مدیرکل دفتر حقوقی و قرارداداهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: ثبت شرکت‏های صوری و ایجاد هیات مدیره های اجاره ای جرم است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: از روز شنبه ۱۴ مرداد تمام فرآیندهای امضا و پرداخت ثبت شرکت‌ها به صورت الکترونیک انجام می‌شود.‌
ثبت نام در دوره شبیه‌سازی مدیریت کسب و کار توسط ستاد مواد و ساخت پیشرفته معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برای شرکت‌های دانش بنیان، آغاز شد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی ثبت شرکت‌های اعتبارسنجی را منوط به دریافت موافقت اصولی از شورا و اخذ مجوز تاسیس از دبیرخانه شورا کردند.
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: در حال مذاکره با سازمان حسابرسی کل کشور برای تدوین استاندارد مناسب جهت ثبت دارایی‌های نامشهود شرکت‌های دانش بنیان در صورت‌های مالی این شرکت‌ها هستیم.
فولاد مبارکه اصفهان با افت ۳۵ درصدی سود خالص نسبت به مدت مشابه سال گذشته با سود ۵۴ هزار میلیارد تومانی بیشترین سود خالص را در شرکت‌های برسی شده ثبت کرده است.
دکتر علی رستمی با اشاره به ثبت رکورد تولید 300 هزار تن کاتد در شرکت مس، اعلام کرد: در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه حمایت از تولید داخل 3 میلیارد دلار پروژه به شرکت‌های زیر مجموعه صندوق بازنشستگی شرکت مس محول شده است.
مدیرکل دارو و درمان سازمان دامپزشکی کشور گفت: تاکنون ۲۲۰ پروانه ثبت و ساخت دارو و واکسن‌های دامی به شرکت‌های دانش‌بنیان داده شده است.
مدیریت نظارت بر بازار اولیه سازمان بورس، ابلاغیه اصلاح ماده ۱۷ دستورالعمل "مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار را صادر کرد.
مدیرکل دفتر امور شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی دارایی گفت: سال گذشته، مجموعاً ۶۰۳ مورد صورت مالی شرکت‌های دولتی منتشر شد. وعده داده بودیم که صورت مالی ۱۰۰۰ شرکت دولتی را منتشر کنیم. تا کنون این تعداد شرکت تحت کنترل دولت منسجم شناسایی نشده بود و این اتفاق برای نخستین بار در کشور افتاد.
مدیرکل دفتر امور شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی دارایی گفت: در سال گذشته مجموعاً ۶۰۳ مورد صورت مالی شرکت‌های دولتی منتشر شد. وعده داده بودیم که صورت مالی ۱۰۰۰ شرکت دولتی را منتشر کنیم. تا کنون این تعداد شرکت تحت کنترل دولت به صورت منسجم شناسایی نشده بود و این اتفاق برای اولین بار در کشور افتاد.
مدیرکل دفتر امور شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی ‌دارایی: در سال گذشته مجموعاً 603 مورد صورت مالی شرکت های دولتی منتشر شد. وعده داده بودیم که صورت مالی 1000 شرکت دولتی را منتشر کنیم. تا کنون این تعداد شرکت تحت کنترل دولت به صورت منسجم شناسایی نشده بود. این اتفاق برای اولین بار در کشور افتاد. آخرین دوره از انتشار صورت های مالی سال 1400 شرکت های دولتی نیز انجام شد و 521 مورد دیگر نیز منتشر شد و در کل 1124 صورت مالی در معرض دید عموم قرار گرفت. بنابراین، 124 مورد بیشتر از آماری که وعده داده بودیم به انتشار صورت های مالی پرداختیم
بنابر گفته کارشناسان برای مصرف‌کننده تنها راه شناخت عسل اصل از غیر اصل این است که عسل را از برند‌های معتبر خریداری کنند. شرکت‌های بزرگ ثبت شده که بسته بندی عسل را انجام می‌دهند مسئول فنی آزمایشگاه دارند و کیفیت عسل تولید شده را بررسی می‌کنند. از طرفی سازمان‌های مربوطه، چون سازمان استاندارد، سازمان غذا و دارو نیز نظارت مستقیم بر این شرکت‌ها دارند و اگر این شرکت‌ها مرتکب تخلفی شوند توسط تعزیرات جریمه خواهند شد.
معاونت عتبات این سازمان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته و ظرفیت سازی‌های انجام شده توسط شرکت‌های مجری عتبات عالیات، ثبت نام دوره نوروزی از ساعت ۱۰ صبح امروز دوشنبه پانزدهم اسفندماه آغاز می‌شود.
جمعیت هلال احمر اعلام کرد: با توجه به آغاز عملیات بهداشتی درمانی حج ۱۴۰۲ بیش از ۴۰۰ قلم دارو مورد نیاز حجاج ایرانی به شرکت‌های دارویی داخلی سفارش شد.
«ارتقای سطح علمی جامعه»، «کسب رتبه‌های بالای جهانی در تعداد مقالات و ارجاعات علمی و ثبت اختراعات»، «کاهش نرخ بی‌سوادی» و «افزایش قابل توجه تعداد رشته‌های دانشگاهی و دانشجویان» تنها بخشی از این دستاورد‌های کسب شده‌ای است که به نام انقلاب و جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسیده است.
رئیس اداره نظارت بر انتشار و ثبت اوراق بهادار سرمایه‌ای گفت: شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان، فرآیند افزایش سرمایه را باید از طریق الکترونیکی و سامانه‌های شرکت سپرده گذاری مرکزی انجام دهند.
گزارش‌های ۹ماهه و فصل پاییز اکثر شرکت‌های بورسی منتشر شد. نگاهی کلی به عملکرد صنایع مختلف نشان می‌دهد صنایع صادراتی با توجه به موانعی، از جمله اعمال عوارض صادرات توسط دولت، نتوانستند عملکرد آنچنان مطلوبی را به ثبت برسانند. این در حالی است که در صنایع دلاری نیز با توجه به بی‌نصیب ماندن شرکت‌ها از افزایش نرخ دلار به واسطه تثبیت نرخ دلار نیما در کانال ۲۸هزار و ۵۰۰ تومان، عملکرد کلی در حد انتظار بازار سهام نبوده است
طی حداقل ۲ سال گذشته پارامترهای شوک‌‌‌آور شامل سیاست‌های دستوری، افزایش قیمت در بازارهای رقیب و اظهارات ضد‌و‌نقیض سیاستگذاران در بخش‌های مختلف اقتصادی، بازار سهام را با نوسانات عجیبی مواجه کرده است؛ به طوری که می‌توان اذعان کرد بورس تهران از میانه‌های سال ۹۹ تاکنون موج‌های مختلفی از فراز و فرود را زیر تیغ سیاستگذاری‌ها در دو بخش اقتصادی و غیراقتصادی ثبت کرده است.
زین‌صالحی، رییس سازمان ثبت احوال کشور گفت: از این به بعد کارت‌های ملی توسط شرکت‌های داخلی ساخته می‌شود.
به‌موجب قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان، فعالان اقتصادی موظف هستند برای ثبت معاملات کالا و خدمات خود از پایانه فروشگاهی و تجهیزات مشابه استفاده کنند.
نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس گفت: شرکت‌های صوری زیادی در مناطق آزاد تجاری -صنعتی ثبت شده که وجود خارجی ندارند و عمدتاً پوششی برای قاچاق و فرار مالیاتی هستند.
رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه بالغ بر ۲ میلیون ۶۲۱ هزار انواع و اقسام کالاهای قاچاق کشف و ۴۶ متهم در این رابطه دستگیر شده است، گفت: ارزش اموال مکشوفه قاچاق بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان است.
طی چند سال اخیر حتما کلمه نئوبانک به گوش تان خورده است. سرویسی نوپا که راهی است برای تسریع ارائه خدمات بانکی و ارزش افزوده در حوزه های مختلف به مشتریان تا در کمترین زمان بتوانند با استفاده از خدمات ترکیبی سرویس های مورد نظر خود را دریافت کنند.
بنابر اعلام وزارت اطلاعات این باند ۱۳۹ نفره طی سال‌های اخیر در استان‌های تهران و البرز، با سوءاستفاده از مدارک هویتی افراد مستمند و معتادان بی‌خانمان و از راه جعل گسترده و حرفه‌ای اسناد شخصی و دولتی، اقدام به ثبت شرکت‌های صوری می‌کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ