کاروانسرای سمنان پس از چهل سال زندانی بودن در دستان دیوار زندان مرکزی سمنان آزاد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نوید رجایی گفت: آزادسازی منابع تأثیر به سزایی در ارزش پولی ندارد و زمانی می‌تواند این ازادسازی معنا داشته باشد که معادل ریالی خرج نشده باشد ولی چشم انداز انتظارات را کاهش می‌دهد.
محمد غفوری گفت: آزادسازی منابع ارزی ایران در کوتاه مدت آثار خوبی بر روی اقتصاد دارد
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: آزادسازی منابع بلوکه شده ایران قطعاً برای ما گشایش‌های اقتصادی به دنبال خواهد داشت و این منابع به چرخه اقتصادی کشور وارد می‌شود.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: آزادسازی پول‌های بلوکه شده تاثیر مثبتی در بازارهای مختلف و نرخ ارز خواهد داشت.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: آزادسازی پول‌های بلوکه شده تاثیر مثبتی در بازارهای مختلف و نرخ ارز خواهد داشت.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: آزادسازی پول‌های بلوکه شده تاثیر مثبتی در بازارهای مختلف و نرخ ارز خواهد داشت.
رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: قطعاً آزادسازی منابع ارزی بلوکه شده ایران روی سفره و معیشت مردم تأثیر مثبت خود را نشان خواهد داد، اما عده‌ای این دستاوردها را کم‌اهمیت جلوه می‌دهند.
تحلیلگر ارشد روابط بین الملل و امور راهبردی گفت: آزادسازی منابع بلوکه شده ایران نشاندهنده عقب نشینی غربی‌هاست.
تبریز- مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسکو از آزادسازی ۳ هکتار از اراضی زراعی و باغی و اعاده به وضع سابق در این شهرستان خبر داد.
نیشابور ـ مدیر جهاد کشاورزی نیشابور گفت: در راستای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز بیش از ۱۲ هزار مربع از اراضی کشاورزی این شهرستان آزادسازی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از آزادسازی از اراضی کشاورزی به ارزش بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال در محدوده این شهرستان خبر داد.
لاهیجان- فرمانده انتظامی گیلان از آزادسازی ۲۰۰۰ مترمربع از اراضی ملی در لاهیجان خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش این اراضی را ۱۶۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از آزاد سازی ۱۲ هزار متر مربع زمین های تصرف شده در آرادان با کمک دستگاه قضایی خبر داد.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان از آزادسازی ۳۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رودسر به ارزش بیش از ۶۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: با سودجویان برخورد قانونی می شود.
رئیس اتاق مشترک ایران و عراق گفت: آزادسازی ۲.۷ میلیارد دلار از پول‌های بلوکه شده ایران نزد عراق نیز از نتایج دیپلماسی اقتصادی کشور است که آثار آن بلافاصله ملاحظه شد.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه در مراسم سالروز آزادسازی خرمشهر، گفت: سالروز آزادسازی خرمشهر یوم الله و روزی است که قدرت خدا متجلی شد.
رئیس جمهور روسیه به ارتش خصوصی «واگنر» و نیروهای مسکو بابت آزادسازی شهر آرتیموفسک (باخموت) تبریک گفت.
بر اساس اقدامات قانونی صورت گرفته توسط قوه قضائیه در سال ۱۴۰۱ در سراسر کشور، بیش از ۶۸ هزار هکتار از اراضی تصرف شده یا تغییر کاربری غیر مجاز داده شده، آزادسازی شد.
پردیس- مدیر جهاد کشاورزی پردیس گفت: طی دو مرحله تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه حفاظت شده«خجیر» بالغ بر پنج هکتار از اراضی کشاورزی آزادسازی شد.
مشاور وزیر اقتصاد گفت: شناورسازی سهمیه آرد نانوایان بر اساس عملکرد آنها، مشارکت مردم در نظارت بر عملکرد نانوایان و تکمیل داده‌ها از این طریق و افزایش کمک هزینه پرداختی عملیاتی خواهد شد.
شهردار منطقه ۹ تهران از آزادسازی ۱۲ مورد گذر در این منطقه در اجرای طرح کنترل ضوابط نگهداشت شهر خبر داد.
سه ملی‌پوش فوتبال ایران مبلغی را برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد در نظر گرفتند.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: بیش از ۸۰ درصد سواحل آزادسازی شده دارای سند حدنگاری هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ