رئیس‌جمهور آمریکا، گفت: پیشنهاد وی، چشم‌انداز مالی این کشور را بهبود می‌بخشد و خطرات مالی بلندمدت اقتصاد، کاهش کسری، تثبیت کسری بودجه و بدهی به‌عنوان سهمی از اقتصاد در بلندمدت را کاهش می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون شورای امنیت روسیه به پیشنهاد مسئول دفتر دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی(ناتو) درباره شرط پیوستن اوکراین به این ائتلاف نظامی، پاسخ داد.
با اینکه دور اخیر مذاکرات بایرن مونیخ و تاتنهام بر سر انتقال هری کین ناموفق به پایان رسید ولی مدیران بایرن چهارمین پیشنهاد خود را برای باشگاه انگلیسی ارسال کرده‌اند.
النصر عربستان، تیم حال حاضر کریستیانو رونالدو، پیشنهادی ۴۰ میلیون یورویی برای ستاره سنگالی بایرن ارائه کرده است.
مدیران بایرن مونیخ پیشنهادی 82 میلیون یورویی برای جذب هری کین، ستاره تاتنهام، ارائه کرده‌اند.
باشگاه بایرن مونیخ آماده است تا دومین پیشنهادش برای خرید هری کین، ستاره تاتنهام، را ارسال کند.
بایرن مونیخ برای خرید هری کین رسما به تاتنهام پیشنهاد داده اما هواداران لندنی معتقدند این پیشنهاد توهین‌آمیز بوده است.
بایرن مونیخ برای خرید هری کین رسما به تاتنهام پیشنهاد داده اما هواداران لندنی معتقدند این پیشنهاد توهین‌آمیز بوده است.
تبریز - مدیرعامل باشگاه تراکتور با بیان اینکه این پیشنهاد از سوی اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در حد یک پیشنهاد اولیه است، گفت: باید این پیشنهاد به صورت کتبی به این باشگاه ارائه شود.
نخست وزیر مجارستان می‌گوید که روابط بین این کشور و سوئد، به شدت ضعیف بوده و پیش از تایید پیشنهاد پیوستن استکهلم به ناتو، این روابط باید تقویت شود.
سرمربی تیم ملی می‌گوید موافق آمدن افشین قطبی به تیم امید بوده اما پیشنهاد ویژه‌ای هم در این خصوص داده است.
حمید رضا حاجی بابایی (رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی): معتقدم وزارت آموزش و پرورش باید با وزارت نفت ادغام شود تا پول و بودجه در اختیار این وزارتخانه قرار بگیرد.
حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: معتقدم وزارت آموزش و پرورش باید با وزارت نفت ادغام شود تا پول و بودجه در اختیار این وزارتخانه قرار بگیرد.
اتحادیه نانوایان سنتی تهران پیشنهاد داده قیمت نان سنتی باید متناسب با نرخ تورم افزایش پیدا کند که این موضوع در حال بررسی بوده و تا پایان اردیبهشت تصمیم گیری و نهایی می شود.
سخنگوی دولت در رابطه با افزایش حقوق ۲۰ درصدی کارمندان در بودجه ۱۴۰۲ گفت: پیشنهاد دولت افزایش پلکانی حقوق به نفع کسانی است که پایین‌ترین حقوق را دریافت می‌کنند. بودجه هنوز نهایی نشده و به نظر می‌رسد همچنان بتوان در روش سنتی که فاصله حداکثر و حداقل ایجاد کرده تغییر ایجاد کرد. حقوق برای سال آینده پیش بینی می‌شود. مجلس هم لازم است بودجه را غیر تورمی ببندد و هزینه‌های مازاد غیر ضرور به آن اضافه نکند. باید دید پس از اظهار نظر شورای نگهبان مجلس چه تصمیمات اصلاحی را اتخاذ می‌کند.
بنجامین پاوارد، مدافع بایرن مونیخ، بار دیگر به شایعه پیوستنش به باشگاه بارسلونا در تابستان آینده دامن زد.
همسر رئیس جمهور مُسن آمریکا با رد پیشنهاد گرفتن تست صلاحیت ذهنی از سیاستمداران بالای ۷۵ سال، آن را «مضحک» خواند.
وزارت امور خارجه چین امروز جمعه اعلام کرد، آمریکا نمی‌تواند همزمان با اینکه به تنش‌ها بر سر موضوع بالون چینی دامن می‌زند درخواست گفتگو و تماس داشته باشد.
رضا انجم شعاع گفت: سهم بودجه محیط زیست از کل بودجه عمومی در بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۲ دو دهم درصد است. درواقع میزان بودجه پیشنهادی محیط زیست با رشد خیلی جزئی همراه بوده است و باز هم توجه کافی به بودجه محیط زیست نشده است و باید تلاش بیشتری در این زمینه شود.
صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ از صحبت های خود با خورخه مندس، ایجنت سابق کریستیانو رونالدو خبر داد.
عضو کمیسیون تلفیق بودجه با اشاره به پیشنهاد دولت برای افزایش سن بازنشستگی، گفت: باید سن بازنشستگی اصلاح شود، چرا که کارکنان در کشور ما خیلی زود بازنشسته می‌شوند.
شهریار حیدری، نماینده مردم قصر شیرین در مجلس، درمورد اظهارات دادستان کل کشور پیرامون بررسی مسئله حجاب در مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی و اعلام نظر آن‌ها تا ۱۵ روز آینده گفت: «در مجلس صحبت نشده، چون این مسئله قانون بوده است و شواری عالی انقلاب فرهنگی باید پیشنهاد دهد. اگر نیاز به اصلاح قانون است، مجلس آمادگی دارد. یقینا مجلس، شورای عالی انقلاب فرهنگی و نهاد‌های متخصص باید در این زمینه فکری کنند.»
کلورلی گفت: ما در ماه گذشته یک توافق معتبر را جلوی ایران گذاشتیم، اما تهران هنوز پاسخی نداده است. در مرحله انتقالی (بعد از ارائه این پیشنهاد تاکنون) شاهد اقدامات ایران علیه زنانی بوده ایم که در دفاع از حقوق خود برخاسته اند. پیشنهادمان را به ایران داده ایم. اکنون توپ در زمین ایران است و ایران باید به این پیشنهاد پاسخ دهد.
عضو شورای عالی محیط زیست می‌گوید علاوه بر سازمان جنگل‌ها، سازمان‌های شیلات، وزارت نیرو، شهرداری‌ها و برنامه و بودجه باید تدریجی در سازمان حفاظت از محیط زیست ادغام شوند.
ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، اظهارات جالبی را درباره دریافت پیشنهاد از بایرن مونیخ مطرح کرده است.
لسترسیتی سومین پیشنهاد چلسی برای خرید وسلی فوفانا، مدافع فرانسوی این تیم را رد کرد. پیشنهادی که گفته می‌شود ارزش آن 80 میلیون یورو بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ