تصمیم به اخد مالیات از شرکت‌های اوره‌ساز در بودجه سال آینده کشور، یکی از موضوعاتی است که باعث نگرانی فعالان در این عرصه شده است چرا که این وضعیت می‌تواند به واحدهای تولیدی اوره آسیب جدی وارد و آنها را با توجه به بدهی‌های سنگین دولت و کاهش نقدینگی، با مشکلات جدی مواجه سازد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس گفت: هشتاد و پنجی شدن بررسی طرح‌ها و لوایح مجوز قانون اساسی به مجلس است و قرار نیست درباره لایحه عفاف و حجاب در پستو تصمیم گیری شود.
انحلال کانون صرافان با واکنش‌های متعددی همراه بود. در همین زمینه محسن علیزاده، عضو کمیسیون اقتصادی در مجلس، به گفتگو با تابناک پرداخت و این تصمیم را ناشی از تعارض منافع مدیران بانک مرکزی دانست.
جمعی از نمایندگان تقاضا دادند لایحه عفاف و حجاب به جای بررسی در صحن مجلس، در کمیسیونی ویژه رسیدگی شود که باید ببینیم نمایندگان در صحن مجلس چه تصمیمی در این باره اتخاذ می‌کنند.
بر اساس اعلام مدیرعامل باشگاه نساجی احتمال اینکه این تیم شمالی با سرمربی جدید خارجی در لیگ برتر شرکت کند، ‌وجود دارد.
مجید عشقی گفت: سازمان بورس هیچ‌وقت در مورد بالا و پایین رفتن بازار تصمیم نگرفته است و به بازارگردان‌ها نظری تحمیل نشده است.
با تصمیم رئیس مجلس شورای اسلامی، برخی از مواد لایحه پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوء رفتار جهت بررسی بیشتر به کمیسیون اجتماعی ارجاع شد.
عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ گفت: براساس تصمیم کمیسیون تلفیق موضوع عرضه خودرو در بورس کالا از لایحه بودجه سال آتی، حذف شد.
عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ گفت: براساس تصمیم کمیسیون تلفیق موضوع عرضه خودرو در بورس کالا از لایحه بودجه سال آتی، حذف شد.
تصمیم نمایندگان مجلس مبنی بر معافیت «خانه‌های مسکونی لوکس» از پرداخت مالیات انتقادات زیادی به دنبال داشت درحالیکه این مسئله هنوز نهایی نشده و باید مجددا در کمیسیون تلفیق بررسی شود.
معاون صنایع حمل‌و‌نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت، با تشریح تصمیم شورای رقابت گفت: بند مربوط به عرضه خودرو در بورس در دستورالعمل شورای رقابت قابل بحث و تجدید نظر است.
مسلما یک روز سخن گفتن از قرعه کشی و افتتاح حساب وکالتی و روز دیگر تاکید بر عرضه خودرو در بورس کالا، مردمی که متقاضی واقعی خرید خودرو آن هم در هفته‌های پایانی سال هستند را بسیار نگران کرده و از تیم اقتصادی دولت انتظار تصمیم نهایی در این باره را دارند.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از مصوبه کمیسیون تلفیق برای عرضه تمامی خودروها در بورس کالا خبر داد و گفت: تصمیم گیری عرضه خودرو در بورس کالا از شورای رقابت اخذ می‌شود و به بورس کالا سپرده خواهد شد.
وزیر اقتصاد گفت: مجوز عرضه خودرو در بورس کالا توسط شورای عالی بورس داده شده است بنابراین در این خصوص شورای عالی بورس تصمیم خواهد گرفت.
این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، با اشاره به جلسه غیرعلنی امروز مجلس، تاکید کرد: در جلسه غیرعلنی امروز نمایندگان نظرشان را در رابطه با بودجه اعلام می‌کنند. ممکن است این جلسه منجر به رای‌گیری غیرعلنی نیز شود و مجلس تصمیمی بگیرد تا اختلافات میان دولت و مجلس را حل کند. او ادامه داد: اگر در خصوص بررسی بودجه و برنامه در جلسه غیرعلنی مجلس رای‌گیری شود، قطعا نمایندگان به بررسی بودجه رای می‌دهند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: اگرچه در جریان بررسی بودجه سال ۱۴۰۱ وعده‌های فراوانی برای دسترسی به رشد اقتصادی ۸ درصدی از سوی دولت داده شده بود، اما این اتفاق نیفتاد.
امروز مطالبی همچون قیمت دلار برای سفر گران شد، افت ارزش سهام عدالت همسو با نزول شاخص کل، چند نفر سهام بورسی خود را بیمه کردند؟، پالایشی‌ها صدرنشین خروج پول، بیشترین پول حقیقی به کدام نماد‌ها وارد شد؟، سه نمادی که از صف فروش به صف خرید رسیدند!، سهامداران سیمانی بخوانند، افزایش سرمایه ۱۷۵۰۰ درصدی یک نماد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، با رشد شاخص ارزش سهام عدالت چقدر شد؟، رسوب سود سهامداران در جیب این غول‌های بورسی، جو بایدن قول داد عربستان مجازات خواهد شد؛ احتمالات چه خواهد بود؟!، کدام دارایی‌ها بعنوان پوشش تورمی در آمریکا عمل کردند؟، در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
صندوق سرمایه گذاری مشترک توسعه بازار با هدف تامین مالی از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱.۰۷.۱۹ عرضه اوراق اختیار فروش تبعی بر روی سهام ۱۵ شرکت را آغاز می‌کند. جزییات این عرضه چگونه چیست؟
سخنگوی بانک مرکزی از تصمیم جدید این بانک برای تسهیل معاملات در بازار سرمایه خبر داد.
امروز مطالبی همچون این صنایع متوسط و کوچک مناسب برای سرمایه گذاری است، دلار توافقی در آخرین روز هفته، ارزش واقعی سهام عدالت چقدر است؟، سکه ارزان شد، تصمیم مهم بانک مرکزی انگلیس چه بود؟، سرنوشت «میرکارت» ترکیه چه شد؟، مجمع کویر ۱۴۰۱ | چقدر افزایش سرمایه تصویب شد!، امیر مهدی صبایی کیست؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
رئیس پلیس تهران بزرگ از دستگیری ۱۴ بدهکار بانکی و ۱۱ دلال ارزی خبر داد و گفت: ۳۷ فراری مالیاتی با رقم ۹۰۰ میلیارد تومان شناسایی و دستگیر شدند.
علی بهادری جهرمی در پاسخ به پرسشی، مبنی بر اینکه آیا رییس جمهوری در نشست عمومی سازمان ملل متحد حضور خواهد یافت یا خیر، اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های مقدماتی برای این امر صورت گرفته است.
یک مطالعه جدید بر روی دندان‌های یک انسان باستانی نشان می‌دهد که ویروس عامل تبخال از ۵۰۰۰ سال پیش انسان‌ها را مبتلا می‌کرده است.
تحقیقات جدید روی بیش از ۱۷۰ هزار انگلیسی حاکی از تأثیر نوشیدن قوه بر افزایش طول عمر افراد است.
بعد از برگزاری مجمع صندوق سرمایه گذاری پالایشی یکم در ۲۰ بهمن ماه سال جاری قرار بود سود این صندوق به حساب سهامداران تا ۳۰ بهمن ماه واریز شود، اما هنوز تعدادی از سهامداران سود آن را دریافت نکرده اند. سود پالایشی یکم چرا برای برخی واریز نشد؟ این سود کجاست؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ