خوشبختانه یکی از این کودکان مصدوم از اورژانس مرخص شده است، ولی یکی دیگر از مصدومان این حادثه، مشکوک به خونریزی کبد و در بخش مراقبت‌های ویژه ICU بیمارستان رهنمون بستری است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز - دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان گفت: پرونده فوت دو کودک اهوازی از طریق سقوط در دریچه‌های روباز فاضلاب شهری، با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شده اند.
پلیس کانادا از کشته شدن تمامی سرنشینان یک هواپیمای کوچک در پی سقوط آن خبر داد.
یک هواپیمای کوچک بعد از ظهر دوشنبه در نزدیکی روستای اولد هاربر، در سمت جنوب شرقی جزیره کودیاک آلاسکا، سقوط کرد و دو نفر کشته شدند.
مقامات می گویند روز دوشنبه یک هواپیمای تک موتوره با پنج سرنشین در منطقه ساحلی کارولینای جنوبی در شمال میرتل بیچ سقوط کرد و سه نفر کشته شد.
در پی گزارش سقوط چرخ و فلک بازیگاه کودک واقع در شهربازی دالفک در تاریخ ۸ تیر ماه و آسیب‌دیدگی تنی چند از همشهریان، به دستور دادستان مرکز استان قزوین تا اطلاع ثانوی بازیگاه و شهربازی دالفک پلمب شد.
کودک حادثه دیده بلافاصله توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل شد اما متاسفانه به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داد.
مدیر روابط عمومی اورژانس استان یزد گفت: شب گذشته دو کودک هفت و هشت ساله از ترن هوایی در پارک شادی یزد سقوط کردند. یکی از کودکان مصدوم این حادثه از اورژانس مرخص شد و دومین مصدوم این حادثه در بخش مراقبت‌های ویژه ICU شهید رهنمون بستری است.
در پی سقوط یک هواپیمای کوچک در جنوب ایالت کالیفرنیای آمریکا، 3 نفر کشته شدند.
سقوط مرگبار دختر ۱۲ ساله که عاشق بی‌تی‌اس بود!/ ۸ سال انتظار برای دیدار مادر!/ راز آدم‌ربایی‌های سریالی در حساب بانکی دانشجوی دکترا/ ماجرای جنایت خانوادگی در کوشک/ شهادت مرد فداکار در نجات دختری از چنگال شیاطین/ مرگ پسر جوان در هوس دعوا/ باند مافیایی گوشی قاپی زیر ضرب پلیس!/ متلک پرانی مرگبار
اهواز- مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با تسلیت مرگ کودک اهوازی در پی سقوط در چاه فاضلاب، گفت: کمیته‌ای برای ارزیابی موضوع به اهواز اعزام شده است‌.
کودک اهوازی در پی سقوط به حوضچه‌های ناایمن آب و فاضلاب جان خود را از دست داد. میثم شاوردی ۷ساله از اهالی کوی مدرس اهواز دیروز پنج‌شنبه ۱۰ فروردین۱۴۰۲ از منزل خارج شد و در حوضچه‌های آب با عمق ۳،۴ متر که حاصل حفاری‌های آبفا در پارک بازی این منطقه بوده، غرق شد.
اهواز- دادستان مرکز خوزستان از صدور دستور جلب مقصران حادثه سقوط کودک اهوازی به فاضلاب که منجر به فوت شده بود، خبر داد.
در پی سقوط یک بالگرد ارتش اوکراین در نزدیکی یک مهد کودک دست کم ۱۸ نفر از جمله وزیر کشور و معاون وی کشته شدند.
رسانه‌های روسی اعلام کردند در پی سقوط یک بالگرد ارتش اوکراین در نزدیکی یک مهد کودک شماری کشته و زخمی شدند.
۷۲ نفر مسافر از جمله ۲ کودک و ۴ تن از خدمه پرواز و ۱۰ مسافر خارجی شامل ۵ هندی، ۴ روسی، یک ایرلندی، ۲ شهروند کره جنوبی، یک استرالیایی، یک فرانسوی و یک آرژانتینی در هواپیمای ۲ موتوره «ای تی آر ۷۲» بودند.
رسانه‌های آمریکا گزارش دادند که در پی سقوط یک فروند بالگرد کوچک بر روی خطوط انتقال برق در ایالت مریلند، برق هزاران نفر قطع شده است.
رسانه‌های آمریکا گزارش دادند که در پی سقوط یک فروند بالگرد کوچک بر روی خطوط انتقال برق در ایالت مریلند، برق هزاران نفر قطع شده است.
تبریز- سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از فوت زن جوان بر اثر سقوط به محل گودبرداری در تبریز و فوت دو کودک بر اثر برخورد با قطار در مرند خبر داد.
کانال آب عباس آباد واقع در منطقه ۲۰، در سه سال گذشته به قتلگاه کودکان تبدیل شده است. طی این مدت چهار کودک در کانال سقوط کرده و جان باختند. آخرین حادثه ۶ اسفند ۱۴۰۰ رخ داد که در آن کودک ۶ ساله بعد از سقوط در کانال، جان باخت.
مراسم تشییع پیکر شهید ریان یاسر سلیمان کودک فلسطینی که در پی تعقیب از سوی نظامیان صهیونیست پس از سقوط از ارتفاع دچار ایست قلبی شد، ظهر امروز در بیت لحم با حضور گسترده فلسطینی ها برگزار شد.
ریان یاسر سلیمان کودک هفت ساله فلسطینی شامگاه گذشته، به دلیل سقوط از ارتفاع در جریان تعقیب وی توسط نظامیان صهیونیست در منطقه تقوع در جنوب شرق بیت لحم به شهادت رسید.
سقوط وحشتناک دستگاه «سقوط ‌آزاد» در شهربازی در هند باعث مجروح شدن حدود ۱۶ نفر از جمله چندین کودک شد.
خبرگزاری رسمی سوریه از سقوط یک فروند بالگرد نظامی در شمال شرق حماه و شهادت سه کودک سوری بر اثر انفجار بمب تروریست ها در حمص خبر داد.
شوش- رئیس مرکز بهداشت شهرستان شوش گفت: یک کودک دو ساله شوشی بر اثر سقوط درون سطل پر از آب کولر جانش را از دست داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ