اندی رابرتسون به علت مصدومیت زانو در بازی مقابل ناپولی، مسابقه فردا مقابل آژاکس را از دست خواهد داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: یکی از مصدومان متاسفانه در حین انتقال به بیمارستان مسلمین، شهید شد و از ۲ مصدوم منتقل شده به این بیمارستان، یک نفر که دچار شوک قلبی شده بود، بهبود یافت و ساعتی بعد مرخص شد.
یکی از مصدومان متاسفانه در حین انتقال به بیمارستان مسلمین، شهید شد و از ۲ مصدوم منتقل شده به این بیمارستان، یک نفر که دچار شوک قلبی شده بود، بهبود یافت و ساعتی بعد مرخص شد.
در اتوبوس مسافربری که دارای ۲۵ مسافر بود ۱۱ نفر از مسافران مصدوم شدند که ۷ مصدوم توسط ۴ دستگاه آمبولانس ۱۱۵ و یک دستگاه آمبولانس هلال‌احمر به بیمارستان امدادی منتقل شدند.
سرپرست اورژانس استان تهران از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در جاده تهران - قم خبر داد و اظهار کرد: ساعت ۵ و ۱۱ دقیقه صبح امروز دوم تیرماه، حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس در جاده تهران - قم به اورژانس تهران گزارش شد. وی افزود: تعداد کل مسافران اتوبوس ۳۵ نفر بود که از این تعداد، ۱۸ نفر مصدوم شدند و ۱۶ نفر از آن‌ها به بیمارستان منتقل شدند.
علیرضا بیرانوند که در دقایق ابتدایی فینال کافا روی ارسال جلال‌الدین ماشاریپوف ، با سعید عزت‌اللهی برخورد کرد و مصدوم شد، برای درمان و بانداژ صورت خونین خود راهی بیمارستان شد. خوشبختانه دروازه‌بان شماره یک تیم ملی خیلی زود به حالت طبیعی برگشت و به ملی‌پوشان در رختکن ملحق شد. بیرانوند با لبخند عکسی با جام قهرمانی کافا و مدال طلا انداخت
همتی در تشریح اتفاق روی داده برای این دختربچه گفت: گویا چند سگ با هم به خانواده‌ام حمله می‌کنند که فرزند بزرگترم از صحنه فرار می‌کند، ولی سگ‌ها دختر 10 ساله‌ام را گیر انداخته و مصدوم می‌کنند که در حال حاضر در بیمارستان بستری است.
فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت: هر سه مصدوم حادثه بلافاصله با آمبولانس به مرکز درمانی منتقل شدند و تحت درمان قرار گرفتند گفت: جراحت نفر دوم حادثه، سطحی بوده و از بیمارستان ترخیص شده است، اما روحانی که با چاقو مورد حمله قرار گرفته بود از اتاق عمل خارج شد و تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارد.
مدیر روابط عمومی اورژانس فارس گفت: ۱۰ مصدوم نیز توسط اورژانس و سه مصدوم توسط هلال احمر به بیمارستان منتقل شدند.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: انفجار سیلندر گاز پیک‌نیک در یک مهمانپذیر در مشهد ۶ نفر را مصدوم و روانه بیمارستان کرد.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: انفجار سیلندر گاز پیک‌نیک در یک مهمانپذیر در مشهد ۶ نفر را مصدوم و روانه بیمارستان کرد.
اصفهان- سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی اصفهان از مصدومیت یک نوجوان بر اثر ترکیدن ترقه و انتقال وی به بیمارستان خبرداد.
مشهد ـ جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: انفجار کپسول گاز سی ان جی یک دستگاه پژوپارس، چهار نفر را مصدوم و روانه بیمارستان کرد.
اهواز - سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی استان خوزستان از آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در بندر ماهشهر و مصدوم شدن هشت نفر در این حادثه خبر داد.
دیودل با بیان اینکه این حادثه تا این لحظه یک فوتی و ۹ مصدوم داشته است، اظهار کرد: علت حادثه در دست بررسی است.
سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: در تصادف امروز سرویس مدرسه فرزند چهار ساله‌ راننده به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان جان خود را از دست داد.
در دیدار دیشب منچسترسیتی و لیورپول که در ورزشگاه اتحاد برگزار شد یک دختر 15ساله هوادار سیتی از طرف هواداری لیورپولی از ناحیه سر به شدت مجروح شده و در بیمارستان بستری است.
رئیس جمعیت هلال‌احمر شهداد عنوان کرد: در این حادثه۱۰ نفر مصدوم و یک نفر فوت شد که پس از رهاسازی ۲ نفر از مصدومان و دریافت اقدامات درمانی مناسب، توسط تیم اورژانس به بیمارستان باهنر کرمان منتقل شدند.
فرانک کسیه، هافبک جنگنده و جدید بارسلونا، به لیست طولانی مصدومان این باشگاه پیوست.
آ از تعداد ۱۱۶ نفر بستری مصدوم در بیمارستان، ۱۱۱ نفر در خوی و ۵ نفر هم در سلماس بستری شده اند و ۷۱ نفر نیز تحت عمل جراحی قرار گرفتند و یک نفر هم در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارد.
مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر گفت: در این حادثه ۲ نفر از شهروندان به دلیل شدت جراحات وارده فوت و ۲۲ نفر دیگر مصدوم شدند که مصدومان حادثه پس از دریافت خدمات پیش بیمارستانی توسط ۶ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس با حضور ۱۶ نفر نیرو جهت اقدامات درمانی تخصصی به بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) ایرانشهر انتقال داده شدند.
فرماندار دشت آزادگان با بیان اینکه اکثر سرنشینان این خودرو اهل شوشتر بوده‌اند، افزود: متاسفانه یک زن ۴۷ ساله اهل شوشتر، هنگام انتقال به یکی از بیمارستان‌های العماره به دلیل شدت جراحات جان باخت و هفت مصدوم دیگر این حادثه نیز در بیمارستان العماره در حال درمان هستند.
رئیس هلال‌احمر شهرستان آزادشهر و رامیان گفت: سقوط تخته‌سنگ باعث مجروحیت ۶ نفر ازجمله ۲ دختربچه خردسال شده بود. سنا ۳ساله و بهاره ۹ساله در این حادثه آسیب شدیدی دیده و متأسفانه جانشان را از دست داده بودند و از بین ۴ مصدوم دیگر، ۳ نفر جراحات کمتری داشتند و یک زن نیز به‌دلیل اصابت سنگ به جمجمه‌اش حال وخیمی داشت که امدادگران با استفاده از برانکارد او را به پایین انتقال داده و سوار بر آمبولانس به بیمارستان منتقل کردند.
قایقران نوجوان رشته روئینگ در جریان تمرین خود به دلیل برخورد پرسرعت قایق موتوری در رودخانه بابلسر مصدوم و راهی بیمارستان شده است.
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس اردستان اعلام کرد: اقدامات اولیه و پیش بیمارستانی برای مصدوم در محل حادثه انجام و توسط پرسنل اورژانس برای مداوای بیشتر به بیمارستان شهید بهشتی انتقال داده شد. در حال حاضر با تلاش پرسنل اورژانس بیمارستان حال عمومی کودک مصدوم حادثه رو به بهبود است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ