ژاپنی دیروز در برخی صحنه‌ها فرا انسانی عمل کرد و این یکی از عوامل پیروزی آن ها بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به نظر می‌رسد لئوناردو بونوچی با هواداران یوونتوس خداحافظی کرده و این باشگاه را ترک می‌کند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
وزیر خارجه سوریه با بیان اینکه ما تسلیم فشار و باج خواهی‌ آمریکا نخواهیم شد تاکید کرد: با کشورهای عربی تماس داریم که روابط ما تحت تاثیر آمریکا و نقش مشکوک غربی‌ها در کشورهای عربی قرار نگیرد.
باشگاه یوونتوس تایید کرد هیچگونه اعتراضی نسبت به حذف از لیگ کنفرانس اروپا نخواهد داشت.
مدیرورزشی لخ پوزنان در مورد انتقال علی قلی‌زاده نکته جالبی را مطرح کرده است.
لهستان با برتری برابر برزیل به جمع چهار تیم نهایی لیگ ملتهای والیبال راه یافت.
نخست‌وزیر لهستان امروز بروکسل را تهدید کرد که کشورش هر طرحی که اعضای اتحادیه اروپا را مجبور به پذیرش پناهندگان کند، وتو خواهد کرد.
سفیر جدید کشورمان در سئول، پس از تسلیم استوارنامه خود بر اهمیت منابع مالی ایران در کره جنوبی و نقش مؤثری که می‌تواند در تقویت همکاری‌های دو کشور ایفا نماید، تأکید کرد.
میلانو با شکست در بازی سوم برابر پیاچنزا از کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بازماند.
در یک پرده فروشی در بازار تهران کار می‌کردم که دوباره درگیر هروئین شدم و روز‌به‌روز وضعیت بدتری پیدا کردم، بنابراین راهی جز دزدی پیش پای من نبود.
شهید «خضر عدنان» را باید از زادگاهش شناخت، مهد مقاومت و شهر تسلیم ناپذیرِ «جنین» که فرزندی در قامت خودش را به عنوان الگوی همیشگی مبارزات ملت فلسطین تقدیم کرد.
«دانیل اوبونو» قانون‌گذار حزب چپ‌گرای «فرانسه تسلیم‌ناپذیر»، گفت که مکرون به «پیروزی پرهزینه» دست یافته است؛ «پیروزی‌ای که همچنان به آسیب رساندن ادامه می‌دهد و به جای پایان دادن به بحران، آن را تسریع می‌بخشد.»
لاتزیو ثابت کرد که تیم اسپالتی شکست ناپذیر نیست و ممکن است حتی آنها در ناپل تسلیم شوند. تیم ساری با این سه امتیاز شیرین، گام بلندی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برداشت و رقبای خود را ناامید کرد.
عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که مقاومت در کرانه باختری امری طبیعی و متناسب با روحیه و تاریخ مقاومت فلسطینیان در آنجا است.
محمد کشاورززاده، سفیر جمهوری اسلامی ایران در چین در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «در دیدار با مقامات عالی چین ضمن ارائه یادداشت اعتراضیه خواستار توجه دستگاه دیپلماسی چین به حساسیت‌های منطقه‌اش شدم. طرف چینی با تأکید مجدد به احترام به تمامیت ارضی ایران روابط دو کشور را راهبردی و برنامه ۲۵ ساله در منطقه غرب آسیا را که فقط با ایران منعقد شده را حاکی از آن دانست.»
در بخشی از پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب آمده است: آقای رستم قاسمی ایشان از جمله‌ی مردان انقلابی و خدمتگزار و خستگی ناپذیر کشور بودند و در عرصه‌های گوناگون خدمات ارزشمندی کردند و تا آخرین روز‌های حیات، تلاش‌های خود را ادامه دادند.
میلانو در یک بازی کاملا یک طرفه برابر تیم در ستاره پروجا شکست خورد.
این آمادگی و جان‌فشانی جوانان بسیجی با بصیرت و پاسداران ولایت مدار خستگی ناپذیر در مسیر تحقق رسالت عظیم برای طلوع خورشید عالمتاب ولایت عظمی ، همواره بر تارک تاریخ آزادگی این ملت شجاع ، درخشان و ماندگار خواهد ماند و به کوری چشم مزدوران جاهل و عناصر دشمن حقیر این مرز و بوم ، انقلاب اسلامی با عزت و بالندگی بیشتر روز به روز قوی تر و حسادت و حسرت دشمنان روز به روز کریه تر و آنها را ذلیل تر خواهد نمود.
کارلو آنچلوتی، مربی رئال مادرید، روحیه جنگندگی و تسلیم ناپذیری شاگردانش را ستود. رئال در شبی که تا دقیقه 95 از شاختار عقب بود، بازی را مساوی کرد.
این زیردریایی هسته ای آن که به عنوان یک هیولای اقیانوسی و غول تسلیم ناپذیر دریاها توصیف می شود، قادر به تولید امواج رادیواکتیو سونامی به ارتفاع بیش از نیم کیلومتر است.
این زیردریایی هسته ای آن که به عنوان یک هیولای اقیانوسی و غول تسلیم ناپذیر دریاها توصیف می شود، قادر به تولید امواج رادیواکتیو سونامی به ارتفاع بیش از نیم کیلومتر است.
هواداران منچستریونایتد در همان دقایق پایانی نیمه اول دیدار مقابل منچسترسیتی، ورزشگاه اتحاد را ترک کردند.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین همزمان با بیست و دومین سالگرد انتفاضه مسجدالاقصی و در پی شهادت پنج مبارز فلسطینی در جنین بیانیه ای صادر کرد.
دفتر این مرجع تقلید اعلام کرد: ضمن عرض تسلیت این ضایعه جبران ناپذیر به پیشگاه مقدس مولا و محبوبش، حضرت بقیت الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری، علمای اعلام، حوزه‌های علمیه، مردم شریف ایران و دوستداران مرجعیت در همه نقاط جهان، به اطلاع می‌رساند زمان مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر معظم له، متعاقباً اعلام خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ