در سال ۱۴۰۲ شاخص کل بورس چهار ماه صعودی و ۸ ماه نزولی را پشت سر گذاشت و در نهایت سال ۱۴۰۲ را نزدیک به ۲.۲ میلیون واحد به پایان رساند. در سالی که شاخص کل بازدهی حدود ۱۱ درصدی را به ثبت رساند کدام نماد‌ها بیشترین و کدام نماد‌ها کمترین بازدهی را داشتند؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با به پایان رسیدن سال مالی شرکت‌های بورسی که عمدتا سال مالی اکثر آن‌ها پایان اسفند ۱۴۰۱ بوده است، شرکت‌ها موظف به برگزاری مجمع عمومی خود بودند و در این مجامع ضمن تصویب صورت‌های مالی شرکت، سود نقدی به ازای هر سهم نیز مشخص گردید. در این مطلب به میزان سود ۶۰ نماد پرداخته ایم.
امروز مطالبی همچون پایان سال مالی کدام نمادها پایان اسفند نیست؟، مدرنا و سایر واکسن فروشان در انتظار افزایش تقاضا، هفته آینده کدام نمادها مجمع برگزار می کنند؟، تحلیل تکنیکال شپنا ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ + فیلم، سود معاملات طلا به جیب چه کسانی می رود؟، کف شاخص‌کل بورس چه عددی است؟، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
در سال ۱۴۰۲ و تاکنون ۶ نماد در بازار سرمایه عرضه اولیه شده اند که بازدهی مناسبی نصیب سرمایه‌گذاران کرده‌اند. از میان این نماد‌ها ۲ نماد در بازار بورس عرضه شدند و باقی نماد‌ها در فرابورس انجام پذیرفته است. در آینده نزدیک کدام شرکت‌ها در بورس تهران و کدام نمادها در فرابورس عرضه اولیه خواهند شد؟
کدام تیم‌ها تا اینجای سال جدید بهترین عملکرد را داشته‌اند؟
صادرات غیر نفتی کشور در سال ۱۴۰۱ با عبور از ۵۳ میلیارد دلار و رشد ۱۰ درصدی رکورد جدیدی را در تاریخ کشور به جا گذاشت.
در دوره ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۱ در مجموع حدود ۷۲۰ نماد در بازار سرمایه داد و ستد شد که بیش از ۶۵۰ نماد با بازدهی مثبت همراه شدند و فقط بازدهی حدود ۷۰ نماد منفی بود. این نماد‌ها کدامند؟
۲۳۰ تحلیلگر بازار سرمایه در یک نظرسنجی شرکت کرده اند و به ۱۲ پرسش کلیدی بورسی پاسخ داده اند. از جمله این پرسش‌ها این است که بورس در سال ۱۴۰۲ چقدر سود می‌دهد و بیشترین سوددهی در کدام فصل اتفاق می‌افتد؟
امروز مطالبی همچون ارزش سهام عدالت امروز ۵ اردیبهشت چقدر شد؟، قیمت دلار کاهشی شد، پیش بینی بورس فردا | کدام صنایع صعودی می‌شود؟، جزییات عرضه نخستین خودرو‌ها در سال ۱۴۰۲، ۱۰ خبر مهم بورس فردا ۶ اردیبهشت کدامند؟، مجمع تاصیکو ۱۴۰۲ | افزایش سرمایه چه شد؟، بیشترین ورود پول حقیقی به این سه نماد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون مهم‌ترین دلیل جذابیت بورس در سال ۱۴۰۲، پیش بینی قیمت طلا و سکه در روز‌های آتی، خودروی ۷۰۰ میلیونی در بازار خودرو، سود خالص سهم کدام نماد ۱۲۰ درصد افزایش یافت؟، بهترین و بدترین نماد‌های بورسی در سال ۱۴۰۱، آیا امسال هم خرید طلا و سکه سودآور است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
نخستین روز کاری سال ۱۴۰۱ هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۲۲۹ هزار تومان و سکه امامی ۱۲ میلیون و ۴۰۸ هزار تومان بود، اما با نزدیک شدن به ایام پایانی سال قیمت‌ها در این بازار رکود جدیدی زد.
نخستین روز کاری سال ۱۴۰۱ هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۲۲۹ هزار تومان و سکه امامی ۱۲ میلیون و ۴۰۸ هزار تومان بود اما با نزدیک شدن به ایام پایانی سال قیمتها در این بازار رکودهای جدیدی زد.
فاطمی امین تنها با یک کارت زرد سال ۱۴۰۱ را پشت سر نگذاشته است بلکه برای بار دوم نیز در اواخر آذرماه سال گذشته به منظور پاسخگویی به سوال جلال رشیدی کوچی نماینده مرودشت در صحن مجلس حاضر شد و این بار نیز با کارت زردی دیگر جلسه نظارتی مجلس را ترک کرد.
کارشناس بازار سهام گفت: دو گروه پتروشیمی و پالایشی نسبت به سایر گروه‌های بورسی در سال ۱۴۰۱ بازدهی بهتری را بدست آورده‌اند. در سال ۱۴۰۲ کدام گروه‌ها بازدهی بهتری خواهند داشت؟
پایگاه خبری بازار سرمایه ایران در قالب یک نظرسنجی، اقدام به جمع‌آوری پاسخ ۱۰۰ کارشناس بازار سرمایه به مجموعه‌ای از سوالات با موضوعات کلان اقتصادی و بازار سرمایه کرده است که در این گزارش به مشروح جواب کارشناسان به سوال اول این نظرسنجی می‌پردازیم.
امروز در چهارمین روز معاملاتی سال جدید، شاخص بورس برای هشتمین روز معاملاتی متوالی رشد کرد. در معاملات سه‌شنبه، شاخص کل بورس تهران با صعود ۱۵ هزار و ۳۰۲ واحدی تا سطح ۲ میلیون و ۴۴ هزار و ۴۹۹ واحد بالا آمد. فردا و قبل از تعطیلی ۴ روزه بازار سرمایه به کدام سمت خواهد رفت؟
رئیس دولت سیزدهم در سال ۱۴۰۱ میزبان ۱۲ تن از سران کشورهای مختلف بود. امیر قطر، روسای جمهور سوریه، تاجیکستان، ترکمنستان، قزاقستان، ونزوئلا، روسیه، ترکیه و بلاروس و نخست‌وزیران عراق (دو بار) و ارمنستان در این سال به تهران سفر و با رئیس قوه مجریه ایران دیدار و گفت‌وگو کردند.
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت مهار تورم و رشد تولید طبق بیانات رهبر انقلاب، ابراز امیدواری کرد که با شیرینی موفقیت‌های اقتصادی در سال ۱۴۰۲ کام مردم نیز شیرین شود.
هیچ‌ کدام از مدیران دولتی چک سفید دریافت نکردند که به صورت مستمر در دولت و در دستگاه‌ها حضور داشته باشند، بلکه به صورت مستمر در معرض ارزیابی هستند. اگر ببینم فردی توان یا صلاحیت خدمت جهادی به مردم را ندارد، طبیعی است که با نیروی با انگیزه و متخصص دیگری جابجا ‌شود.
به استناد مصوبه مجلس در بودجه سال ۱۴۰۱، وزارت صنعت، معدن و تجارت مکلف شده نسبت به مستندسازی و واگذاری مجوز‌های بهره‌برداری از معادن از طریق مزایده عمومی و با احراز صلاحیت فنی و مالی متقاضیان اقدام کند. در این مصوبه آمده: وزارت صنعت، معدن و تجارت مکلف است نسبت به واگذاری مجوز‌های معادن تعطیل در اختیار خود از طریق بازار سرمایه و بعد از اهلیت‌سنجی به اشخاص حقیقی و حقوقی اقدام یا در قالب شرکت‌های سهامی عام طرح (پروژه) از طریق بازار سرمایه واگذار کند.
در این مطلب به جزییات بازدهی بازار‌های مالی در ۶ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۱ پرداخته شده است. کدام بازار بازدهی بالاتری داشته است؟ درصورت سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیون تومانی بیشترین ضرر و بیشترین سود در هر بازار در این ۶ ماهه به چه میزان بوده است؟
امروز مطالبی همچون پیش بینی قیمت دلار در روز‌های آینده / ثبات دلار مسافرتی در کانال ۲۷ هزار تومان، آیا بیت کوین در درازمدت سودآور است؟، گفتگوی نبض بورس با رئیس سازمان بورس، تحلیل بوعلی | صعود ادامه دارد؟، وبصادر به این شرط صعودی است!، چراغ سبز نظام بانکی برای سبزپوشی بورس، هفته آینده کدام نماد‌ها مجمع برگزار می‌کنند؟، در سال ۱۴۰۰ در صندوق تثبیت بازار سرمایه چه گذشت؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
رسانه های رژیم صهیونیستی آماده باش امنیتی اعلام شده در شهرک های صهیونیست نشین هم مرز با نوار غزه را از زمان عملیات شمشیر قدس تا کنون بی سابقه خواندند.
جلسه علنی مجلس به ریاست محمد باقر قالیباف آغاز شد و سوال تعدادی از نمایندگان از وزیر ورزش و جوانان در دستورکار قرار گرفت.
یک کارشناس بازار سرمایه بر این باور است که حداکثر افتی که در بدبینانه ترین حالت ممکن میتوان برای بازار سرمایه در نظر گرفت به طور متوسط پنج تا ۱۰ درصد است.
حمیدرضا رستگار، مشاور مالیاتی اتاق اصناف ایران با اشاره به جلسات اتاق اصناف برای اصلاح مالیات تراکنش‌ها کارتخوان‌ها، اظهار داشت: اصولا تراکنش‌هایی که با کارت‌خوان‌ها انجام می‌شود، نمی‌تواند به عنوان سندی برای مالیات اصناف درنظر گرفته شود، به بیان دیگر در همه موارد این تراکنش‌های منشا درآمدی ندارند و اعتراض ما در این رابطه نیز بر همین مبنا است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ