آریا برزگر آخرین بازیکنی بود که در سال ۱۴۰۲ طعم تلخ مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی را چشید. مهاجم نساجی از روحیه خوبش برای بازگشت به میادین صحبت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به جای این تهدیدات که هیچ پایه قانونی و اخلاقی ندارد و نشانه ضعف دولت است و نه قدرت آن، بهتر است راه را باز کنید، خیلی سریع مجوز دهید، تشویق کنید و دست از سانسور بردارید، اگر هم نظری هست ممیز‌های معتبر و فهمیده، با نویسنده یا ناشر تعامل کنند. هنگامی که همه‌چیز را می‌خواهید، مطمئن باشید، همه‌چیز را از دست خواهید داد. قانون و اخلاق خیابان یک‌طرفه‌ای نیست که دیگران رژه بروند و صاحبان قدرت از آن‌ها سان ببینند. در برابر هر حقی، تکلیفی وجود دارد.
هوادار احساس نگرانی می‌کند و مقابل در باشگاه تجمع می‌کند، آنوقت کسی در باشگاه نگران نشده که بیاید یک سری به تمرینات بزند و یا حداقل یک تماس خشک و خالی با بازیکنان بگیرد
ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند، به انتقادات در مورد عملکرد ضعیف تیمش در نقل و انتقالات پاسخ داد.
سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن در خصوص شرایط نه صلح و نه جنگ در این کشور، هشدار داد.
حجت الاسلام و المسلمین سید هادی خامنه‌ای در دیدار نوروزی محسن رهامی گفت: یک سری اشتباهات از خود ما در گذشته سر زده که امروز داریم بابت همان اشتباهات مجازات می‌شویم. تا به این اشتباهات اعتراف نکنیم کاری درست نمی‌شود. چون اگر اعتراف نکنیم معنایش این است که می‌خواهیم این اشتباهات را تکرار کنیم. خداوند در مورد توبه هم همین را می‌گوید. اگر در حضور جمع گناهی کرده‌اید باید در حضور جمع اعتراف کنید نه اینکه در حضور جمع برای جامعه یک اشتباه بزرگ مرتکب می‌شوید و بعد نصف شب در خانه توبه می‌کنی؛ این فایده ندارد، باید در حضور مردم باشد.
سخنگوی پارلمان اسلواکی به ناتو هشدار داد که برای الحاق سریع اوکراین به این ائتلاف نظامی، به کی‌یف امید واهی ندهد.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از آنجایی که این موضوع بر خلاف رویه فرهنگ و آداب رسوم استان و فاقد هرگونه مبنای شرعی و دینی بوده و جز ترویج خرافات و البته تحمیل هزینه‌های گزاف بر گُرده مردم بویژه خانواده‌های فقیر و دارای یتیم، منفعتی نه برای خانواده‌ای، قبیله‌ای و حتی اموات ندارد و به عنوان بدعت در حال گسترش است، بنابراین باید سریعا جمع آوری و مدیریت شود.
مدیر فنی کشتی آزاد تهران با تاکید براینکه مازندران 8 ملی‌پوش دارد و تهران یکی، اعلام کرد که کشتی تهران باید خیلی سریع کار کند تا به مازندران برسد.
رئیس صنف جایگاه‌داران کشور گفت: شاهدیم که در برخی موارد خودپردازهای بانکی خالی از پول نقد هستند یا درست کار نمی‌کنند و مردم ناچارا برای دریافت پول نقد به پمپ بنزین‌ها مراجعه می‌کنند و نمی‌دانیم دقیقا باید چکار کنیم که نه شرمنده مردم شویم و نه مشکل قانونی و مالیاتی داشته باشیم. درخواست ما این است که بانک مرکزی و سازمان امور مالیاتی سریعا اظهارنظر و تدبیر کنند.
سرمربی تیم والیبال زنان پیکان تهران گفت: نمی‌توان چگونگی مسابقه با سریک گنبد را دقیق پیش‌بینی کرد، اما امیدوارم این جدال، فینال واقعی باشد.
کرم‌های آرام همچنین در هنگام آشفتگی برای فرار بسیار آهسته عمل می‌کنند، در حالی که مارمولک‌های معمولی اگر متوجه شوند کسی خیلی نزدیک شده است، خیلی سریع ناپدید می‌شوند.
آبمیوه می‌تواند راهی خوشمزه و با طراوت برای تامین برخی از مواد مغذی مورد نیاز بدن باشد که ممکن است به صورت روزانه از طریق غذا دریافت نکنید. آبمیوه نه تنها طعمی عالی دارد بلکه راهی سریع و آسان برای مصرف این مواد مغذی در طول سفر و یا در روز‌های پرمشغله از نظر کاری می‌باشد.
امین عینک‌چی، بازرس اتحادیه داروخانه‌داران گفت: داروخانه‌ها تقریبا از موج ششم و هفتم انواع سرم‌ها را نداشتند. نباید کاری به صحبت‌های وزیر و سخنگوی وزارت بهداشت داشته باشیم. حالا که هنوز پیک هشتم کرونا اوج نگرفته، کافی است سری به داروخانه‌ها بزنید، از دو ماه پیش سرم را نداشته‌اند و دچار مشکل بودند.
نه ماه از حمله ارتش روسیه به اوکراین می‌گذرد. آن‌چه قرار بود یک عملیات نظامی سریع برای سرنگونی دولت اوکراین باشد، اکنون به یک جنگ طولانی‌مدت تبدیل شده که جان ده‌ها هزار نظامی و غیرنظامی را گرفته است. با این که جنگ در خاک اوکراین در حال وقوع است- که به این معنی است که این کشور بیشترین خسارات جانی و مادی را متحمل می‌شود-، ولی با این وجود روسیه نیز با چالش‌های شدیدی مواجه شده، که به شدت اقتصاد این کشور را تحت تاثیر قرار داده‌اند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: این نامه فاقد حداقل موارد معمول مکاتبات اداری است و نه سربرگ دارد، نه تاریخ و نه حتی امضا؛ منتشرکنندگان خارجی و تأییدکنندگان داخلی آن اعتباری برای ایجاد حواشی و بعدی را نیز ندارند. دفعات بعدی حواستان باشد که طبقه بندی سری را ایمیل نمی‌کنند.
پناهیان با اعتقاد به اینکه دشمنان خدا، دشمنان احمد بن موسی(ع)، دشمنان علی بن موسی (ع) و دشمنان اهل بیت (ع) دشمنان ملت ایران هستند، گفت: دشمنان حتی اگر به ملت ایران دسترسی پیدا کنند به بندگی هم راضی نمی‌شوند. ببینید همین دواعشی که سلطه بر قسمتی از عراق پیدا کردند با این کشور چه کردند؟ هزاران دانشجو را در یک لحظه نابود کردند. مردم ایران باید باور کنند که دشمن دارند. این موضوع را خداوند با آیات خود برای ما جا می‌اندازد.
پختن شام نباید دلهره آور یا وقت گیر باشد. با چند ماده مفید، چندین وعده غذایی سریع و سالم را می‌توان در نیم ساعت درست کرد.
ماسیمو موراتی، رئیس سابق اینتر، می‌گوید نراتزوری فصل گذشته قهرمانی سری آ را با دستهای خودش به میلان تقدیم کرده و این اتفاق امسال نباید تکرار شود.
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نه در این بازی که در هیچ زمان دیگری به رختکن داوران نرفته‌ام.
آخوندی می‌گوید رد صلاحیت خود را پذیرفته و به دیدگاه کمیته بدوی و استیناف احترام می‌گذارد.
میلان فصل جدید سری آ را با پیروزی پرگل 4-2 مقابل اودینزه آغاز کرد و سرمربی این تیم گفت با وجود اشتباه‌های تیمش از عملکرد روسونری راضی است.
سخنگوی سرویس اقدامات خارجی اتحادیه اروپا: ما متن نهایی را در اختیار داریم. حال باید اینباره تصمیم‌گیری شود. پاسخ "آره یا نه" است. ما از تمامی طرفین انتظار داریم تا بسیار سریع در اینباره تصمیم‌گیری کنند.
در این مطلب قصد داریم فارغ از مشخصات سخت افزاری، به قابلیت‌های عکاسی و فیلم‌برداری گوشی نوا 9 اس ای بپردازیم.
همچنین در مورد رتبه‌بندی معلمان نیز ۱۵ مورد در آیین‌نامه دولت خلاف قانون مجلس است؛ دولت باید آیین‌نامه‌های اجرایی قوانین را تدوین کند، اما حق ندارد در اجرای قوانین دخالت کند؛ آیین‌نامه‌ای که دولت در مورد رتبه‌بندی تدوین کرده خلاف قانون مجلس است و می‌طلبد کمیسیون آموزش و مجلس به آیین‌نامه‌ای که بر اساس آن ۴۶۰ هزار معلم از شمول رتبه‌بندی خارج می‌شود، ورود کنند.
هم‌اکنون نه تنها چشم‌انداز روشنی برای سینمای هنری و تجربی وجود ندارد بلکه شرایط ناامیدکننده و بحرانی است، خاطرنشان کرد: دوام آوردن فیلمسازان مستقل تا به الان بدین معناست که آن‌ها فقط نفس می‌کشند و در زمینه تولید هم باید بدون تعارف بگویم که تولید‌های درست و حسابی در طول سال شاید به اندازه انگشت‌های یک دست هم نرسد... مدت‌هاست که یک سری افراد ثابت مدیریت فرهنگ و سینمای کشور را برعهده دارند. پس چه زمانی قرار است مدیران تغییر کنند و مدیران جدید با فکر‌ها و ایده‌های نو جای آن‌ها را بگیرند تا اگر قرار باشد حمایتی هم از فیلمسازان صورت بگیرد به همه فرصت برابر داده شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ