توسعه فضای سبز یکی از مهمترین برنامه هایی است که مدیرت شهری آن را دنبال می‌کند و قرار است تا پایان سال هزار و ۵۰۰ هکتار بوستان در نقاط مختلف تهران ایجاد شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان از صدور ۱۰۰ مجوز ایجاد مراکز همسان‌گزینی خبر داد.
اسب سفید اوفینگتون، یک نگارۀ عظیم باستانی است که در منطقۀ آفینگتون انگلستان با کندن زمین و پر کردن آن با گچ در دامنۀ یک تپه ایجاد شده است. این نگارۀ باستانی راز و رمز‌های زیادی در خودش پنهان کرده است.
استفاده سنگین از چرم با ظاهر وینتیج در تمامی قسمت‌های کابین شرایطی را ایجاد کرده که مخاطب را به یاد مبل چستر تمام چرم قدیمی در یک اتاق پاییزی می‌اندازد.
متقاضیان برای ثبت نام در مرحله دوم فروش خودرو از طریق سامانه یکپارچه تا روز جمعه ۲۹ اردیبهشت مهلت دارند نسبت به ایجاد حساب وکالتی در بانک‌های اعلامی در سامانه، اقدام کنند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تحقق وعده رئیس جمهوری مبنی بر ایجاد یک میلیون شغل در سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: نرخ بیکاری نیز در ۱۴۰۱ نسبت به ۱۴۰۰ کاهش ۷ دهم درصدی یافته است.
سرهنگ مومنی با بیان اینکه در راستای ایجاد نظم و امنیت ترافیکی و برخورد با تخلفات حادثه ساز به منظور افزایش ایمنی و کاهش حوادث رانندگی طرح توقیف ساعتی در معابر بزرگراهی تهران در حال اجرا است اعلام کرد: پلیس راهور تهران بزرگ در طرح نوروزی ۱۴۰۲ تاکنون با ۱۲۱۳ توقیف ساعتی و ۱۶۳۲ فقره اعزام به پارکینگ با متخلفان برخورد کرده است.
کاشمر ـ رئیس کمیته امداد امام خمینی کاشمر گفت: علی رغم اینکه سهیمه این نهاد ۹۹۸ فرصت شغلی برای شهرستان بوده است برای اولین سال به ۱۳۰۰ فرصت شغلی رسید.
وزیر راه و شهرسازی از ایجاد ۱۰۰ ایستگاه فرهنگی و تفریحی در حدود ۱۰۰ نقطه در جاده‌های اصلی کشور برای ایام نوروز خبر داد.
مشاور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان گفت: به وزارت جهاد کشاورزی برای اختصاص ۱۰۰ هکتار گلخانه برای یافتن راه حل های بومی سازی، هوشمندسازی و ... در کشاورزی پیشنهاد داده ایم.
با حمایت و مشارکت بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام ۱۰۰۰ بنگاه کوچک و متوسط با ۲۲۰ هزار نفر مشغول به کار شدند.
دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، با اشاره به تحول نظام مالیاتی در کشور گفت: با کمک مالیات می‌توان از بسیاری از فساد‌ها و رانت‌ها جلوگیری کرد؛ یعنی خطر فساد را برای مفسدین از طریق مالیات ستانی بالا برد تا با فساد و رانت خواری مبارزه شود.
دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با اشاره به تحول نظام مالیاتی در کشور گفت: با کمک مالیات می‌توان از بسیاری از فساد‌ها و رانت‌ها جلوگیری کرد. یعنی خطر فساد را برای مفسدین از طریق مالیات ستانی بالا برد تا با فساد و رانت خواری مبارزه شود.
دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با اشاره به تحول نظام مالیاتی در کشور گفت: با کمک مالیات می‌توان از بسیاری از فساد‌ها و رانت‌ها جلوگیری کرد. یعنی خطر فساد را برای مفسدین از طریق مالیات ستانی بالا برد تا با فساد و رانت خواری مبارزه شود.
مجری طرح ایجاد زیست بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی گفت: بیش از  ۱۰۰ شرکت دانش‌بنیان درحوزه معدن فعالیت می کنند.
شهردار تهران از ایجاد هزار و ۵۰۰ هکتار فضای سبز تا پایان سال جاری خبر داد.
خزعلی اظهار داشت: بیشترین مطالباتی که از سوی ورزشکاران زن مدال آور مطرح شد در اختیار داشتن امکانات ورزشی، ایجاد سالن‌های ورزشی مناسب، تامین تجهیزات حرفه‌ای ورزشی، پشتیبانی برای سفر‌های خارجی و مشارکت در مسابقات بین المللی بود.
مدیرعامل بنیاد برکت گفت: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام برای بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ نفر از مردم جزیره هرمز شغل ایجاد کرده است.
شهردار تهران گفت: تا پایان سال ۱۰۰۰ پارکینگ در تهران افتتاح می‌شود تا ظرفیت پارک خودروها افزایش یابد.
شهردار تهران گفت: تا پایان سال ۱۰۰۰ پارکینگ در تهران افتتاح می‌شود تا ظرفیت پارک خودروها افزایش یابد.
زارع‌پور با بیان اینکه تمام سرور‌ها و خدمات داخلی کشور به صورت ۱۰۰ درصدی در حال فعالیت است، گفت: ما ظرفیت‌های داخلی بسیار خوبی در همه بخش‌ها داریم، در حالیکه پلتفرم‌های آمریکایی در بسیاری از کشور‌های اروپایی، موضوعات خرید و فروش، جابه جایی مسافر و... را در برگرفته‌اند. ما امروز ظرفیت‌های بومی خودمان را داریم که در حال کار هستند.
شهردار تهران در حالی وعده ساخت و ایجاد ۱۰۰ میدان و بازارچه میوه و تره بار را تا پایان سال داده است که در پنجمین «شنبه‌های امید و افتخار» صرفاً ۳ افتتاح صورت گرفت.
مهدی‌شهر- سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان، از اجرای مصوبه مهدی‌شهر، قطب دامپروری کشور خبر داد و گفت: با این طرح یک هزار و ۴۰۰ فرصت شغلی ایجاد می‌شود.
سخنگوی وزارت صمت گفت: واردکننده خودرو باید به ازای هر ۱۰۰۰ دستگاه خودرو وارداتی یک نمایندگی برای خدمات پس از فروش ایجاد کند.
یک مقام مسئول با اشاره به استفاده درست از دریا گفت: به عنوان مثال اسکله‌های تفریحی و دریایی می‌توانند حداقل ۲۰۰ شغل مستقیم و بیش از ۱۰۰۰ شغل غیرمستقیم ایجاد کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ