سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران از انگیزه های تیمش برای موفقیت می‌گوید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر انتظارات به حق فرمانده معظم کل قوا از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه می‌تواند پیشرفت ۱۰۰ برابری داشته باشد و این دور از دسترس نیست.
وزیر امور خارجه در پاسخ به اظهارات بورل تاکید کرد: تحولات اخیر در آزادسازی منابع مالی ایران را مثبت ارزیابی می کنیم و در درصورت اراده جدی طرف‌های مقابل، بازگشت همه طرف‌ها به توافق و تعهداتشان دور از دسترس نیست.
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری زنان گفت: این اتفاق که دختران ما در هر مسابقه بوی مدال بدهند دور از دسترس نیست و خیلی به آن نزدیکیم.
دروازه‌بان تیم ملی هندبال مردان ایران می‌گوید با تجربه‌ای که بازیکنان دارند کسب مقام در بازی‌های آسیایی هندبال دور از دسترس نیست.
کاپیتان پیشین استقلال گفت: هرچند دیگر شانس قهرمانی در لیگ نداریم اما بازی با تراکتور برای استقلال حیثیتی است.
مربی تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام کشورمان گفت: وقتی ورزشکاران کشورمان در مسابقات مدال‌های رنگارنگ زیادی کسب می‌کنند، نشان‌دهنده این است که مسؤولان هم باید بیشتر به این رشته ورزشی توجه کنند.
مدافع اسبق استقلال گفت: هرکاری شدنی است و قهرمانی در هر 2 جام دور از دسترس نیست.
جفرسون لرما، هافبک بورنموث، معتقد است امشب جبران شکست 2-5 بازی رفت و صعود لیورپول به دور بعد لیگ قهرمانان در برنابئو دور از دسترس نیست.
مهاجم ایرانی ژیل ویسنته دور از فهرست تیمش مقابل ماریتیمو بود.
سازمان ملل می گوید صلح در اوکراین حداقل در کوتاه مدت دور از دسترس است.
سرمربی تیم بیمه تعاون گفت: بازی مهمی با مدافع عنوان قهرمانی داریم اما با در اختیار داشتن بازیکنان با کیفیت کسب پیروزی برابر دانشگاه آزاد دور از دسترس نیست.
پیوتر زیلسنکی، هافبک تیم ملی لهستان، کسب پیروزی مقابل فرانسه را دور از دسترس نمی داند.
رئیس فدراسیون ووشو گفت: کسب عنوان نایب قهرمانی جهان کوراش اتفاق بزرگی برای این ورزش بود و ما را به آینده امیدوار کرد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه باید مقابل ولز با شرایطی متفاوت باید به میدان برویم، گفت: برای رسیدن به موفقیت در این دیدار به تغییرات اساسی در ترکیب تیم ملی نیاز داریم.
سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: تیم ما ترکیبی از جوانی و تجربه است و باز پس‌گیری سکوی جهانی دور از دسترس نخواهد بود.
مربی تیم ملی جودو با اشاره به اتفاقات اخیر گفت: حضور در مسابقات بین المللی خبر خوبی برای جودو ایران بود که در صورت برنامه ریزی دقیق کسب سهمیه المپیک دور از دسترس نخواهد بود.
سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: بازگشت به سطح اول تکواندو دنیا با این جوانان مستعدی که در اختیار داریم دور از دسترس نیست و من هم از میدان دادن به آنها واهمه ای ندارم.
سرمربی تیم ملی واترپلو گفت: حضور در المپیک آرزوی من و ایران است و دور از دسترس نیست، چرا که اگر کرونا اجازه می‌داد می‌تواستیم در المپیک توکیو حضور داشته باشیم.
مهاجم نفت مسجد سلیمان در صدر جدول گلزنان قرار گرفت.
رضا پرکاس می‌گوید در صورت ارائه بازی های خوب حتی قهرمانی هم دور از دسترس صنعت نفت نیست اما در این مسیر باید تلاش بسیار زیادی کرد.
رضا پرکاس می‌گوید در صورت ارائه بازی های خوب حتی قهرمانی هم دور از دسترس صنعت نفت نیست اما در این مسیر باید تلاش بسیار زیادی کرد.
ملی‌پوش شنا گفت: با توجه به رکوردها و مقام‌های دوره قبل بازی‌های کشورهای اسلامی کسب مدال برای من دور از دسترس نیست.
ملی‌پوش شنا گفت: با توجه به رکوردها و مقام‌های دوره قبل بازی‌های کشورهای اسلامی کسب مدال برای من دور از دسترس نیست.
امیرعبداللهیان خاطرنشان کرد: برای ما بسیار مهم است که خطوط قرمز ما در توافقی که پیش رو خواهد بود به طور کامل مورد توجه قرار گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ