اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تراکتور گفت: با اشتیاق و انگیزه بالا به مصاف سپاهان می‌رویم و کاملاً آماده این دیدار حساس هستیم.
سرمربی تراکتور می‌گوید تیمش را با نفرات کامل به اصفهان خواهد برد.
چهره شاخص فوتبال ایران و جهان در جریان حضور در اردوی تیم ملی کاراته، به ملی‌پوشان ایران قول داد که در صورت قهرمانی در رقابت‌های آسیایی، پاداش برای آن‌ها در نظر می‌گیرد.
مردان والیبال ایران در ست‌های اول تا سوم این دیدار بدون انگیزه که امتیاراتش محاسبه نمی‌شد با پوئن‌های 25 بر 18، 25 بر 22 و 25 بر 19 نتیجه را به قهرمان المپیک توکیو واگذار کردند تا هفتمین ناکامی خود در این رقابت‌ها را تجربه کنند
مردان والیبال ایران در ست‌های اول تا سوم این دیدار بدون انگیزه که امتیاراتش محاسبه نمی‌شد با پوئن‌های 25 بر 18، 25 بر 22 و 25 بر 19 نتیجه را به قهرمان المپیک توکیو واگذار کردند تا هفتمین ناکامی خود در این رقابت‌ها را تجربه کنند
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان این که تیمش با تمام توان و انگیزه به مصاف میزبان مسابقات کافا خواهد رفت، گفت: حضور تماشاگران قرقیزستانی در بازی فردا می‌تواند به جذابیت این دیدار کمک کند.
گفت و گوی اختصاصی با مریم آزمون سرمربی تیم ملی فوتبال زنان در خصوص گروه‌بندی این تیم در دور دوم مسابقات مقدماتی المپیک پاریس.
سرمربی استقلال ملاثانی می‌گوید این تیم با هدف پیروزی برابر هوادار و صعود به نیمه نهایی جام حذفی وارد دیدار با این تیم خواهد شد.
سرمربی سابق تیم ملی ایران، حالا در آستانه پذیرش سمتی هیجان انگیز در کشورش یعنی کرواسی قرار گرفته است.
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران از انگیزه های تیمش برای موفقیت می‌گوید.
سرمربی تیم والیبال زنان پیکان با بیان این‌که برایش فرقی ندارد که در فینال لیگ برتر زنان با چه تیمی مسابقه دهد، گفت: بازیکنانم انگیزه بسیار زیادی برای کسب مقام قهرمانی دارند.
محمد نصرتی مربی تراکتور با تمجید از پشتکار و انگیزه سرمربی لالیگایی جدید این باشگاه، مدعی است او در فرصت مناسب قادر خواهد بود اتفاقات بزرگی را نه در تبریز که در فوتبال ایران به جا بگذارد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که پیش از این هم اقداماتی برای تقویت روحیه و انگیزه بازیکنان انجام داده بود، قبل از دیدار برابر انگلیس هم از این حربه برای تقویت روحی ملی پوشان استفاده کرد.
کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران، می‌گوید تیمش به اندازه گذشته بلندپرواز و با انگیزه است.
سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: ریسک جوانگرایی برای ماست، اما ما لذت می‌بریم از اینکه جوانانی داریم که اینقدر سلحشور و با انگیزه بالا به خود باوری مبارزه با بهترین های دنیا رسیده اند.
سرمربی ایرانی اتحاد کلباء می گوید: از طریق تمرینات تیم، متوجه تمایل و انگیزه بالای بازیکنان به پیروزی شدم.
تبریز- سرمربی تیم فوتسال فولاد زرند کرمان با اشاره به تعطیلات لیگ، گفت: تیم‌ها از شرایط آمادگی خود کمی دور شدند و جبران این شرایط زمان بر خواهد بود ولی امروز مقابل مس با انگیزه بازی کردیم.
محمدرضا بیک، لژیونر جوان والیبال ایران انگیزه های زیادی برای دعوت شدن به تیم ملی دارد.
نیلوفر اردلان سرمربی تیم فوتسال بانوان پیکان پیش از دیدار حساس این تیم مقابل نصر فردیس از حساسیت این بازی صحبت کرد.
ادینسون کاوانی از انگیزه بالای دیگو آلونسو سرمربی تیم ملی اروگوئه برای قهرمانی در جام جهانی می گوید.
دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک، با تاکید بر اینکه عملکرد و افتخارات محمد بنا در کشتی فرنگی ایران نیازی به توضیح ندارد، گفت: ما کشتی‌گیر هستیم و برای ما تفاوتی ندارد که چه کسی سرمربی تیم ملی باشد، اما امیدوارم بتوانیم از حضور بنا در کنار تیم انگیزه بگیریم.
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به تغییر سرمربی این تیم گفت: احساس کاملا دوگانه ای از این اتفاق وجود دارد که برای اسکوچیچ غم انگیز و بابت بازگشت کی روش امیدوارکننده است.
سرمربی سپاهان معتقد است که تماشاگران امشب بازی زیبایی از سپاهان و گل گهر دیدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ