مارکوس رشفورد پس از جام جهانی درخشش فوق العاده‌ای با پیراهن منچستریونایتد داشته ولی رکورد گلزنی او همچنان کمتر از مهدی طارمی است. او امشب این شانس را دارد تا از ستاره ایرانی گذر کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رافائل واران، ستاره منچستریونایتد، بعد از دیدار دوستانه امروز مقابل لانس اعتراف کرد که شیاطین سرخ برای موفقیت در فصل آینده باید عملکردی بهتر داشته باشند.
جانی اوانز، ستاره سابق یونایتد، که بین هواداران این تیم محبوبیت زیادی دارد بعد از هشت سال دوری امروز با پیراهن شیاطین سرخ تمرین کرد.
میسون گرینوود، ستاره 21 ساله یونایتد، بعد از 17 ماه در کنار این تیم دیده شد.
تئو هرناندز به عنوان یکی از برترین مدافعین چپ فوتبال اروپا مورد توجه شیاطین سرخ قرار گرفته است.
ساندرو تونالی، ستاره میلان، در آستانه دربی اروپایی برگشت و جدال با اینتر می‌گوید روسونری باید با تمام قوا برای برگرداندن شکست در بازی رفت و صعود به فینال تلاش کند.
شیخ جاسم میلیاردر قطری امیدوار است که پس از ارائه پیشنهاد جدیدش در پایان ماه آوریل، یونایتد را به طور کامل تصاحب کند. و نشریه «بیلد» ادعا می‌کند که شیخ جاسم در صورتی که تابستان امسال جایگزین گلیزرها شود، برنامه‌های بزرگی برای شیاطین سرخ دارد.
عماد محمد رضا، ستاره سابق سپاهان و سرمربی کنونی تیم ملی جوانان عراق در انتظار صدور مجوز برای حضور زیدان اقبال توسط شیاطین سرخ است.
باشگاه منچستریونایتد در حال بررسی شرایط به خدمت گرفتن نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، است.
کریستیانو رونالدو، ستاره النصر، از قهرمانی باشگاه سابق خود، منچستریونایتد در لیگ اروپا استقبال می‌کند.
کاسمیرو در بازی امروز منچستریونایتد برابر ساوتهمپتون با دریافت کارت قرمز اخراج شد و تیمش را 10 نفره کرد.
روی کین و گری نویل، دو اسطوره منچستریونایتد، در آستانه دیدار امشب تیم‌شان با لیورپول به ستایش از مارکوس رشفورد پرداخته و او را مهمترین بازیکن این روزهای شیاطین سرخ دانستند.
فرد، هافبک برزیلی منچستریونایتد، با هشدار به مدعیانی مثل آرسنال و منچسترسیتی گفت شیاطین سرخ امسال به دنبال فتح 4 جام هستند که یکی از آنها را روز یکشنبه به دست آوردند.
شیاطین سرخ با الخاندرو گارناچو، مهاجم آرژانتینی خود، برای تمدید قرارداد تا 2028 به توافق رسیده اند.
مارکوس رشفورد در فصل جاری و به خصوص پس از جام جهانی درخشش فوق العاده‌ای داشته و در حال حاضر تنها سه مهاجم در میان 5 لیگ معتبر اروپا را بالاتر از خود می‌بیند.
گفته می شود جیدون سانچو در تمرین بعد از ظهر سه شنبه منچستریونایتد حضور داشت.
مارکوس رشفورد در هفته‌های اخیر با درخشش با پیراهن شیاطین سرخ نام خود را به عنوان ستاره اول یونایتد مطرح کرده است.
ستاره سابق شیاطین سرخ در بازگشت به اولدترافورد مورد تشویق هواداران قرار گرفت اما مصدومیت باعث شد تا در اوایل نیمه دوم تعویض شود.
ستاره سابق شیاطین سرخ باوجود آنکه از منتقدان اصلی کریستیانو رونالدو بود، اما از نحوه جدایی او از این تیم انتقاد کرد.
الخاندرو گارناچو که امشب در دقیقه 93 گل پیروزی یونایتد را به ثمر رساند به یکی از ستاره‌های مهم شیاطین سرخ تبدیل شده است.
باشکوه، خوش‌تکنیک، باشکوه و سرگرم‌کننده؛ آنتونی، وینگر برزیلی یونایتد، در اولین بازی خود برای این تیم نمایشی درخشان داشت تا یک‌شبه به بازیکنی محبوب بین هواداران شیاطین سرخ تبدیل شود.
نشریه مارکا امروز ادعا کرد که منچستریونایتد در روزهای آتی، پیشنهادی رسمی برای جذب کاسیمیرو به رئال ارائه خواهد داد.
ستاره سابق لیورپول با انتقاد از عملکرد داوید دخیا در دروازه منچستریونایتد می‌گوید شیاطین سرخ به گلری نیاز دارند که توانایی بازی‌سازی داشته باشد و دخیا فاقد چنین توانی است.
گری نویل و روی کین، دو ستاره سابق منچستریونایتد، درباره علت مشکلات شیاطین سرخ و شکست در بازی اول فصل اختلاف نظر دارند.
بر اساس گزارش رسانه‌های انگلیسی آنتونی مارسیال در تمرینات یونایتد مصدوم شده و دیدار اول شیاطین سرخ در لیگ برتر را از دست خواهد داد. غیبت او احتمال به میدان رفتن رونالدو را افزایش داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ