اظهارات دینو باجو، هافبک سابق تیم ملی ایتالیا، بار دیگر توجه بسیاری را به ویدیوی جنجالی فابیو کاناوارو جلب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان تیم ملی زنان اسپانیا به دلیل اجرای حرکات موزون سنتی نیوزیلندی توسط بازیکنان این تیم عذرخواهی کرد.
عارف غلامی و زبیر نیک نفس دو ستاره استقلال در مراسم جشن تولد همسر کوین یامگا، شرکت کردند.
یوفا ویدیوی جنجالی را که روی توییتر خود گذاشته و در آن از تکل پرحاشیه رافائل لیائو تمجید کرده بود، حذف کرد.
برخی بر این باورند که دگرگونی فیزیکی پوتین نتیجه استفاده بیش از حد او از فیلر‌ها یا بوتاکس است که شاید از دوستش سیلویو برلوسکونی الهام گرفته شده باشد. برخی دیگر معتقدند که این روند عادی پیری مردی است که اکنون ۷۰ سال دارد. اما بدون شک بلندترین صدا‌ها متعلق به کسانی است که معتقدند پوتین بشدت بیمار است.
دولت محلی کاتالونیا(جنرالیتات) رسما از باشگاه رئال مادرید خواست تا ویدیوی جنجالی علیه باشگاه بارسلونا را حذف کند.
ایمان قیاسی، مجری برنامه "قهرمان" در خصوص فیلم وایرال شده در فضای مجازی توضیحاتی را ارائه کرد.
ویدیوی ورود عمران خان، رئیس‌جمهور سابق پاکستان به دادگاه ضدترور خیلی زود در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شد و بسیاری او را با "مارشمالو"، خواننده آمریکایی مقایسه کردند.
به تازگی فیلمی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که در آن، شهرام جزایری، در زندان مشغول سیخ کردن کباب است. هرچند این ویدیو جنجال زیادی بر پا کرده اما تهیه اقلام خوراکی از فروشگاه‌های زندان امکان‌پذیر است. اما آنچه قابل تامل است وجود موبایل هوشمند و استفاده از شبکه های اجتماعی و ارسال این فیلم ها به خارج از زندان است.
به تازگی فیلمی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که در آن، شهرام جزایری، در زندان مشغول سیخ کردن کباب است. هرچند این ویدیو جنجال زیادی بر پا کرده اما تهیه اقلام خوراکی از فروشگاه‌های زندان امکان‌پذیر است. اما آنچه قابل تامل است وجود موبایل هوشمند و استفاده از شبکه های اجتماعی و ارسال این فیلم ها به خارج از زندان است.
در این فیلم، این ادعا مطرح شده است که خانواده دیپلمات‌های ایرانی در انگلیس برای گذراندن روز سیزدهم فروردین به خارج از لندن آمده اند.
رئال مادرید تی وی با پخش یک ویدیوی جنجالی، اشتباهات کلوس گومز، داور سابق اسپانیایی، در جریان بازی های رئال را مرور کرد.
ساکنان مناطقی که از زلزله در ترکیه جان سالم به در برده‌اند، خاطرنشان می‌کنند که اندکی قبل از شروع زمین لرزه‌ها، همه ساعت‌ها در مجاورت کانون زمین لرزه ناگهان متوقف شده. برخی از کاربران ادعا می‌کنند که این اتفاق قبلا در جریان زلزله ارزروم ترکیه در سال ۱۹۸۳ رخ داده است.
در هفته گذشته پخش یک کلیپ تبلیغاتی درباره پروژه شرکت اکتولایف برای تولد نوزاد از طریق دست کاری و اصلاح ژنتیکی و البته در کپسول‌های رحم مصنوعی در دنیا جنجال بسیاری به پا کرد و بسیاری از اساتید برجسته اخلاق پزشکی این طرح را یک فاجعه نامیدند.
رضا شکاری هافبک گل‌گهر بعد از گلزنی مقابل تراکتور گفته بود خوشحالی نکردم، چون مردم عزادار هستند.
شهرآورد شمال لندن باز هم با حاشیه همراه بود و این بار دروازه بان آرسنال هدف قرار گرفت.
جواد خیابانی در ادامه صحبت‌هایش درباره اتفاقات جام جهانی این بار به نیمار پرداخته است.
شرکت میهن که گفته می شود خرید محصولاتش از سوی مردم تحریم شده است در ویدیویی جنجالی که در شبکه های اجتماعی وایرال شده است سعی کرده است این تحریم را بشکند. خبری از ۱۸ مهر در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر همکاری کامیون‌های باری شرکت میهن با نیرو‌های امنیتی منتشر شد. در این اخبار ادعا شده بود که شرکت میهن نیرو‌های امنیتی را در کامیون‌های باری این شرکت مستقر و جابجا کرده است.
بابی مدلی چهار سال قبل و پس از انتشار ویدیوی جنجالی اش بر علیه معلولان، از داوری در لیگ برتر کنار گذاشته شد ولی او شنبه پیش رو قضاوت در لیگ برتر را از سر خواهد گرفت.
درحالیکه چهار روز از دیدار پورتو و بنفیکا می‌گذرد، اما انتشار ویدیوی جدیدی از طارمی، حسابی جنجالی شده است.
درحالیکه چهار روز از دیدار پورتو و بنفیکا می گذرد، اما انتشار ویدیوی جدیدی از طارمی، حسابی جنجالی شده است.
نیما نکیسا دروازه‌بان سابق تیم ملی ایران به شدت در فضای مجازی مورد قضاوت قرار گرفته است.
ویدیویی جنجالی از بازی تیم ملی ایران و هلند منتشر شده که واکنش بازیکن تیم ملی ایران را به همراه داشته است.
اخیرا یوتیوب ویدئویی در خصوص آزمایش قابلیت‌های خودران خودروی تسلا را از پلتفرم خود حذف کرده است. در این ویدئو راننده قصد دارد بررسی کند که آیا یک خودروی خودران تسلا در صورت مواجه شدن با کودکان توقف می‌کند یا خیر.
باشگاه سپاهان در بیانیه‌ای اعلام کرد: فرناندز برای میانجیگری به این درگیری ورود می‌کند و هیچ گونه برخورد فیزیکی در این مشاجره از سوی فرناندز به وجود نمی‌آید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ