بورس انرژی ایران امروز چهارشنبه، ۱۹ مرداد ۱۴۰۱، میزبان عرضه بیش از ۱۰۱ هزار و ۵۹۸ تن انواع فراورده‌های هیدروکربوری است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشت- جانشین فرمانده انتظامی گیلان از صدور گذرنامه زیارتی در کمتر از ۵ روز خبر داد و گفت: ۴۵ هزار و ۹۳۴ جلد گذرنامه تاکنون صادر شده است.
دهها هزار فلسطینی با وجود محدودیت های رژیم صهیونیستی نماز جمعه را در مسجدالاقصی اقامه کردند.
اعتراضات سراسری مردم فرانسه در واکنش به  کشتن بی‌‏رحمانه یک نوجوان ۱۷ ساله توسط پلیس همچنان ادامه دارد و مقامات فرانسوی هم می‌گویند با قدرت با این اعترضات مقابله خواهند کرد.
بیش از ۴۵ هزار افسر پلیس فرانسه در سرکوب اعتراضات این کشور مشارکت دارند.
بخش آموزش شهر نیویورک جدیدترین سازمانی است که از سرقت داده های خصوصی  خبرداده است. این داده ها به وسیله باگ نرم افزاری MOVEit منتقل شده اند.
در تصویر جدیدی که تلسکوپ فضایی جیمز وب ثبت کرده، ۴۵ هزار کهکشان وجود دارد.
هزاران فلسطینی امروز در مسجدالاقصی نماز جمعه را با شکوه هرچه تمام تر به جا آوردند.
وزن گوشت قرمز عرضه‌شده انواع دام‌های ذبح‌شده در کشتارگاه‌های رسمی کشور در اسفند ۱۴۰۱ جمعاً ۴۵.۴۱۲ تن گزارش شده، که سهم گوشت گاو و گوساله بیش از سایر انواع دام بوده است.
اصفهان- معاون منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان گفت: سالانه حدود ۴۵ هزار هکتار به مساحت کانون‌های بحران فرسایش بادی اصفهان افزوده شده و فرسایش خاک این خطه بالاتر از نُرم جهانی است.
وزارت کشور ترکیه از افرایش شمار قربانیان زلزله مرگبار این کشور به بیش از ۴۵ هزار نفر خبر داد.
آمار قربانیان زلزله ترکیه با عبور از ۴۵ هزار کشته به ۴۵۰۸۹ قربانی رسید.
سرپرست بانک مسکن با اعلام اینکه تاکنون ۷۹۸ هزار و ۶۳۶ نفر درطرح نهضت ملی مسکن افتتاح حساب کردندازانعقاد قرارداد پرداخت تسهیلات با ۲۰۰ هزار و ۲۶۱ واحد به مبلغ ۶۸ هزار و ۹۶ میلیاردتومان خبرداد
فرمانده انتطامی تهران بزرگ گفت: با توجه به مصوبه اجرای طرح زوج و فرد از در منازل از صبح امروز ۴۲۰ تیم اختصاصی از ماموران پلیس راهور اقدامات خود در این خصوص را آغاز کردند.
معاون راهبری تولید شرکت برق حرارتی گفت: میزان تولید برق نیروگاه‌های حرارتی از ابتدای سال تاکنون به بیش از ۲۷۰ هزار مگاوات ساعت رسیده است.
جریمه بیش از ۴۵ هزار خودرو تا ظهر امروز
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار گفت: در میادین میوه و تره‌بار تخم‌مرغ فله ۲ هزار تومان کمتر از نرخ اعلامی وزارت جهاد کشاورزی و با قیمت ۴۵ هزار تومان عرضه می‌شود.
قیمت برخی اقلام اساسی امروز یکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ در فروشگاه های زنجیره ای سطح شهر تهران اعلام شد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۴۵ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۸۰ تن از ایشان وخیم است.
پاکدشت- وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش سالانه ۴۵ هزار میلیارد ریال حقوق معلمین مورد نیاز اتباع را می دهد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۸۱۲ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش حدود ۳ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۲۸۷ تن از ایشان وخیم است.
اسماعیلی با تاکید بر حمایت همه جانبه دولت در تحقق صنعت خودکفایی کاغذگفت:از سال آینده ۴۵ هزار تن کاغذ مورد نیاز کتاب‌های درسی از تولید داخلی تأمین خواهدشد.
سلطانی با اشاره به اینکه حال سوال مهم این است که "چرا دولت تن به اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی نمی‌دهد"، اذعان داشت: اگر دولت کالابرگ بدهد، دیگر دستش برای خلق پول و جابجایی پول باز نیست، این درحالیست که حداقل ۲۰ درصد از ارزش یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی که دولت به مردم داده، طی این دوماه اخیر کم شده، مانند همان بلایی که سر یارانه ۴۵.۵۰۰ تومانی آمد، با توجه به تورمی که وجود دارد، در سال ۸۸ این یارانه معادل ۴۵ دلار بود، امروز بعد از ۱۳ سال ارزش آن به کمتر از ۱.۵ دلار کاهش پیدا کرده است.
بی‌اعتنایی اقتصاد اسپانیا نسبت به تورم و جنگ
این شرایط تماشای فیلم را شبیه حضور در سالن‌های کنسرت یا تماشای تئاتر خواهد کرد که با توجه به قیمت این محصولات هنری، گروه محدودتری توان استفاده از آنها را دارند و عمدتاً طبقه برخوردارِ اقتصادی که جمعیت زیادی نیز نیستند، مشتری ثابت این عرصه‌ها به ویژه کنسرت‌ها هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ