فابیو کاناوارو تایید کرد که آماده است هدایت ناپولی را به‌صورت رایگان برعهده بگیرد!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرادید نوشت: این ویدئو که در یک مزرعه در استرالیا ضبط شده است، فرایند پرورش کانگورو و عملیات برش و بسته بندی گوشت آن در کارخانه را به تصویر می کشد. پس از بسته بندی نیز این گوشت ها به کشورهای شرق آسیا صادر می شوند.
تعداد کمی از حیوانات بچه های خود را در کیسه های بدنشان بزرگ می کنند. از جمله اپوسوم ها ، شیاطین تاسمانی ، کوالاها و کانگوروها . با این حال کانگورو یکی از متفاوت ترین کیسه داران حیات وحش است. کانگورو در هر بار زایمان فقط یک بچه به دنیا می اورد.
اسپیس تلسکوپ فضایی جدیدی را همراه موشک خود را به فضا برد. تلسکوپ آژانس فضایی اروپا به نام «اقلیدس»(Euclid) همراه یک موشک فالکون۹ از مقر فضایی کیپ کاناورال آمریکا پرتاب شد.
رسانه ایتالیایی خبر داد فابیو کاناوارو به عنوان سرمربی جدید تیم ترکیه‌ای فاتح کاراگومروک انتخاب شده است.
مدافع باتجربه تیم ملی ایتالیا به صحبت‌های کاناوارو واکنش جالبی نشان داد.
یک موشک «فالکون ۹» (Falcon ۹) به همراه ۲۲ ماهواره استارلینک در ساعت ۲:۱۹ بامداد به وقت منطقه زمانی شرقی از «پایگاه نیروی فضایی کیپ کاناورال» (CCSFS) در فلوریدا بلند شد. مرحله اول فالکون ۹ طبق برنامه حدود ۸.۵ دقیقه پس از بلند شدن به زمین بازگشت و روی سکوی فرود شناور بدون سرنشین شرکت اسپیس‌ایکس در اقیانوس اطلس فرود آمد. در همین حال، مرحله بالایی موشک به حمل ۲۲ ماهواره استارلینک به مدار پایین زمین ادامه داد تا طبق برنامه‌ریزی، حدود ۶۵ دقیقه پس از پرتاب مستقر شوند.
فابیو کاناوارو، ستاره سابق تیم ملی ایتالیا، معتقد است که به هیچ وجه نمی‌توان وینیسیوس جونیور را متوقف کرد.
یک کانگورو در حال خوردن علف بود که یک بز نر به آن نزدیک شد. کانگورو به سمت بز رفت و سعی کرد این حیوان را از منطقه دور کند. با این حال بز بازیگوش کانگورو را تعقیب کرد.
فابیو کاناوارو خوشحال است که ناپولی بعد از چند دهه، در مسیر رسیدن به قهرمانی ایتالیا است و عامل اصلی این موفقیت را کسی جز لوچانو اسپالتی نمی‌داند.
تروور ورتی، یکی از نویسندگان این مقاله و دیرینه‌شناس دانشگاه فلیندرز گفته: «عقاب قدرتمند گاف، بسیار بزرگ بوده؛ بزرگتر از هر عقاب دیگری از هر قاره دیگر؛ تقریبا می‌توان با اطمینان گفت که به اندازه بزرگترین عقابی که در گذشته در جزایر نیوزیلند و کوبا یافت شده بود و منقرض شده و حدودا ۱۳ کیلوگرم وزن داشته.»
مبارزه کانگورو با یک سگ خانگی در آب دیدنی شد. آنتونی گیل و دو سگش در یک پیاده روی در حومه استرالیا با یک کانگورو در برکه‌ای مواجه شدند. یکی از سگ ها نتوانست جلوی هیجان خود را بگیرد و کنجکاوانه وارد آب شد و به کانگورو نزدیک شد، اما کانگورو بارها به این حیوان حمله کرد و سعی کرد او را زیر آب غرق کند.
فابیو کاناوارو اخراج شد
فابیو کاناوارو بعد از فقط چند ماه از هدایت بنونتو کنار گذاشته شد.
اظهارات دینو باجو، هافبک سابق تیم ملی ایتالیا، بار دیگر توجه بسیاری را به ویدیوی جنجالی فابیو کاناوارو جلب کرد.
فابیو کاناوارو به طور رسمی به عنوان سرمربی جدید تیم بنونتو در سری B فوتبال ایتالیا منصوب شد.
فابیو کاناوارو که بعد از ترک باشگاه چینی گوانگژو اورگرانده به مدت دوازده ماه بدون تیم بود با یک باشگاه ایتالیایی به توافق رسید که در لیگ سری B این کشور بازی می‌کند.
اسپیس ایکس ۵۴ ماهواره اینترنتی استارلینک را همراه یک موشک فالکون ۹ از مقر فضایی کیپ کاناورال به فضا فرستاد.
فابیو کاناوارو، اسطوره ایتالیایی مدعی شد که ناپولی از حضور کریستیانو رونالدو در این باشگاه استقبال خواهد کرد.
فابیو کاناوارو، اسطوره باشگاه یوونتوس، از پل پوگبا خرید جدید بیانکونری حمایت کرده و می‌گوید او بعد از سالها شنیدن انتقادها در یونایتد برای انتقام‌گرفتن به یوونتوس برگشته است.
نیروی فضایی ایالات متحده اخیراً سگ‌های رباتیکی را برای گشت زنی در پایگاه نیروی هوایی کیپ کاناورال مورد آزمایش قرار داده است. این ربات‌ها برای انجام گشت‌زنی، صرفه جویی در زمان و کمک به انسان‌ها در نظر گرفته شده اند.
فابیو کاناوارو، ستاره سابق یوونتوس، معتقد است که رقابت اصلی برای قهرمانی این فصل لیگ ایتالیا بین سه تیم اینتر، میلان و رم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ