یکی از حسرت هواداران پرسپولیس جدایی ناباورانه آقای گل این تیم از جمع سرخپوشان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به نظر می‌رسد لئوناردو بونوچی با هواداران یوونتوس خداحافظی کرده و این باشگاه را ترک می‌کند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
وزیر خارجه سوریه با بیان اینکه ما تسلیم فشار و باج خواهی‌ آمریکا نخواهیم شد تاکید کرد: با کشورهای عربی تماس داریم که روابط ما تحت تاثیر آمریکا و نقش مشکوک غربی‌ها در کشورهای عربی قرار نگیرد.
باشگاه یوونتوس تایید کرد هیچگونه اعتراضی نسبت به حذف از لیگ کنفرانس اروپا نخواهد داشت.
لهستان با برتری برابر برزیل به جمع چهار تیم نهایی لیگ ملتهای والیبال راه یافت.
نخست‌وزیر لهستان امروز بروکسل را تهدید کرد که کشورش هر طرحی که اعضای اتحادیه اروپا را مجبور به پذیرش پناهندگان کند، وتو خواهد کرد.
در جلسه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه مهلت تسلیم اظهارنامه‌های مالیاتی صاحبان مشاغل نیز تا ۱۰ تیر ۱۴۰۲ تمدید شد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
ژاپنی دیروز در برخی صحنه‌ها فرا انسانی عمل کرد و این یکی از عوامل پیروزی آن ها بود.
سفیر جدید کشورمان در سئول، پس از تسلیم استوارنامه خود بر اهمیت منابع مالی ایران در کره جنوبی و نقش مؤثری که می‌تواند در تقویت همکاری‌های دو کشور ایفا نماید، تأکید کرد.
ساندرو تونالی، ستاره جوان میلان، با بدشانسی از باز کردن دروازه اینتر ناکام ماند.
میلانو با شکست در بازی سوم برابر پیاچنزا از کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بازماند.
در یک پرده فروشی در بازار تهران کار می‌کردم که دوباره درگیر هروئین شدم و روز‌به‌روز وضعیت بدتری پیدا کردم، بنابراین راهی جز دزدی پیش پای من نبود.
درحالیکه لیورپول در خانه خود با دو گل از آرسنال پیش افتاده بود محمد صلاح در دقایق پایانی نیمه اول یکی از گلهای خورده تیمش را جبران کرد.
عراق تسلیم شد، جوانان ازبک فاتح فوتبال آسیا
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
به نظر می‌رسد حقیقت بالاخره جای خود را در بازار نفت بازار کرد و به سقوط چهار درصدی قیمت‌ها در هفته گذشته منتهی شد.
امیرعبداللهیان در توئیتر نوشت: با حضور در بیمارستان از روند درمانی کارکنان سفارت جمهوری آذربایجان مطلع شدم. همچنین در تماس تلفنی با همکارم «جیحون بایراموف» وزیر خارجه جمهوری آذربایجان پیام تسلیت دکتر رئیسی را منتقل کردم.
ژاپنی‌ها در میان بالاترین تورم در ۴۰ سال اخیر هزینه‌های خود را کاهش دادند.
پروفسور حسین الدیرانی، تحلیلگر سیاسی لبنانی، قطعنامه سازمان ملل متحد در رابطه با موضوع زنان در ایران را تنها بخشی از جنگ جهانی کشورهای غربی علیه جمهوری اسلامی ایران توصیف کرد.
آمریکا سازمان ملل را به تسلیم شدن در برابر تهدیدهای روسیه در مورد تحقیقات پیرامون پهپادهای ایران متهم کرد.
محمد کشاورززاده، سفیر جمهوری اسلامی ایران در چین در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «در دیدار با مقامات عالی چین ضمن ارائه یادداشت اعتراضیه خواستار توجه دستگاه دیپلماسی چین به حساسیت‌های منطقه‌اش شدم. طرف چینی با تأکید مجدد به احترام به تمامیت ارضی ایران روابط دو کشور را راهبردی و برنامه ۲۵ ساله در منطقه غرب آسیا را که فقط با ایران منعقد شده را حاکی از آن دانست.»
بنیامین نتانیاهو رئیس حزب لیکود که نخست وزیر مکلف به تشکیل کابینه جدید رژیم صهیونیستی است، بالاخره در برابر خواسته های حزب یهودیت دینی تسلیم شد.
میلانو در یک بازی کاملا یک طرفه برابر تیم در ستاره پروجا شکست خورد.
هواداران منچستریونایتد در همان دقایق پایانی نیمه اول دیدار مقابل منچسترسیتی، ورزشگاه اتحاد را ترک کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ