آستارا- رئیس سازمان حفظ نباتات کشور با اشاره به نامناسب بودن وضعیت مرکز قرنطینه نباتات در مرز آستارا گفت: ایجاد پایانه صادراتی در دستور کار است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه مشکلات در محلات مسعودیه و رضویه به قوت قبل باقی مانده است، بر ضرورت الحاق بخش‌هایی از اراضی متصل به این محلات به محدوده قانونی شهر تاکید کرد.
سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام از ایجاد ۴۰۰ هزار شغل در مناطق محروم توسط ستاد اجرایی فرمان امام تا پایان سال خبر داد.
جانشین حمید مطهری در نساجی خیلی نتوانست در این تیم تحول ایجاد کند و اگر امتیازات تصاحب شده این تیم در دور رفت نبود، چه بسا مازنی ها سقوط می کردند.
ایسنا نوشت: در بیانیه جده آمده است: ما توجه عربستان نسبت به ایجاد شرایط مناسبی برای تحقق رشد اقتصادی در منطقه را ارج می‌نهیم.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: روستاهای بالای ۲۰ خانوار تا پایان سال به شبکه ملی اطلاعات متصل می شوند۔
اصفهان- شهردار اصفهان گفت: با همدلی که بین مدیران استانی ایجاد شده، امید است تا پایان ۱۴۰۲ برای همیشه جریان زاینده‌رود را در شهر اصفهان داشته باشیم.‌
وزیر کار گفت: تعهد دولت در ایجاد یک میلیون شغل تا پایان سال حتماً محقق خواهد شد و چه بسا بیش از این میزان شغل هم ایجاد شود.
شهردار تهران از ایجاد هزار و ۵۰۰ هکتار فضای سبز تا پایان سال جاری خبر داد.
مدیرعامل گروه سایپا گفت: مسیر صادرات خودرو به جهان این است که خودرو با کیفیت تولید کنیم که توان حضور در بازار جهانی را به دست آورد و از قطعات با کیفیت که شرایط حضور خودرو در بازار‌های جهانی را ایجاد می‌کند در محصولات استفاده شود.
سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه شورای عالی اشتغال گفت: هدف گذاری شده است تا وعده دولت برای ایجاد بالغ بر یک میلیون فرصت شغلی تا پایان سال محقق شود.
سرپرست معاونت علمی و فناوری گفت: امسال بذر حداقل ۵ تا ۶هزار شرکت دانش بنیان جدید را بنا می گذاریم و امیدوار هستیم که طی ۳-۴سال آینده نتایج این بذر را برداشت کنیم.
شهردار تهران گفت: تا پایان سال ۱۰۰۰ پارکینگ در تهران افتتاح می‌شود تا ظرفیت پارک خودروها افزایش یابد.
شهردار تهران گفت: تا پایان سال ۱۰۰۰ پارکینگ در تهران افتتاح می‌شود تا ظرفیت پارک خودروها افزایش یابد.
مدیرعامل بنیاد برکت از ایجاد ۱۰ هزار شغل برکت در حوزه دانش‌بنیان خبر داد و گفت: بنیاد برکت تا پایان سال جاری یک‌هزار و ۲۰۰ طرح دانش‌بنیان را اجرا می‌کند
ایجاد شبکه نقل و انتقالات پول در عمان، تجارت ایران و روسیه بدون واسطه گری ارزهای خارجی، عدم واردات خودروی خارجی بی کیفیت و حذف قرعه کشی خودرو تا پایان سال از جمله اخبار مهم این هفته صمت بود.
مشهد ـ فرماندار مشهد گفت: امسال موج بازگشت زائران دهه پایانی صفر و ازدحام آنها برای خروج از مشهد را با تغییر ساختار فروش بلیت و ایجاد فهرست انتظار در پایانه مسافربری مشهد مدیریت می‌کنیم.
توسعه فضای سبز یکی از مهمترین برنامه هایی است که مدیرت شهری آن را دنبال می‌کند و قرار است تا پایان سال هزار و ۵۰۰ هکتار بوستان در نقاط مختلف تهران ایجاد شود.
توسعه فضای سبز یکی از مهمترین برنامه هایی است که مدیرت شهری آن را دنبال می‌کند و قرار است تا پایان سال هزار و ۵۰۰ هکتار بوستان در نقاط مختلف تهران ایجاد شود.
رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی از ایجاد ۴۰ مزرعه الگویی نوآوری در کشور تا پایان سال خبرداد.
مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران گفت: وزارت نیرو تمام زیرساخت‌ها را برای برگزاری راهپیمایی اربعین فراهم کرده و شبکه آب و برق پایدار برای همه پایانه‌های قدیمی و سه پایانه جدید برقرار می‌شود.
علی کریمی پیامی را در خصوص حواشی ایجاد شده در چند هفته اخیر منتشر کرد.
علی کریمی پیامی را در خصوص حواشی ایجاد شده در چند هفته اخیر منتشر کرد.
ثبت نشدن قرارداد کاوه رضایی با باشگاه استقلال شایعاتی را پیرامون این مهاجم باتجربه ایجاد کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ