سرمربی تیم فوتبال پورتو با تمجید از مهاجم ایرانی خود تاکید کرد که به مهدی طارمی مرخصی ویژه داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از دو روز مرخصی، تمرینات پرسپولیس از فردا بار دیگر استارت خواهد خورد.
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با اشاره به عدم اختصاص ۱۵ روز مرخصی به پدران پاسدار بعد از به دنیا آمدن فرزند، گفت: در این باره گله کردم و قول دادند که ۱۵ روز را اجرایی کنند.
میدل ایست‌آی در خبری اختصاصی با بیان اینکه مخالفان توافق هسته‌ای ایران برای برکناری نماینده ویژه آمریکا رابرت مالی توطئه کردند، مدعی شد که نماینده ویژه واشنگتن در امور ایران در یک قدمی برکناری قرار گرفته است. میدل ایست‌آی ۱۱ اوت در تحلیلی نوشت: بعضی گروه‌های مخالف احیای توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ در ایران با افرادی در ایالات متحده برای برکناری نماینده ویژه آمریکا در امور ایران همکاری کردند. گفتنی است که مالی ۸ تیر، پس از هفته‌ها عدم‌فعالیت در نقش خود، در مرخصی بدون حقوق قرار گرفت.
: باوجودی که گفته می‌شود رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در مرخصی به سر می‌‌‌برد اما اظهارنظر اخیر جان کربی، هماهنگ‌‌‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید مهر تاییدی بر پایان کار مالی در وزارت خارجه آمریکا است. جان کربی در پاسخ به سوالی در مورد تغییر احتمالی در رویکرد دولت جو بایدن در قبال ایران پس از خروج رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران از وزارت خارجه با تاکید بر این موضوع که اظهارنظر در این رابطه برعهده وزارت خارجه است، گفت: «من به طور کلی می‌گویم که هیچ تغییری در رویکرد ثابت ما نسبت به ایران رخ نداده است.» با در نظر گرفتن کنار گذاشتن رابرت مالی از پرونده ایران این مساله مطرح می‌شود که چه کسی یا چه کسانی قرار است این مهم را عهده ‌‌‌دار شوند.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به شایعات جایگزینی «رابرت مالی» نماینده ویژه آمریکا در امور ایران گفت وی در «مرخصی» است و آبرام پالی به عنوان جانشین موقت او خواهد بود.
حسین پور با عنوان اینکه تا این زمان ۱۱ نفر بدلیل مسمومیت با الکل راهی بیمارستان شده اند گفت: از این تعداد ۶ نفر با رضایت شخصی مرخص، ۲ نفر بدحال بوده و در بخش مراقبت‌های ویژه آی سی یو بستری اند و ۳ نفر دیگر با علائم تاری دید و سرگیجه در بخش بستری و تحت نظر هستند.
علت غیبت علیرضا جهانبخش در بازی با ازبکستان مصدوم این ستاره است.
علت غیبت علیرضا جهانبخش در بازی با ازبکستان مصدوم این ستاره است.
مدیر روابط عمومی اورژانس استان یزد گفت: شب گذشته دو کودک هفت و هشت ساله از ترن هوایی در پارک شادی یزد سقوط کردند. یکی از کودکان مصدوم این حادثه از اورژانس مرخص شد و دومین مصدوم این حادثه در بخش مراقبت‌های ویژه ICU شهید رهنمون بستری است.
خوشبختانه یکی از این کودکان مصدوم از اورژانس مرخص شده است، ولی یکی دیگر از مصدومان این حادثه، مشکوک به خونریزی کبد و در بخش مراقبت‌های ویژه ICU بیمارستان رهنمون بستری است.
تمرینات تیم استقلال برای دومین روز متوالی از سوی ریکاردو ساپینتو تعطیل شد!
مرخصی ۱۰روزه استقلال به یامگا وسط شایعه فسخ!
شب گذشته رختکن تیم تراکتور بعد از پیروزی مقابل سپاهان حال و هوای عجیبی داشت.
شب گذشته رختکن تیم تراکتور بعد از پیروزی مقابل سپاهان حال و هوای عجیبی داشت.
بعد از پیروزی روز گذشته مقابل مس رفسنجان، با تصمیم یحیی گل‌محمدی تمرین این تیم فردا تعطیل اعلام شد.
غیبت سرمربی تیم ملی کشتی آزاد همچنان ادامه دارد و عدم حضور او در حاشیه مسابقات مهم و اردوهای تیم ملی ابهامات زیادی را در محافل کشتی بوجود آورده است.
طبق برنامه اینتل به کارگران بخش تولید پیشنهاد شده تا به عنوان بخشی از یک برنامه مرخصی داوطلبانه، مرخصی بدون حقوق بگیرند.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور توضیحاتی درباره مرخصی پس از زایمان زنان ارائه داد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه ۴ نفر از بیماران در وضعیت وخیم قرار دارند و در بخش ویژه بستری هستند، عنوان کرد: ٩ نفر از مجموع مصدومان ترخیص پیدا کرده‌اند. بقیه در بخش‌های عادی بستری هستند و طی روز‌های آینده مرخص می‌شوند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه ۴ نفر از بیماران در وضعیت وخیم قرار دارند و در بخش ویژه بستری هستند، عنوان کرد: ٩ نفر از مجموع مصدومان ترخیص پیدا کرده‌اند. بقیه در بخش‌های عادی بستری هستند و طی روز‌های آینده مرخص می‌شوند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، به هری مگوایر اجازه داده که این هفته را به تعطیلات برود.
تیم فوتبال پورتو در شبی که مهدی طارمی مهاجم ایرانی خود را در اختیار نداشت، شکست سنگین و غیر قابل انتظاری را در لیگ قهرمانان اروپا تجربه کرد.
سرمربی پورتو اعلام کرد که امروز را به مهاجم ایرانی تیمش مرخصی داده است.
سرپرست دادسرای ویژه امور جنایی تهران ادامه داد: اینکه عنوان می‌شود محکوم به مرخصی وصل به آزادی مشروط اعزام شده است صحت ندارد و وی با پایان مرخصی باید خود را به زندان معرفی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ