا به آینده بورس می‌توان امیدوار بود؟
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار چقدر است؟، هفته آینده کدام نماد‌ها مجمع برگزار می‌کنند؟، کدام نماد بیشترین سوددهی را داشت؟، کدام نماد سود بیشتری را شناسایی کرده است؟، پیش بینی قیمت طلا، عرضه پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس چه زمانی انجام خواهد شد؟، از برخورد سازمان بورس با یک کارگزاری تا استیضاح وزیر صمت؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون افزایش دامنه نوسان به ۷ درصد از روز دوشنبه هفته آینده، افزایش قیمت سکه به دلیل رشد نرخ دلار، رشد نسبی دلار در بازار توافقی پایان هفته، چه کنیم که چند سال دیگر دوباره به این وضعیت دچار نشویم؟، پیش بینی بورس در شهریور ماه سال جاری، چرا قیمت بیت کوین کاهش یافت؟، تحلیل تکنیکال نماد وبملت + فیلم؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون پیش بینی ارز‌های دیجیتال در هفته آینده | کدام ارز بیشترین رشد را خواهد داشت؟،  قیمت دلار در آخرین روز هفته چقدر شد؟، لایو مجمع حفاری با اعتراضات تند یک سهامدار قطع شد! + فیلم، ۵ خبر پر حاشیه بورس در هفته‌ای که گذاشت! + فیلم، رد پای هکر‌های کره شمالی در ممنوعیت تورنادوکش!، بیت کوین همانند طلا و سکه کاهش یافت!؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون پیش بینی قیمت دلار در روز‌های آینده / ثبات دلار مسافرتی در کانال ۲۷ هزار تومان، آیا بیت کوین در درازمدت سودآور است؟، گفتگوی نبض بورس با رئیس سازمان بورس، تحلیل بوعلی | صعود ادامه دارد؟، وبصادر به این شرط صعودی است!، چراغ سبز نظام بانکی برای سبزپوشی بورس، هفته آینده کدام نماد‌ها مجمع برگزار می‌کنند؟، در سال ۱۴۰۰ در صندوق تثبیت بازار سرمایه چه گذشت؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
یوونتوس قصد دارد لئاندرو پاردس، هافبک آرژانتینی و 28 ساله پاری سن ژرمن را با قرارداد قرضی و با گزینه خرید، در فصل تابستان جذب کند.
در پی اطلاع رسانی شهردار ناحیه ۸ در خصوص نشست دیوار حائل بوستان صلح و دوستی واقع در کوی دانشگاه امام حسین (ع) بر اثر بارش شدید باران در روز‌های اخیر، بازرس منطقه ۴ به‌همراه معاون فنی و عمران و رییس مسیل‌ها و قنوات منطقه در محل حادثه حضور یافت.
چارلز دی کتلائر، هافبک جوان و بلژیکی، برای نهایی کردن انتقال 35 میلیون یورویی خود به باشگاه میلان، به این شهر سفر کرده است.
تیم کشتی فرنگی ارگ ماهان قم صدرنشین لیگ کشور شد.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۰ در نهایت با کاهش ۲۱۸۰۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۳۴ هزار و ۷۰۷ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ را بخوانید.
مصطفی قمری‌وفا مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد ابزار نوینی به نام «رمزریال» در کنار مابقی ابزارهای پرداخت روزمره مانند کارت بانکی، اینترنت بانک، همراه بانک و غیره به‌زودی رونمایی می‌شود.
مریدسادات اظهار داشت: در مجموع ۷ میلیارد و ۶۰۰ برگه سهام بین خریداران و فروشندگان در شانزدهم بهمن ماه از بازار بورس دست به دست شد. سرانه خرید کل بازار امروز ۲۰ میلیون و سرانه فروش ۱۸.۸ میلیونی گویای این موضوع است که کماکان خریداران دست بالا را دارند. ولی خروج ۳۲۸ میلیارد پول حقیقی حکایت از آن دارد که کماکان ترس‌ها در بازار جاری است.
حمیدرضا رستگار، مشاور مالیاتی اتاق اصناف ایران با اشاره به جلسات اتاق اصناف برای اصلاح مالیات تراکنش‌ها کارتخوان‌ها، اظهار داشت: اصولا تراکنش‌هایی که با کارت‌خوان‌ها انجام می‌شود، نمی‌تواند به عنوان سندی برای مالیات اصناف درنظر گرفته شود، به بیان دیگر در همه موارد این تراکنش‌های منشا درآمدی ندارند و اعتراض ما در این رابطه نیز بر همین مبنا است.
هوای پایتخت برای گروه‌های حساس ناسالم شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ