رئیس قوه قضائیه گفت: اتخاذ شیوه‌های صیانتی، پیشگیرانه، ارشادگونه و انذاری برای جلوگیری از هرگونه تخلف و فساد همکاران قضایی، موضوعی مهم و اولویت‌دار است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه مردم از سرانجام بعضی احکام صادره بی اطلاعند، گفت: نباید نگاه یکسان به فساد یک فرد عادی با یک مسئول داشت.
رئیس قوه قضائیه گفت: اگر یک جرم و فسادی در مسائل اقتصادی و غیراقتصادی واقع می‌شود، قبل از آنکه به سراغ مردم برویم، باید به سراغ عامل و کارگزار حکومت برویم.
رئیس هیئت پرونده‌ها در وزارت دادگستری لبنان خواستار بازداشت «ریاض سلامه» رئیس سابق بانک مرکزی شد.
دلیل گرانی در ایران، فساد و رانت و همچنین نداشتن تکنولوژی تولید است، به همین دلیل مرغی که از فرانسه وارد ایران می شود با آن هزینه‌های حمل و نقل سرسام آور اروپا تا ایران، بازهم از مرغ داخلی ما ارزان‌تر است.
رئیس قوه قضائیه گفت: اگر در یک بخش از هر دستگاهی فساد یا لغزشی رخ داد، به بخش‌های دیگر آن دستگاه نیز سرایت می‌کند؛ پس باید در برابر کوچک‌ترین فساد با فوریت و قاطعیت تدبیر کرد.
چند نفر از کارمندان فرمانداری و شهرداری شاهرود به اتهام ارتشاء، تحصیل مال نامشروع و سوءاستفاده از جایگاه شغلی خود بازداشت شدند.
چند نفر از کارمندان فرمانداری و شهرداری شاهرود به اتهام ارتشاء، تحصیل مال نامشروع و سوءاستفاده از جایگاه شغلی خود بازداشت شدند.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان از دستگیری سه نفر از کارکنان یک نهاد اجرایی و یک دستگاه اجرایی در شهرستان شاهرود، مرتبط با فساد مالی خبر داد.
نماینده مردم تالش و رضوانشهر در مجلس گفت: فساد در ورزش به ویژه فوتبال بیداد می‌کند و هیچ یک از مسئولان پاسخگو نیستند.
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس راه اندازی سامانه‌های نظارتی در دستگاه‌های مختلف را گامی موثر در مبارزه با فساد خواند و گفت: باید مجلس و دولت ورود جدی‌تری برای مبارزه با فساد داشته باشند؛ به طوری که مردم آن را در زندگی روزمره‌شان احساس کنند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات طرح یک فوریتی حمایت مالی از افشاگران فساد موافقت کردند.
یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه برخورد با ناکارآمدی و فساد عامل اصلی و کلیدی کاهش نرخ ارز در کشور است، گفت: برخی از رسانه‌ها و صفحات مجازی با موج‌سازی به دنبال افزایش نرخ ارز هستند.
یک فعال صنفی حوزه واردات تلفن همراه با بیان اینکه رویه واردات از محل صادرات خود بسیار فسادزا بوده است، گفت: این رویه بازرگانان را مجبور به استفاده از کارت‌های بازرگانی اجاره‌ای کرده است.
یک اقتصاددان گفت:رشد کم اقتصادی در برخی از کشورها نسبت به دیگر کشورها دروهله نخست وجود فساد بوده و دروهله دوم به سرعت رشد تکنوژی آنها برمی گردد که آن هم به میزان آموزش داده شده بستگی دارد.
عدم توجه به تخصص و شایسته‌سالاری در انتخاب مسئولیت‌ها می‌تواند یکی از زمینه‌های اصلی رانت و فساد نیز باشد. قانون‌مداری، مومن و پاک‌دست بودن مسئول به هیچ عنوان تضمینی برای احقاق صلاحیت اخلاقی دیگر افراد نیست. این‌که چنین تصور شود یک مسئول با هر کارنامه‌ای می‌تواند نزدیکان و امین‌های خود را به کار بگمارد، استدلالی به شدت اشتباه است... شاید در همین ماجرای فیش حقوقی جنجالی دختر «نرگس معدنی‌پور» عضو شورای شهر تهران، اگر پای فرزند در میان نبود، هیچ‌گاه 33 میلیون پای فیش حقوقی و دریافتی 26 میلیون تومانی درج نمی‌شد
20 میلیون دلار کل بودجه کل ورزش قهرمانی ماست اما عربستان با یک بازیکن که ضرورتی ندارد اسمش را ببرم 200میلیون یورو قرارداد می‌بندد، یعنی 10برابر بودجه قهرمانی ما
یک عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم با انتقاد از یک بیانیه منتسب به مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در تأکید بر برخورد شدید با معترضان، گفت: باعث تأسف است برای علما و روحانیتی که روزگاری شخصیت‌های بزرگی در آن حضور داشتند که آموزگار اخلاق و ادب بودند، فکر می‌کنند باید این گونه عمل کنند.
عضو شورای شهر تهران با بیان این‌که شاه‌بیت مبارزه با فساد رعایت قانون از طرف شهردار تهران و معاونینش به عنوان حلقه‌های اول مدیریتی تهران است، گفت: اگر می‌خواهید ثابت کنید که ما در شهرداری مبارزه با فساد انجام می‌دهیم باید از خودمان شروع کنیم و خود را ملزم به رعایت قوانین بالادستی کنیم.
یک نهاد نظارتی در اراضی اشغالی از افزایش فساد اخلاقی در بین فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی و تجاوز گسترده آنها به نظامیان زن پرده برداشت.
دقایقی قبل جلسه علنی مجلس آغاز شد و بررسی طرح یک فوریتی حمایت مالی از افشاگران فساد در دستور کار قرار گرفت.
یک فعال سیاسی هرگونه ارتباط مالی بین خود و فولاد مبارکه را تکذیب کرد.
دادگاهی در چین امروز با صدور حکمی «شیائو جیانوهوا» یک شهروند کانادا را به اتهام فساد مالی به ۱۳ سال زندان محکوم کرد.
دادگاهی در چین امروز با صدور حکمی «شیائو جیانوهوا» یک شهروند کانادا را به اتهام فساد مالی به ۱۳ سال زندان محکوم کرد.
معاون اقتصادی رئیس‌جمهور با ارسال نامه‌ای به وزرای اقتصاد و جهاد کشاورزی، مصوبه کاهش نرخ مالیات بر ارزش افزوده واردات ۱۳ قلم کالای اساسی وارداتی و دو قلم کالای تولید داخل به یک درصد را ابلاغ کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ