اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی وزیر کشاورزی عراق ضمن تاکید بر ضرورت دست یابی به راهکار دائمی با ترکیه درباره رهاسازی آب به سمت عراق گفت: عراق نباید به تنهایی تاوان تغییرات آب و هوایی و افزایش دمای هوا را بپردازد.
گردان های حزب الله عراق با صدور بیانیه ای اعلام کرد هتک حرمت قرآن کریم نتیجه سیاست های خصمانه آمریکا و غرب علیه مقدسات و تسلیم شدن برخی کشورهای اسلامی در برابر این سیاست ها است.
رسانه‌های محلی اقلیم کردستان عراق اعلام کردند در پی اختلاف و درگیری مسلحانه گروهک‌های تجزیه‌طلب ضدایرانی در عراق، یکی از سرکرده‌های اصلی خود را تسلیم نیروهای امنیتی اقلیم کردستان کرده است.
رئیس جمهور عراق در سالروز تاسیس حشد شعبی بر لزوم حمایت همه‌جانبه از این جریان مردمی و تسلیح آن تاکید کرد.
علی شریعتی، عضو اتاق بازرگانی ایران و عراق روز پنج‌شنبه در توییتی به نقل از منابع موثق نوشت: «مذاکرات چراغ خاموش تیم فنی حوزه بانکی در یکی از کشور‌های همسایه هم اکنون به طور موفقیت آمیز به پایان رسید؛ یقینا به زودی شاهد گشایش در حوزه ارزی خواهیم بود!» این توییت در حالی منتشر شده که قرار است فردا یکشنبه هیثم بن طارق آل سعید، سلطان عمان طی یک سفر دو‌روزه به ایران بیاید. سفری که ماه‌ها محل بحث و گمانه زنی بود؛ اوایل اسفند ماه بود که علی علیزاده، عضو کمیسیون امنیت ملی در گفتگو با خبرگزاری تسنیم از احتمال سفر سلطان عمان به ایران در آینده نزدیک با موضوع برجام خبر داده بود.
رهبر جریان حکمت ملی عراق با صدور پیامی خبر درگذشت حجت الاسلام والمسلمین «سید صادق حکیم» فرزند شهید محراب آیت الله العظمی سید محمد باقر حکیم (رحمهما الله) را اعلام کرد.
تیم ملی جوانان عراق که پیش‌تر صعود خود به جام جهانی را قطعی کرده بود، امروز به فینال جام ملت‌های آسیا راه پیدا کرد.
منابع عراقی اعلام کردند که فرزند یکی از نمایندگان پارلمان عراق متهم به مواد مخدر خود را به نهادهای امنیتی و قضایی معرفی کرده است.
تيم‌ملی جوانان عراق با گلی دیرهنگام جواز حضور در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات و جام‌جهانی را به دست آثرد.
نخست وزیر عراق در تماس تلفنی با بشار اسد رئیس جمهور سوریه مراتب همدردی و تسلیت خود را درپی حادثه زلزله در این کشور ابراز کرد.
در پی درگذشت همسر شهید محراب، آیت الله محمد باقر حکیم، رهبر جریان حکمت ملی پیام تسلیتی صادر کرد.
دوم دی ماه فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری چهار متهم به آدم ربایی که با نقشه اخاذی ۲۰۰ هزار دلاری، سه تبعه عراقی را در مشهد ربوده بودند خبر داد؛ این سه تبعه عراقی از شهر نجف برای زیارت امام رضا(ع) به مشهد سفر کرده بودند. منبع: تسنیم
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در پی شهادت تعدادی از نیروهای پلیس فدرال عراق در اثر انفجار تروریستی در استان کرکوک ضمن محکوم کردن این اقدام با دولت و ملت عراق ابراز همدردی کرد.
آیت الله سیستانی مرجع شیعیان عراق با صدور پیامی ارتحال آیت الله محمد صادق روحانی مرجع تقلید و فقیه و عالم برجسته حوزه علمیه قم را تسلیت گفت.
سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری: گزارش‌ها نشان میدهد آلمان نقش مهمی در تسلیح عراق به سلاح‌های شیمیایی داشته است. بنده در ۱۳-۱۴ سالگی در جبهه‌های دفاع مقدس بودم، این ماسک مخوف از ابزاری بود که همیشه در کنار ما بود حتی در پشت جبهه.
سخنگوی وزارت امور خارجه حادثه انفجار گاز در سلیمانیه را به دولت و ملت عراق تسلیت گفت.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان حادثه انفجار تانکر سوخت در بغداد که به کشته و زخمی شدن تعدادی از شهروندان عراقی منجر شد را به دولت و مردم عراق تسلیت گفت.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان حادثه انفجار تانکر سوخت در بغداد که به کشته و زخمی شدن تعدادی از شهرواندن عراقی منجر شد را به دولت و مردم عراق تسلیت گفت.
رهبر جریان حکمت ملی عراق در پیامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی حرم شاهچراغ این حادثه را به رهبر انقلاب اسلامی و ملت ایران تسلیت گفت.
رئیس جمهور عراق در بیانیه ای اربعین امام حسین (علیه السلام) را به ملت عراق، امت اسلامی و مقام مرجعیت عالی در نجف اشرف خالصانه تسلیت گفت.
سخنگوی وزارت امور خارجه در پی سانحه ناگوار تصادف روز گذشته خودرو حامل زائران ایرانی در عراق مراتب تسلیت و همدردی عمیق وزارت خارجه را به خانواده‌های جانباختگان اعلام کرد.
امسال نه دولت حسن روحانی بود و نه آن‌چنان که خبرگزاری تسنیم قبل‌تر ادعا کرده بود، مانع‌تراشی دولت؛ اما آن‌چه در مرزهای منتهی ایران به عراق امروز در جریان است، تنها مایه حزن است و اندوه.
«سید عمار حکیم»، رهبر جریان حکمت ملی عراق در پیامی درگذشت آیت‌الله ناصری را تسلیت گفت.
وزیر ورزش و جوانان گفت: قهرمانان ورزشی کشورهای دیگر در هنگام توزیع مدال‌ها، با صدای بلند سرود کشور خود را می‌خوانند و عرق ملی در چهره آنها دیده می‌شود؛ اینها نتیجه ورزش تعلیم و تربیتی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ