پذیره نویسی اوراق مرابحه شرکت کرمان موتور به منظور تامین منابع مالی مورد نیاز جهت تامین و خرید قطعات مورد نیاز تولید خودروهای این شرکت صورت می گیرد و از روز چهارشنبه 23 اسفند 1402 به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بانک مرکزی در راستای تأمین مالی برای تکمیل پروژه‌های ارزآور ملی «دستورالعمل اجرایی عرضه اوراق مرابحه ارزی» را در بخشنامه ای به شبکه بانکی ابلاغ کرد.
به گزارشبه‌منظور کمک به رونق بخش مسکن و ایجاد رقابت بیشتر، کلیه بانک‌ها و موسسات اعتباری می‌توانند با تایید بانک مرکزی نسبت به انتشار اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن اقدام کنند.
قیمت هر برگ وام مسکن (تسه) روندی کاهشی داشته و متاهل‌های ساکن تهران برای اخذ این وام باید حدود ۸۲ میلیون تومان پرداخت کنند.
بر اساس اطلاعیه شرکت فرابورس ایران، پذیره نویسی اوراق مرابحه شرکت هواپیمایی کارون آغاز خواهد شد. قبل از اعلام جزییات این پذیره نویسی اوراق مرابحه، به این مطلب می‌پردازیم که اوراق مرابحه چیست؟ و قبل از خرید اوراق مرابحه توجه به چه نکاتی ضروری است؟
۵۶سال از ورود نخستین کارگزاران بخش خصوصی به بورس تهران می‌گذرد. در آن سال‌ها چراغ بورس اوراق بهادار تهران با ورود سهام «بانک صنعت و معدن» و «نفت پارس» روشن شد و شهروندان تهرانی برای اولین بار با مقوله‌هایی همچون خرید اوراق بهادار و سود سهام آشنا شدند.
حاج «محمدحسن شمشیری» در سال ۱۳۴۰ به دلیل بیماری قلبی درگذشت و در آرامستان ابن بابویه تهران در نزدیکی بزرگان و چهره‌های معروفی همچون جهان پهلوان غلامرضا تختی، دکتر حسین فاطمی، علی اکبر دهخدا، میرزاده عشقی، سید اشرف‌الدین گیلانی (نسیم شمال) به خاک سپرده شد.
بانک مرکزی دستورالعمل اوراق «گام» را اصلاح و بازنگری کرده و برای اجرا به شبکه بانکی کشور ابلاغ کرد.
گواهی سپرده نفت علاوه بر ویژگی‌هایی نظیر شفافیت در فروش نفت خام ایران و همچنین استفاده جهت وثیقه بانکی برای مشتریان خصوصی، یک ابزار بسیار مهم در جهت توسعه بازارهای مالی و همچنین توسعه ابزارهای مالی مرتبط با فروش نفت است.
وزیر اقتصاد گفت: به زودی امکان فروش اوراق سپرده نفتی به مشتریان خارجی هم صورت خواهد گرفت.
با مصوبه مجلس، بانک مرکزی صرفاً مجاز به خرید اوراق بهادار منتشره از سوی خزانه در بازار ثانویه است و خرید اوراق بهادار منتشره از سوی دولت در بازار اولیه توسط بانک مذکور ممنوع است.
برای نخستین بار در کشور، بانک ملت با هدف تامین مالی پالایشگاه گاز بیدبلند، نسبت به انتشار و عرضه اوراق مرابحه ارزی اقدام می کند.
براى نخستین بار در کشور، بانک ملت با هدف تامین مالى پالایشگاه گاز بیدبلند، نسبت به انتشار و عرضه اوراق مرابحه ارزى اقدام می کند.
هزینه اوراق مسکن نسبت به اواسط آذرماه کمی کاهش داشته است و متاهل‌های تهرانی برای اخذ این وام باید بیش از ۱۰۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان پرداخت کنند.
اوراق گواهی سپرده مدت دار ویژه سرمایه‌گذاری (عام) بانک گردشگری با نرخ سود 23درصد در شعب این بانک عرضه می‌شود.
در پی ابلاغ بانک مرکزی ج.ا.ایران، شرایط انتشار اوراق گواهی سپرده مدت‌دار، ویژه سرمایه‌گذاری (عام) در بانک آینده اعلام شد.
فروش اوراق گواهی سپرده مدت دار (ویژه سرمایه گذاری عام) با نرخ ۲۳ درصد در بانک سپه آغاز شد.
سخنگوی بانک مرکزی از انتشار اوراق گواهی سپرده عام با نرخ ۲۳ درصد خبر داد.
طی سال‌های اخیر تحولات نرخ ارز عمدتاً متأثر از عوامل غیراقتصادی و برونزا بوده که در عمل به تغییرات نرخ ارز در مسیری نامتناسب با بنیان‌های اقتصادی منجر شده است.
انتشار اوراق ارزی برای پاسخ به تقاضای بازار و با توجه به سطح مطلوب ذخایر اسکناس ارز در دستور کار قرار گرفت و در زمان سررسید و بنا به درخواست دارندگان اوراق،به سهولت اسکناس آن پرداخت می‌شود.
با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، صکوک مرابحه شرکت تعاونی تولیدی فاران شیمی تویسرکان به مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال و صکوک اجاره شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان (سهامی عام) به مبلغ ۲۰ هزار میلیارد ریال از طریق فرابورس ایران از روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ به مدت سه روز کاری عرضه عمومی خواهند شد.
وزارت امور اقتصادی و دارایی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که روز سه شنبه هفته جاری (۱۹ مهر ماه) مظنه‌گیری برای حراج اوراق مرابحه عام با مبلغ یک میلیون ریال برگزار شد.
هزینه اوراق مسکن حدود دو هفته قبل و پس از مدت‌ها به زیر ۱۰۰ هزار تومان رسید، روندی که همچنان ادامه دارد و این اوراق در سال جاری با ۹۹ هزار تومان معامله می‌شود.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران از طراحی اوراق گام در راستای حمایت از پیمانکاران برای نخستین بار در شهرداری تهران خبر داد.
تیم هندبال دختران نوجوان ایران که صعود خود را به جمع ۱۶ تیم برتر جهان مسجل کرده است، در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی به مصاف تیم مقدونیه شمالی میزبان رقابت‌های جهانی می‌رود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ