ساندرو تونالی، ستاره نیوکسل که به دلیل شرط‌بندی در ایتالیا ۱۰ ماه از فوتبال محروم شد، حالا به ۵۰ تخلف شرط‌بندی در فوتبال انگلیس متهم شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کودتاگران و حاکمان جدید نیجر می‌گویند رئیس‌جمهور سابق این کشور به اتهام خیانت بزرگ و تضعیف امنیت نیجر محاکمه می‌شود.
اتحادیه اروپا شش فرد حقیقی و بخش دیگری از صنایع پهپادی ایران را به اتهام مشارکت در جنگ روسیه علیه ایران و همچنین حمایت نظامی از سوریه تحریم کرد.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسکو از بازداشت یکی از اعضای شورای شهر جدید سهند به همراه واسطه‌های دخیل در امر ارتشا و اختلاس دستگیر شدند.
وزارت خزانه داری آمریکا از تحریم دو شهروند نیجریه ای و عراقی و ۱۵ نفتکش حامل پرچم پاناما به اتهام همکاری با شرکت ملی نفت ایران و دور زدن تحریم ها علیه تهران خبر داد.
فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در واکنش به اظهارات محمدحسین میثاقی جهت تنویر افکار عمومی بیانیه‌ای منتشر کرد.
دولت آمریکا به اتهام «تبادلات نظامی» میان ایران و روسیه، شرکت «گرند سی ال ال سی» روسیه و شرکت «کشتی‌رانی دریای خرز» ایران را در لیست تحریم‌های خود قرار داد.
کنعانی اظهار داشت: طرح اتهامات ضدایرانی مقام آمریکایی در حالی صورت می‌گیرد که این کشور طی دهه‌های طولانی با سیاست‌های مداخله‌جویانه و مخرب خود، به ایجاد و تشدید بی‌ثباتی و ناامنی در منطقه خلیج فارس مشغول بوده و اتهام زنی‌های جدید به ایران نیز بهانه جویی و با هدف توجیه ادامه و یا افزایش حضور مداخله جویانه در منطقه صورت می‌گیرد.
گفتنی است پس از رسیدگی به اتهام جعل سوابق تجاری ترامپ که در هفته‌های گذشته برگزار شد، وکلای ترامپ درخواست تأخیر یک ماهه برای پرونده جدید وی به دادگاه را ارائه دادند که توسط قاضی این دادگاه رد شد.
رومن آبراموویچ، مالک سابق باشگاه چلسی با یک اتهام جدید روبرو شده است.
دادستانی اسپانیا از باشگاه بارسلونا به اتهام پرداخت ۷ میلیون یورو به نایب رئیس سابق کمیته داوران اسپانیا بین سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۸، رسما شکایت خواهد کرد.
جواد خیابانی مجری و گزارشگر تلویزیون دوباره مورد توجه قرار گرفته است.
شریعتمداری نوشت: شیخ عبدالحمید در جریان اغتشاشات اخیر ضمن حمایت از تروریست‌های آشوبگر، اتهامات ناروا و عجیب و البته مضحک آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران را تکرار کرد. نظیر، بی‌گناهی تروریست‌هایی که به قتل شهروندان اعتراف کرده بودند، ادعای تجاوز به بازداشت‌شدگان! و ده‌ها ادعای دروغ دیگر... حالا جای این سؤال است که با توجه به موارد یاد شده هنوز هم می‌توان آقای عبدالحمید را یک عالم دینی و معتقد به باور‌ها و عقاید برادران و خواهران اهل سنت دانست؟!
رئیس اماراتی فدراسیون جهانی اتومبیلرانی (FIA) به خاطر سخنانش در سال 2001 میلادی به زن‌ستیزی متهم شده است.
در صورت کشف حجاب از سوی شهروندان، موضوع ابتدا امر با توجه به مقررات عمومی جرائم مشهود به استحضار مقام قضائی می‌رسد، متعاقب آن مقام قضائی پس از تفهیم اتهام، در صورتی که فرد سابقه کشف حجاب نداشته باشد، از مرتکب تعهد و التزام کتبی اخذ و قرار بایگانی پرونده را صادر می‌کند. اما در مواردی که شخص مرتکب به جرم بی‌حجابی دارای سابقه قبلی باشد یا از دادن تعهد و التزام به مقام قضائی خودداری کند، نسبت به پرونده تشکیل‌شده درباره این جرم رسیدگی قضائی صورت می‌گیرد.
همسر سابق مدافع پیشین بارسلونا در پیامی به مناسبت آغاز سال نو جدید میلادی، انگشت اتهام را به سمت این مرد اسپانیایی گرفت.
شکیرا، همسر سابق مدافع پیشین بارسلونا در پیامی به مناسبت آغاز سال نو جدید میلادی، انگشت اتهام را به سمت این مرد اسپانیایی گرفت.
در خصوص تشویش اذهان عمومی هیچ مماشاتی صورت نخواهد گرفت؛ اظهار نظرهای غیرمستند از سوی هر فرد شاخص (سلبریتی) و غیرشاخص خط قرمز ماست. قوه قضائیه موظف است برای احقاق حقوق عامه از این موارد گذشت نخواهد کرد.
در خصوص تشویش اذهان عمومی هیچ مماشاتی صورت نخواهد گرفت. اظهار نظرهای غیرمستند از سوی هر فرد شاخص (سلبریتی) و غیرشاخص خط قرمز ما است. قوه قضائیه موظف است برای احقاق حقوق عامه از این موارد گذشت نخواهد کرد.
وزارت خزانه‌داری آمریکا به اتهام ارسال پهپاد به روسیه، تحریم‌های جدیدی را علیه ایران اعمال کرد.
همکاری باشگاه منچسترسیتی با یک بنگاه شرط‌بندی باعث شده که تحقیقاتی درباره نشانه‌های غیرمتعارفی که در این همکاری دیده شده است آغاز شود.
یک وکیل مشهور فرانسوی امروز ادعا کرد که اگر اتهام اخیر به باشگاه پی اس جی در مورد باز کردن حساب‌های مجازی جعلی به منظور تخریب کیلیان امباپه ثابت شود، او می تواند قراردادش را فسخ کند.
ناتو در واکنش به برنامه ریزی برای برگزاری همه پرسی الحاق به روسیه در مناطقی از شرق اوکراین، مسکو را به تشدید جنگ متهم کرد.
سفیر روسیه در کانادا اعلام کرد طرح اتهام جنایات ضد بشری علیه مسکو به شکلی هدفمند در آستانه مجمع عمومی سازمان ملل صورت می گیرد.
ناصر کنعانی سخنگوی دستگاه دیپلماسی این اقدام آمریکا در اعلام تحریم علیه برخی شهروندان و شرکت‌های ایرانی به اتهام واهی دست داشتن در حملات سایبری و نسبت دادن اقدامات ادعایی مطرح شده علیه آنان به دولت و نهاد‌های جمهوری اسلامی ایران را، قویا محکوم کرد.
وزارت خزانه‌داری آمریکا اسامی افراد و نهادهای جدیدی را به بهانه آنچه انجام اقدامات مخرب سایبری خوانده شده در فهرست تحریم‌ها قرار داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ