روزبه چشمی در دیدار برابر نساجی، به رکورد انجام 150 بازی با پیراهن استقلال دست یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی عبدی نمی تواند تراکتور را در دیدار پلی آف لیگ قهرمانان آسیا برابر الشارجه همراهی کند.
رئیس قوه قضائیه گفت: اتخاذ شیوه‌های صیانتی، پیشگیرانه، ارشادگونه و انذاری برای جلوگیری از هرگونه تخلف و فساد همکاران قضایی، موضوعی مهم و اولویت‌دار است.
آلودگی ثانویه «ازن» در هوای تابستانی تهران، مسلط شد. بررسی‌ها از داده‌های سامانه کنترل آلودگی هوای پایتخت نشان می‌دهد، شاخص آلایندگی گاز ازن در تیر ماه، همزمان با افزایش شدت گرما، در مرز عددی ۱۰۰قرار گرفت که بیش از ۲ برابر «سقف مجاز» آن است. آلودگی گازی از جنس ازن، براساس واکنش شیمیایی ذرات آلاینده در شرایط گرم آفتابی، تشدید می‌شود.
حساسیت‌های عمومی در برابر تقلب و فساد به کلی زایل شده است و با منع حق اعتراض و نیز فقدان نهاد‌های موثر رسیدگی‌کننده، کم‌کم شاهد آن شد‌ه‌ایم که حق تقلب هم به رسمیت شناخته شود. پس از افزایش سهمیه‌ها، وارد مرحله توصیه‌های افراد ویژه برای پذیرش رد‌شدگان شدیم و اکنون چشم همه به سهمیه یا رسمیت دادن به تقلب نیز روشن شده است.
مهرداد عبدی، کاپیتان جدید تیم فوتبال نساجی، برای اولین بار به جنجال‌های دیدار هفته پایانی لیگ برتر برابر پرسپولیس واکنش نشان داد.
در ادامه بازجویی از متهمان این باند سرقت، سارق ۱۹ ساله و دیگر اعضای این باند ارتباط زوجیت بین مادر کودک و متهم ۱۹ ساله را نفی کرده و اظهار داشتند که او فرزندش را اجاره می‌داد.
مهدی قایدی ستاره استقلال برابر تراکتور بود.
مسوولان صنعت هوایی معتقد هستند که کاهش عمدی بلیت هواپیما از سوی ایرلاین ها واقعیت ندارد و ایرلاین ها حاضر نیستند تا از عمد هواپیماها را زمین گیر کنند تا به خواسته خود برسند.
بازیکنان نساجی امیدوار هستند تا پیروزی برابر استقلال در جام حذفی را تکرار کنند.
مهاجم پرسپوليس برابر مس رفسنجان پایه‌گذار پیروزی تیمش لقب گرفت تا پاسخ اعتماد یحیی گل‌محمدی را به بهترین شکل بدهد.
مهدی عبدی، مدافع هوادار می‌گوید تیم‌شان می‌تواند همانند پرسپولیس، سپاهان را نیز اذیت کند.
این وظیفه همه ما است که در برابر خطا‌ها و ضعف‌ها سکوت نکنیم و نظرات اصلاحی خود را بدهیم. این رفتار شکنندگی را بیشتر می‌کند. با این نیرو‌های مدیریتی، با این رسانه ناکارآمد، با این شکاف سیاسی و نبود چشم‌انداز، راه به جایی برده نخواهد شد. این‌گونه یکدندگی در برابر وضعیت جاری شکننده است و هر لحظه آبستن رویدادی است. باید ثبات و پایداری را جایگزین آن کرد.
عبدی نوشت: سکوت مطلق؛ به یاری آن می‌رود تا هر گونه که خواستند بِبُرند و بدوزند و در فضایی غیرشفاف، اموال و دارایی‌های عمومی مردم فقیر را به بخش‌های خصولتی و خصوصی ویژه و تحت عناوین گوناگون واگذار کنند. کارنامه این مجلس از این جهات بسیار برجسته است. ولی اگر هم طرح آنان تصویب نشود، جای نگرانی نباید داشته باشند، چون همان‌طور که طرح صیانت تصویب نشد ولی در عمل بدتر از آن به اجرا در آمد، این نیز در همان مسیر قرار خواهد گرفت. آیا هنوز دنبال تعریف فساد نظام‌مند هستید؟
سرمربی پرسپوليس برابر جدال با ذوب آهن تغییرات جالبی در لیست خود داشته است.
هافبک نساجی مازندران با دریافت کارت زرد مقابل تراکتور، دیدار هفته آتی تیمش برابر پرسپولیس را محروم خواهد بود.
عبدی نوشت: ‏اگر این سرعت عمل، در برابر فساد هم وجود داشت، هیچگاه شاهد فسادی جدی نبودیم.
تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری تدارکاتی برابر تیم چادرملو به تساوی رسید.
عضو شورای عالی کار با بیان اینکه طبق قانون عیدی کارگران 2 برابر حقوق پایه است به شرطی که از 3 برابر حداقل حقوق تجاوز نکند، گفت: جلسات شورای عالی کار برای تعیین حداقل دستمزد کارگران هنوز آغاز نشده است.
عضو شورای مرکزی جنبش حزب الله لبنان، مقاومت را اصلی ترین مانع در برابر تحقق پروژه های صهیونیستی در منطقه به ویژه عادی سازی روابط دانست.
نساجی در هفته نهم لیگ برتر در برابر گل گهر نمایش شجاعانه ای داشت و در نهایت با گل مهرداد عبدی روی پاس ایوب کلانتری به سه امتیاز بازی دست پیدا کرد.
به‌صورت تقریبی می‌توانیم برآورد کنیم که کره زمین حدود ۲۰ کوادریلیون (برابر با عدد ۲۰ و ۱۵ صفر در جلوی آن) مورچه را در خود جای داده است! این عدد معدل ۲۰ هزار میلیون میلیون است یا به شکل عددی آن ۲۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ است.
مجید عیدی می‌گوید نتایجی که ملوان می گیرد با عملکردشان در زمین همخوانی ندارد.
نخست وزیر موقت انگلیس امروز پس از ورود به کی یف به بهانه روز استقلال اوکراین و دیدار با «زلنسکی» در سخنانی مدعی شد: باید در برابر تلاش برای عادی سازی روابط با روسیه مقاومت کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ