مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی از تعیین تکلیف شدن سهام عدالت بیش از ۳ میلیون متوفی تا ۶ ماه آینده خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حدود ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تن از افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و سه دهک اول ایثارگران به عنوان جامانده سهام عدالت شناسایی شده بودند و دولت طبق قانون بودجه سال ۱۴۰۱ موظف بود، به افرادی که به عنوان جامانده سهام عدالت شناسایی می‌شوند، سهام عدالت اختصاص دهد.
امروز مطالبی همچون آخرین خبر تعیین تکلیف سهام عدالت متوفیان، دامنه نوسان تغییر می‌کند؟، ۱۰ خبر مهم بورس فردا ۲۷ خرداد ، ۳ نماد بانکی مجمع برگزار می‌کنند، عرضه خودرو در بورس کالا متوقف شد؟، ضعیف ترین پالایشی در یک سال گذشته، جزییات و میزان نقدینگی عرضه اولیه کتوسعه؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
رئیس سازمان بورس گفت: بعد از برگزاری مجامع بورسی شرکت‌ها سود سهام عدالت واریز می‌شود.
در معاملات روز چهارشنبه، ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، شاخص بورس تهران ۲۸ هزار و ۹۲ واحد نسبت به روز کاری گذشته ریزش کرد و سهام عدالت شاهد ریزش ۹۲ هزار تومانی ارزش بود.
حسین قربان زاده، رئیس سازمان خصوصی سازی با بیان این که برای اختصاص سهام عدالت به جاماندگان ابتدا باید تامین اعتبار سهام ارزنده وجود داشته باشد گفت: معاونت حقوقی ریاست جمهوری با تخصیص سهام شرکت های مس، فولاد و پتروشیمی خلیج فارس مخالف کرده است.
شاخص کل بازار بورس امروز ۷۳ هزار واحد رشد کرد و در کانال دو میلیون و ۴۳۸ هزار واحدی ایستاد. بدین ترتیب در این روز شاخص کل بازار سرمایه ۳.۱۰ درصد تقویت شد و ارزش سهام عدالت نیز ۳.۹ درصد رشد نمود.
در معاملات روز چهارشنبه، شاخص بورس باز هم رشد کرد و با صعود ۱۸ هزار و ۳۶۲ واحد همراه بود، ارزش سهام عدالت هم همسو با شاخص صعودی بود.
طبق وعده مسئولان قرار است سهام عدالت متوفیان در اوایل سال جدید برای بازماندگان واریز شد. حال این سوال پیش می‌آید که زمان تحقق این وعده چه زمانی است؟
در حالی که ششم فروردین ماه خبری مبنی بر ابلاغ اختصاص سهام عدالت به جاماندگان رسانه ای شد؛ امروز رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی از درخواست لغو تصویب‌نامه تخصیص سهام عدالت به جاماندگان خبر داد.
مجید عشقی ضمن اعلام آخرین جزییات تعیین‌تکلیف وضعیت سهام عدالت وراث و جاماندگان، گفت: اکنون در حال آماده کردن یک سامانه برای تعیین وضعیت وراث سهام عدالت هستیم که به محض آماده شدن زیرساخت فنی آن اعلام خواهیم کرد تا وراث از طریق این سامانه پیگیر سهام متوفیان خود باشند.
کاظمی فرد رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: سازمان ثبت احوال کشور این خدمت را ارائه می‌دهد و اطلاعات متوفیان را به صورت برخط در اختیار دارد.
توکلی خواستار رسیدگی مسئولان و متولیان امر به پرونده دو مرکز اشاره شده در شهرستان قائمشهر شد و درباره عضویت اعضای جدید سهام عدالت گفت: برای عضویت چهار میلیون و۶۰۰ هزار سهامدار جدیدی در مرحله اول تامین اعتبار شده است.
ارزش روز سهام عدالت امروز به قیمت 7 میلیون و 471 هزار تومان رسید.
۳.۵ میلیون نفر از اقشار کم‌درآمد که تاکنون سهام عدالت دریافت نکرده‌اند، به‌زودی مالک سهام عدالت خواهند شد.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، افزایش سرمایه ۱۰۰۰ درصدی یک نماد، بازدهی حدود ۱۰۰۰ درصدی یک نماد بورسی در ۶ ماه، اولین قیمت حمایتی شتران کجاست؟، وراث متوفیان سهام عدالت بخوانند، کدام نماد بانکی در ۶ ماهه عملکرد بهتری داشته است؟، رییس سازمان بورس به مجلس می‌رود؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
انتقال سهام عدالت متوفیان به مرحله تحقق نرسیده و وراث همچنان چشم انتظار تعیین تکلیف سهام متوفیان خود هستند.
محمد باغستانی مدیرعامل سپرده‌گذاری مرکزی طی مصاحبه ای اعلام کرد: زیرساخت‌های توثیق الکترونیک سهام توسط سمات عملیاتی شده است، اما ارائه تسهیلات به سهامداران به سیاست‌های داخلی بانک‌ها بستگی دارد.
امروز مطالبی همچون خبر مهم برای وضعیت سهام عدالت متوفیان، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، جهش ۱۲۴ درصدی درآمد برای این نماد، کدام نماد بورسی وضعیت بهتری داشته است؟، پرونده یک بانک به هیئت انتظامی رفت، قیمت طلا افزایش یافت؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
تعیین تکلیف سهام عدالت متوفیان از مهم‌ترین موضوعاتی است که وراث این افراد مدت‌هاست چشم انتظار آن هستند، با این حال زمان نهایی آن همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
رییس سازمان بورس درباره زمان تعیین تکلیف سهام عدالت متوفیان گفت: انتقال سهام عدالت به وراث در همین ماه تعیین تکلیف می‌شود.
ریوالدو، اسطوره فوتبال برزیل، معتقد است که دنی آلوس می‌توانست انتخابی بهتر از پوماس مکزیک داشته باشد.
تبریز- دستفروشی نمودی از واقعیتی کتمان ناپذیر برگرفته از عوامل متعددی مانند گسترش فقر، نبود فرهنگ مناسب و احترام به حقوق شهروندان و ضعف مدیریت شهری است.
«زاهدی وفا» در دوران معاونت وزارت اقتصاد هم از پاسخگویی به رسانه‌ها فراری بود و این روز‌ها هم مانند گذشته رابطه حسنه‌ای با رسانه‌ها ندارد. ظاهراً گزارش دقیقی از عملکرد ۵۰ روزه سرپرست وزارت کار هم در دسترس نیست و مشخص نیست او در دو ماه گذشته چه اقداماتی انجام داده است.
براساس دستورالعمل فعالیت بازارگردانی در بورس و فرابورس اگر ظن دستکاری قیمت یا معامله متکی بر اطلاعات نهانی وجود داشته باشد با دستور بازارگردان موافقت نخواهد شد.
بررسی اطلاعیه‌های جدید کدال نشان می‌دهد که با افزایش سرمایه سه شرکت موافقت شده است. کدام شرکت‌ها افزایش سرمایه می‌دهند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ