بعد از رسوایی رسانه‌های ضد انقلاب در پرونده جعلی حسن فیروزی، این بار سوژه‌ای قدیمی مجددا مطرح شده است که براساس آن یک زن اهل بوکان به نام شهلا عبدی به اعدام محکوم شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ابن سینا در نمط نهم اشارات که بیان مقامات عارفان و تبیین کمال انسانی است، سخن بسیار مهمی درباره امر به معروف و نهی از منکر دارند. بدیهی است که مخاطب این سخن در درجه اول عالمان دینی یا طلابی هستند که این روز‌ها در فضای حقیقی و مجازی خلق خدا را امر به معروف و نهی از منکر می‌کنند. آیت‌الله حسن‌زاده در شرح خود با لطافت و بین سطور به این موضوع اشاره کرده‌اند که بدخلقی، متهم کردن مردمان و تحقیر آنان تا چه حد خلاف قرآن و برهان و عرفان است.
«کتیبه ناشناخته کوشان» نظامی نوشتاری است که در حدود ۲۰۰ قبل‌ازمیلاد تا ۷۰۰ بعدازمیلاد در بخش‌هایی از آسیای مرکزی مورد استفاده بود. این خط هم با عشایر اولیه در استپ‌های اوراسیا، مانند یوئه‌چی‌ها، و هم با سلسله کوشان‌ها مرتبط دانسته شده است. کوشان‌ها امپراتوری‌ای را بنا نهادند که یکی از کار‌های مهم آن توسعه بوداییسم در شرق آسیا بود. آن‌ها همچنین آثار معماری و هنری مهمی خلق کردند.
شهردار کلانشهر قم با اشاره به محبوبیت بانک شهر در میان شهروندان و موفقیت های چشمگیر در شبکه بانکی کشور، گفت: حرکت این بانک شهر طی یک سال گذشته، نشان از عزمی جدی برای خلق دستاوردهای مهم دارد.
خلق بدهی ۱۰۰میلیاردی جدید استقلال؛ اینبار یامگا؟
رئیس قوه قضاییه گفت: امروز مساله نخست کشور، مساله اقتصادی و معیشت مردم و مهار تورم و رشد تولید است؛ قوای سه گانه باید در این رابطه با یکدیگر هماهنگی و هم‌افزایی کامل داشته باشند و مقام معظم رهبری، در دو فاصله کوتاه، در این باره فرمایش هایی داشتند.
رئیس قوه قضاییه گفت:امروز مسئله نخست کشور، مسئله اقتصادی و معیشت مردم و مهار تورم و رشد تولید است؛ قوای سه گانه باید در این رابطه با یکدیگر هماهنگی و هم‌افزایی کامل داشته باشند و مقام معظم رهبری، در دو فاصله کوتاه، در این خصوص فرمایشاتی داشتند.
رئیس دستگاه قضا گفت: ابربدهکاران بانکی مهم هستند اما باید به کسی که ابربدهکار خلق می‌کند هم توجه کنیم.
وزیر دفاع ضمن تبریک برای انتصاب ژنرال «لی شانگ فو» به عنوان وزیر دفاع جمهوری خلق چین، برنامه جامع مشارکت راهبردی را فرصت مهم و مغتنم برای تقویت همکاری‌های دفاعی تهران و پکن دانست.
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نمایندگان در صحبت‌های خود ناترازی بانک‌ها و اقدام بانک‌ها در خلق پول‌ها یکی از عوامل داخلی مهم در ایجاد تورم و افزایش قیمت ارز دانستند و ناترازی بودجه نیز از علت مهم دیگر نوسانات در بازار ارز دانسته شد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: باید در اقتصاد هم مانند بخش نظامی‌، قدرتمند شویم و برای این مهم لازم است از مزایا و ظرفیت‌های کشور در جهت خلق و افزایش جدی ثروت بهره ببریم.
دیدار با رئیس جمهور چین و امضای اسناد مهم همکاری‌های دوجانبه در حضور روسای جمهور دو کشور و همچنین دیدار نخست‌وزیر و رئیس کنگره ملی خلق چین با دکتر رئیسی از جمله برنامه‌های نخستین روز سفر رئیس جمهور در این سفر سه روزه است.
اهواز - سخنگوی دولت گفت: تورم و خلق پول به وجود آمده در دولت یازدهم و دوازدهم در ۱۰۰ سال گذشته بی سابقه بود.
یکی از خاص‌ترین قاب‌های تمرینات فصل جاری گل‌گهر ساعاتی پیش در ورزشگاه اختصاصی این تیم به ثبت رسیده است.
احمد مازنی نوشت: امیدوارم مسئولان تا دیر نشده دست آشتی به سوی مردم دراز کنند و قبل از کسب رضای حق در کسب رضای خلق بکوشند و بر دل‌های رنجیده بندگان خدا مرهم نهند، تا گره‌های بین ما و خدای مهربان نیز گشوده شود.
احمد مازنی نوشت: امیدوارم مسئولان تا دیر نشده دست آشتی به سوی مردم دراز کنند و قبل از کسب رضای حق در کسب رضای خلق بکوشند و بر دل‌های رنجیده بندگان خدا مرهم نهند، تا گره‌های بین ما و خدای مهربان نیز گشوده شود.
در روزگاری که هنوز کمک داور ویدیویی وارد ورزش فوتبال نشده بود، کمک داوران ما در بازی های مهم شاهکار داوری هم خلق می کردند.
نخبه یکی از مهمترین ثروتهای انسانی کشور است. منابع طبیعی مهم است، جایگاههای جغرافیایی مهم است، شکل اقلیمی مهم است، همه‌ی اینها مهم است، اما یکی از مهمترین ثروتهای انسانی کشور وجود نخبه است. نخبه را ثروت عظیمی باید دانست. وقتی آن را ثروت عظیمی دانستیم، در تولیدش تلاش می‌کنیم.
رئیسی «توقف رشد نقدینگی و مدیریت خلق پول» را مأموریت مهم بانک مرکزی اعلام کرد و گفت: نقدینگی اگر با مدیریت به سمت تولید هدایت شود نگران‌کننده نیست، اما اگر به سمت سوداگری در بازار حرکت کند تبعات ویران‌کننده‌ای خواهد داشت.
دولت سیزدهم حمایت از پیشران‌های اقتصادی را مدنظر قرار داد و کنترل تورم را به عنوان یک وظیفه مهم برای خود تعریف نمود و توانست با توسعه روابط خارجی با کشور‌های منطقه و فرامنطقه‌ای و افزایش درآمد‌ها، مانع خلق پول شود؛ نتیجه این اقدامات این شد که شیب تورم کاهش یابد و تورم ۶۰ درصدی به ۴۰ درصد برسد.
دولت سیزدهم حمایت از پیشران‌های اقتصادی را مدنظر قرار داد و کنترل تورم را به عنوان یک وظیفه مهم برای خود تعریف نمود و توانست با توسعه روابط خارجی با کشور‌های منطقه و فرامنطقه‌ای و افزایش درآمد‌ها مانع خلق پول شود نتیجه این اقدامات این شد که شیب تورم کاهش یابد و تورم ۶۰ درصدی به تورم ۴۰ درصد برسد.
بسیاری از ناظران، «ناتو» را متهم ردیف اول بحران اوکراین می‌دانند که برای پر کردن شکاف‌های درونی ائتلاف و یافتن بهانه برای گسترش، خلق شد اما اینکه چرا نوبت به تایوان رسیده، جای بررسی دارد.
بسیاری از ناظران، «ناتو» را متهم ردیف اول بحران اوکراین می‌دانند که برای پر کردن شکاف‌های درونی ائتلاف و یافتن بهانه برای گسترش، خلق شد اما اینکه چرا نوبت به تایوان رسیده، جای بررسی دارد.
سلطانی با اشاره به اینکه حال سوال مهم این است که "چرا دولت تن به اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی نمی‌دهد"، اذعان داشت: اگر دولت کالابرگ بدهد، دیگر دستش برای خلق پول و جابجایی پول باز نیست، این درحالیست که حداقل ۲۰ درصد از ارزش یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی که دولت به مردم داده، طی این دوماه اخیر کم شده، مانند همان بلایی که سر یارانه ۴۵.۵۰۰ تومانی آمد، با توجه به تورمی که وجود دارد، در سال ۸۸ این یارانه معادل ۴۵ دلار بود، امروز بعد از ۱۳ سال ارزش آن به کمتر از ۱.۵ دلار کاهش پیدا کرده است.
صادرات گاز روزانه روسیه به مشتریان خارجی بزرگ، با تصمیم گازپروم برای توقف عرضه به خریداران متعدد، از ابتدای ژوئن تاکنون به پایینترین میزان از سال ۲۰۱۴ رسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ