پلک زدن حدود ۱۵ بار در دقیقه برای اکثر افراد سالم تعدادی معقول تلقی می‌شود. افراد مبتلا به پارکینسون یا بیماری خودایمنی گریوز* ممکن است کم‌تر پلک بزنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر پوست چربی دارید، شاید حمام کردن بهترین راه برای داشتن یک پوست مات به نظر برسد، اما در حقیقت، برعکس است. مواد شیمیایی مضر درون صابون می‌تواند پوست را خشک کند، امری که باعث می‌شود غدد چربی سبوم بیشتری تولید کنند.
بر اساس آمار شبکه‌های لرزه‌نگاری مرکز لرزه‌نگاری کشوری وابسته به مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، ایران در تیر ماه ۱۴۰۲، بیش از ۵۳۰ بار لرزید.
علل احتمالی زیادی برای ریزش مو وجود دارد، به گونه‌ای که هورمون‌ها نقش زیادی در این روند دارند. در حالی که تأثیرگذاری بر برخی از عوامل ممکن است دشوار باشد، برخی دیگر به راحتی قابل تغییر هستند.
حرکات روده، یک ضرورت برای زندگی است، به شما اجازه می دهند ضایعات رژیم غذایی خود را از این طریق خالی و دفع کنید. در حالی که تمام افراد دستشویی می کنند, اما فرکانسش تا حد زیادی تغییر می کند.
سرپرست پرسپولیس می‌گوید او تلاش کرد که فشاری روی تیم به وجود نیاید.
هافبک پیکان می‌گوید تیمش با تمام توان مقابل سپاهان هم به میدان می‌رود و امیدوار است به نتیجه دلخواه برسد.
وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، ابراز امیدواری کرد که بتواند مانند کریم بنزما و لوکا مودریچ تجربه چند قهرمانی در اروپا را به دست آورد.
پل گاسکوئین همچنان یکی از عجیب ترین شخصیت های فوتبالی دنیا محسوب می شود.
محققان راهی یافته اند تا مرطوب کننده های کرمی را به ماده خشک و کاغذ مانند تبدیل کنند که در صورت نیاز می توان دوباره به آن آب افزود.
به نظر می‌رسد تعداد دفعاتی که پوشیدن لباس بدون شستن آن مناسب است بیش‌تر بر اساس فرهنگ عامه یا تربیت فرد است تا توصیه‌های حرفه ای.
گالیوان فقط یک رکورد جهانی را ثبت نکرده است. بلکه معادلاتی را بدست آورد که یک تکه کاغذ را چند بار می‌توان در یک جهت یا چند جهت از وسط تا کرد. او در کتاب خود با نام «چگونه یک کاغذ را ۱۲ بار از وسط تا بزنیم» جزئیات این معادلات را آورده است.
سه سال گذشته تعدادی از مسابقات مهم که عمری انتظار حضور در آنها را داشتم، به علت ممنوع الخروجی از دست دادم.
استاد حوزه علمیه قم گفت: این مردم چند بار می‌خواهند زندگی کنند؟ توقع یک مسلمان ایرانی بیشتر از یک انسان عادی نیست. جوانان، بزرگترها و حتی بچه‌ها را می‌بینیم که برای اولیات زندگی خود مشکل دارند و نمی‌توانند مشکلات خود را حل کنند؛ در مدرسه، دبیرستان، دانشگاه و... مشکل دارند، آقایان این‌ها را باید توجه کنند و بدانند که بیشترین مشکلات از شعار است.
آیت الله سید حسین موسوی تبریزی دادستان اسبق کل کشور و دبیرکل مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: این مردم چند بار می‌خواهند زندگی کنند؟ توقع یک مسلمان ایرانی بیشتر از یک انسان عادی نیست. جوانان، بزرگترها و حتی بچه‌ها را می‌بینیم که برای اولیات زندگی خود مشکل دارند و نمی‌توانند مشکلات خود را حل کنند؛ در مدرسه، دبیرستان، دانشگاه و... مشکل دارند، آقایان این‌ها را باید توجه کنند و بدانند که بیشترین مشکلات از شعار است.
هنگامی که افراد با با گوشی تلفن همراه یا کامپیوتر کار می‌کنند بعد از ۱۵ دقیقه کار کردن، یک دقیقه به دور نگاه کنند، بعد از ۳۰ دقیقه کار کردن سه دقیقه به دور نگاه کنند و بعد از یک ساعت، پنج دقیقه به دور نگاه کنند و این کار را تا پایان ساعت کاری انجام دهیم؛ تا فشار و گرفتگی اسپاسم باعث خستگی نشود.
با وجود پیشرفت‌های وسیع در علم پزشکی هنوز ماده‌ای که بتواند به طور کامل جایگزین خون شود، ساخته نشده است؛ بنابراین برای درمان بیمارانی که به خون و فرآورده‌های آن نیاز دارند، لازم است از افراد داوطلب خون گرفته شود و پس از طی مراحل مختلف به مصرف بیماران برسد. از سوی دیگر هر فرآورده برای مدت زمانی محدود و مشخص قابل نگهداری است. به عنوان مثال پلاکت در دمای ۲۲ درجه سانتی‌گراد، فقط تا سه روز قابل نگهداری است.
رئیسی در پاسخ به سوال یک دانشجو درباره استفاده از سعید جلیلی در دولت گفت: من برای پذیرش مسئولیت رسمی هم چند بار پیشنهاد کردم، اما نپذیرفتند، ولی همین الآن هم که در سایه هستند، به دولت کمک می‌کنند.
مائوریسیو پوچتینو، سرمربی سابق پاری سن ژرمن، با طعنه در مورد سیاست های این باشگاه حرف زده است.
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: واقعا خجالت می‌کشم بگویم بازیکنم این فصل فقط ۱۳ درصد از مبلغ قرارداد خود را دریافت کرده است
رئیس دیوان عدالت اداری با بیان اینکه در این ۴۳ سال، چندین بار همه پرسی در کشور برگزار می‌شود، گفت: حضور مردم در مناسبت‌های سیاسی مانند راه پیمایی و برگزاری انتخابات نیز نوعی همه پرسی است.
رئیس دیوان عدالت اداری با بیان اینکه در این ۴۳ سال، چندین بار همه پرسی در کشور برگزار می‌شود، گفت: حضور مردم در مناسبت‌های سیاسی مانند راه پیمایی و برگزاری انتخابات نیز نوعی همه پرسی است.
مدیرعامل باشگاه فولاد بار دیگر حضور جواد نکونام در تیم ملی را تکذیب کرد.
فرمانده کل سپاه گفت: انقلاب ما هر چند وقت یکبار باید یک تسویه حساب با دشمنان بیرونی خود انجام بدهد و رشد و قدرت افزایی ما در این چالش‌ها است.
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: وزارت راه و شهرسازی چند بار دستور توقف پروژه متروپل را صادر کرد اما به آن توجه نشد.
بابت تصمیمات غیر خردمندانه دولت آمریکا از آنها شکایت کرده‌ایم تا چندین برابر پول مربوط به قرارداد مارک ویلموتس را به عنوان خسارت از آنها دریافت کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ