یک مدرس دانشگاه در مطلبی تاکید کرد که با تقویت مقررات گذاری در رمزارزها، شفافیت این حوزه از سوی شرکت‌های دانش بنیان فعال در این عرصه مورد استقبال قرار می‌گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون توسعه شرکت‌های دانش بنیان معاونت علمی گفت: با تفاهم وزارت اقتصاد و دارایی و معاونت علمی ریاست جمهوری، دارایی‌های نامشهود شرکت‌های دانش بنیان به عنوان تضمین پذیرفته می شود.
فراخوان ستاد توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم معاونت علمی به منظور بهره مندی از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق در زمینه استفاده از نوآوری‌ها و فناوری‌های عصر جدید در حوزه پوشش منتشر شد.
تمرکز بر شرکت‌های دانش‌بنیان کشور را در ۹۰ درصد محصولات اساسی و کاربردی خودکفا می‌کند.
یک فعال کسب و کار در کشور گفت: شرکت‌های دانش بنیان فناور با پیشران‌های اقتصاد دانش بنیان کشور که مجتمع‌های بزرگ صنعتی هستند، ارتباط داده می شوند. این شرکت‌ها تبدیل به بازوی تحقیق و توسعه صنایع بزرگ کشور شده و رسوخ فناوری به صنایع را رقم می زنند. این بند از آیین نامه بهترین قسمت آن است.
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: همه شرکت‌های دانش‌بنیان که رشد دو برابری تولید محصولات دانش‌بنیان داشته‌اند، تحت حمایت‌های صندوق نوآوری و شکوفایی قرار خواهند گرفت.
پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان ایران در سی و دومین نمایشگاه پلاست اوراسیا (Plast Eurasia ۲۰۲۳) از تاریخ ۱ تا ۴ آذر ۱۴۰۲ با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در استانبول (ترکیه) برگزار می‌شود.
مرکز تجاری ایران - هند با حمایت مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری واقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری،پاویون شرکت های دانش بنیان را در نمایشگاه مدیکال هند برگزار می‌کند.
پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان ایران در نمایشگاه بین‌المللی واردات چین ۲۰۲۳ از تاریخ ۱۴ تا ۱۹ آبان‌ماه ۱۴۰۲ با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در چین برپا می‌شود.
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: بنای ما در دوره جدید فعالیت صندوق نوآوری تمرکز بیشتر بر توسعه خدمت گرنت است، چرا که شرکت‌های دانش‌بنیان از ظرفیت‌ خوبی در زمینه تحقیق و توسعه برخوردارند.
دانش‌بنیان‌های ایرانی برای محرومیت زدایی در مناطق توسعه نیافته و کمتر توسعه یافته محصولاتی را در حوزه‌های سلامت، کشاورزی و دامپروری، صنعت دریایی و مسکن ساختند و فناوری‌هایی را خلق کردند.
رییس سازمان انرژی اتمی گفت: تعامل میان شرکت‌های دانش‌بنیان و صنعت هسته‌ای کشور، می‌تواند علاوه بر اقتدار و افتخار، اقتصاد را نیز ارتقا ببخشد.
جمهوری اسلامی ایران در نشست وزرای کار منطقه آسیا و اقیانوسیه به عنوان رئیس و هماهنگ‌کننده این منطقه در سازمان بین‌المللی کار انتخاب شد.
به همت فناوران مستقر در شرکت‌های دانش بنیان برخی تجهیزات تحریمی و ارزبر در حوزه صنعت نفت و گاز بومی‌سازی شده و به تازگی چندین مگاپروژه برای رفع نیازهای گلوگاهی این صنایع تعریف شده است.
با انعقاد توافق‌نامه همکاری مشترک میان معاونت علمی و شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، ساخت توربین‌ها و توربوکمپرسورهای مورد نیاز مناطق نفت‌خیز جنوب از سوی شرکت‌های دانش بنیان، بومی‌سازی می‌شود.
شمار دانش‌ بنیان‌های نفتی به ۵۵۰ شرکت رسیده و هم اکنون ۷۰ درصد قطعات راهبردی تجهیزات صنعت حفاری ساخت داخل شود.
معاون وزیر ارتباطات با سفر به مسکو ضمن بازدید از نمایشگاه فناوری اطلاعات روسیه موسوم به «سویاز ۲۰۲۳» با وزیر توسعه دیجیتال و ارتباطات جمعی روسیه دیدار کرد.
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی با دستور رئیس جمهور تغییر و رئیس سابق مرکز شرکتهای دانش بنیان به عنوان مسئول جدید این صندوق معرفی شد.
شاهرود- سال‌ها است که سرمازدگی محصولات کشاورزی استان سمنان را از بین می‌برد اما دولت و شرکت‌های دانش بنیان نتوانسته‌اند جلوی این موضوع را بگیرند تا از آلام کشاورزان کاسته شود.
شاهرود- سال‌ها است که سرمازدگی محصولات کشاورزی استان سمنان را از بین می‌برد اما دولت و شرکت‌های دانش بنیان نتوانسته‌اند جلوی این موضوع را بگیرند تا از آلام کشاورزان کاسته شود.
بر اساس اعلام معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری یک هیات تجاری در حوزه ساختمان به کنیا اعزام می‌شود تا بازار محصولات ایران‌ساخت در خارج از مرزها رونق گیرد.
دبیر ستاد توسعه فناوری نانو گفت: تدوین استاندارد و ترجمه آن به زبان کشورهای مختلف می تواند بازاری برای شرکت های دانش بنیان ایرانی باشد.
در سیزدهمین دوره‌نمایشگاه ایران نانو، هزار میلیارد تومان قرارداد بین شرکتهای دانش بنیان حوزه نانو صنعت منعقد می‌شود.
شرکتهای دانش بنیان تولید کننده تجهیزات پزشکی به هند می روند و با تجار و سرمایه گذاران این کشور در راستای صادرات محصولات به گفتگو می پردازند.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت از فعالیت ۹۵ مرکز رشد فناور حوزه سلامت خبر داد و گفت: هدف امسال قرارگاه دانش بنیان افزایش ۲۰ درصدی شاخص های خروجی تبدیل تحقیقات به فناوری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ