عضو شورای عالی کار با بیان اینکه طبق قانون عیدی کارگران 2 برابر حقوق پایه است به شرطی که از 3 برابر حداقل حقوق تجاوز نکند، گفت: جلسات شورای عالی کار برای تعیین حداقل دستمزد کارگران هنوز آغاز نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آسمان تهران فردا (اول مرداد) صاف در بعد از ظهر قسمتی ابری همراه با افزایش باد با حداقل دمای ۲۸ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد و در روز دوشنبه (۲ مرداد) صاف تا کمی ابری و اوایل شب وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۸ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
آسمان تهران فردا (۶تیر) صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
آسمان تهران فردا (۵ تیر) صاف همراه با غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد و در روز سه‌شنبه (۶ تیر) صاف همراه با وزش باد گاهی وزش باد شدید، در بعضی ساعت‌ها غبار رقیق و افزایش محسوس دما با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
رئیس جامعه بوم گردی ایران گفت: حداقل نرخ اقامت در بوم گردی های مجوز دار ۱۲۰ و حداکثر ۵۰۰ هزار تومان بابت یک شب اقامت در اتاق با صبحانه برای هر نفر است اما نرخ بیشتر تخلف محسوب می شود.
اگر مسافتی که مسافر می‌خواهد طی کند حداقل ۸ فرسخ (رفت و برگشت) باشد، نمازش را در سفر باید شکسته بخواند و مراجع تقلید در مورد تعیین مقدار ۸ فرسخ اختلاف‌نظر دارند که مشهور آن حداقل ۴۱ و حداکثر ۴۵ کیلومتر است. شایان ذکر است که ابتدای مسافت مذکور، از آخرین منازل مسکونی شهر محاسبه می‌شود.
اگر می‌گویم که این دولت در سطح حل مسائل ایران نیست، نه به دلیل کینه یا پیشداوری، بلکه به دلیل واقعیت موجود است. آن‌ها در هر سه شعار اصلی خود ناموفق بوده‌اند، حتی مسیر معکوس هم طی شده است. شما کافی است قیمت هر متر بنا را با حداقل حقوق حساب کنید تا ببینید در همین ۲۰ ماه گذشته، میلیون‌ها خانوار از خانه‌دار شدن به‌کلی ناامید شده‌اند. وضعیت تورم را هم که می‌بینید. خالص اشتغال هم از سال ۱۳۹۸ هنوز کمتر است یا حداکثر به همان اندازه برسد. مساله بنده حل مسائل کشور است، در این حوزه معتقدم که باید نقد کرد.
آسمان تهران فردا (۶ اسفند) صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد و طی یکشنبه (۷ اسفند) صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و اوایل شب وزش باد ملایم با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
با نظر اکثریت قضات حاضر در جلسه هیأت عمومی دیوان عالی کشور در مواردی که فاصله بین حداقل و حداکثر مجازات بیش از سه درجه است، امکان اعمال مقررات ماده ۳۷ قانون مجازات اسلامی وجود ندارد.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان نیمه ابری است و حداکثر دما ۸ درجه سانتیگراد خواهد بود. امروز حداقل دما برای تهران صفر درجه سانتی‌گراد است
آسمان تهران فردا (۱۹ بهمن) نیمه‌ابری در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر و بارش پراکنده و وزش باد شدید با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتیگراد و طی پنجشنبه (۲۰ بهمن) ابری و مه رقیق در بعضی ساعت‌ها بارش باران و برف و وزش باد با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای ۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
مبنای پرداخت عیدی کارگران در صورتی که یک سال کامل در محل کار خود سابقه پرداخت حق بیمه داشته باشند، حداکثر ۱۲ میلیون و ۵۳۹ هزار و ۲۵۰ تومان و حداقل ۸ میلیون و ۳۵۹ هزار و ۵۰۰ تومان است.
بر اساس ابلاغیه شورای نگهبان که شرط سنی حضور در انتخابات را حداقل ۴۰ سال تمام شمسی و حداکثر سن ۷۵ سال تمام در هنگام ثبت نام اعلام کرده است، حسن روحانی از حضور در انتخابات ۱۴۰۴ منع خواهد شد.
بانک مرکزی اعلام کرد: ۵۰۰ هزار ربع سکه بهار آزادی از روز شنبه ۲۴ دی ماه به مدت سه روز کاری در بورس کالای ایران عرضه می شود که متقاضیان می توانند حداقل یک و حداکثر ۵ قطعه سکه بخرند.
مبلغ عیدی و پاداش پایان سالی که کارفرمایان باید به کارگران خود پرداخت کنند حداقل ۸ میلیون تومان و حداکثر ۱۲ میلیون تومان خواهد بود.
عیدی کارگران تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی با کارکرد یکسال کامل، امسال حداقل ۸ میلیون و ۳۵۹ هزار و ۵۰۰ تومان و حداکثر ۱۲ میلیون و ۵۳۹ هزار و ۲۵۰ تومان خواهد بود.
وزارت صمت، الزام مراجعه مشتری به نمایندگی شرکت عرضه کننده خودرو حداکثر ظرف مدت پنج ماه از تاریخ تحویل و با حداقل یک هزار کیلومتر کارکرد به منظور فعال سازی گارانتی را حذف کرد.
معاون امور فنی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: میانگین پرداخت حقوق در سال گذشته، هفت میلیون و ۷۰ هزار تومان بود که اکنون به ۹ میلیون و ۲۴۱ هزار تومان رسیده است.
سخنگوی ارزی بانک مرکزی اعلام کرد: عرضه اوراق ارزی از ۲۵ آبان ماه شروع شد که حداقل میزان خرید معادل ریالی این اوراق ۱۰۰۰ دلار و حداکثر ۴۰۰۰ دلار است.
آسمان تهران فردا (۱۷ آبان) نیمه‌ابری تا ابری و غبار صبحگاهی و در بعد از ظهر وزش باد با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه (۱۸ آبان) صاف تا ابری همراه با غبارصبحگاهی و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
آسمان تهران فردا صاف و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۳ درجه سانتیگراد و طی پنج‌شنبه (۷ مهرماه) صاف و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای۳۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه فرمول محاسبه تعیین شده از سوی کارگروه مبلغ ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به‌عنوان پایه برای یک سال به علاوه مبلغ ۴۵ هزار تومان به ازای هر کیلومتر در هر روز تعیین شده است، می‌گوید: «این ارقام حداکثر نیز متناسب با مسافت خواهد بود؛ بنابراین مبالغ اعلامی از طرف تاکسیرانی و فرمانداری به‌صورت مکتوب مورد اعتراض واقع شده و طبق اطلاعاتی که به ما داده‌اند، قرار شده به سرعت بازنگری شود.»
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: حداقل دمای هوا در مهران (استان ایلام) امروز جمعه ۲۹ و حداکثر دمای هوا ۴۶ درجه پیش بینی می‌شود. فردا، شنبه، ۱۹ شهریور ماه نیز دمای هوا مهران بین ۲۸ تا ۴۴ درجه سانتیگراد و آسمان همانند روز جمعه صاف تا کمی ابری گاهی با وزش باد شدید و گردوخاک پیش بینی می‌شود.
یحیی گل‌محمدی از تیمی که با حداقل موقعیت، حداکثر امتیاز را کسب کرد راضی است؛ او تیم جدیدی را برای رقابت قهرمانی می‌سازد.
حداقل سن داوطلبان ورود به مجلس ۳۰ و حداکثر ۷۵ سال تعیین شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ