صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ از صحبت های خود با خورخه مندس، ایجنت سابق کریستیانو رونالدو خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کریستیانو رونالدو در بازی النصر و الهلال در دربی ریاض برای تیمش گلزنی کرد تا امیدهای النصر برای پیروزی را زنده نگه دارد.
بازی دوستانه النصر و پی اس جی در دیداری که بهترین بخت آن را رونالدو خلق کرد، گلی در پی نداشت.
سفر شکست خورده کیسینجر به چین برای نجات دولت آمریکا و همچنین ادامه واکنش‌ها به هتک حرمت قرآن کریم، از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
یک رسانه آلمانی از موسی دیابی، کریم دمیربای و سردار آزمون به عنوان نامزدهای ترک بایر لورکوزن یاد کرد.
کریستیانو رونالدو حالا به تنهایی پردرآمدترین ورزشکار دنیاست و رکورد جدیدی در گینس به نام خود ثبت کرد.
تیم فوتبال النصر در اردوی پیش‌فصل راهی ژاپن خواهد شد.
تونی کروس : برکناری کان آن هم به این شکل، باورنکردنی و شرم‌آور است
تونی کروس شیوه برکناری الیور کان و حسن صالح حمیدزیچ را دور از شأن و اعتبار باشگاه بایرن مونیخ می داند.
هواداران بروسیا دورتموند بعد چند ماه انتظار، پاسخ سنگینی به صحبت‌های اولیور کان، نایب رئیس باشگاه بایرن، در ابتدای فصل دادند.
به‌تازگی کمپانی کره‌ای هیوندای از کراس اوور جذاب و اقتصادی به‌نام اکستر ۲۰۲۳ رونمایی کرد. مقصد رونمایی این خودرو هند و قیمت تعیین شده برای آن تنها ۷ هزار دلار است. از دیگر خودروهای ارزان و جمع‌وجور هیوندای که می‌توان روی آنها حساب باز کرد، ونیو و بایون هستند.
ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند، از بازیکنانش درخواست تا با توجه به شرایط جدول بوندسلیگا، در بازی مقابل آینتراخت فرانکفورت تلاش زیادی کنند.
کرین ژان پییر، سخنگوی کاخ سفید حرکات جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا را با هیجان به روزنامه نگاران گزارش می‌دهد: «دارد راه می‌رود، دارد زیر چتر راه می‌رود.»
دایو اوپامکانو می‌گوید بایرن مونیخ تمام تلاش خود را برای عبور از سد منچسترسیتی در اولین بازی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا انجام خواهد داد.
ستاره آلمانی رئال از اخراج ناگلزمان توسط مدیران بایرن متعجب شده‌ است.
کرین ژان پیر سخنگوی کاخ سفید در کنفرانس خبری سوتی داد و از باراک اوباما رئیس اسبق آمریکا به جای جو بایدن نام برد. کرین ژان پیر گفت: پرزیدنت اوباما کمتر از یک ساعت پیش بیانیه‌ای ارائه کرد، اما بلافاصله جمله خود را اصلاح کرد. این گاف او باعث خنده خبرنگاران شد و سخنگو چندین بار عذرخواهی کرد.
کریس سانونو، فرماندار جمهوری‌خواه ایالت نیوهمپشایر گفته است: «در سال ۲۰۲۴ انتخابات مقدماتی ریاست‌جمهوری در ایالات متحده از نیوهمپشایر آغاز خواهد شد و ملت امریکا تحت یک روند غیراستاندارد دیکته‌شده از سوی جو بایدن و حزب دموکرات قرار نخواهد گرفت.» تحلیلگران معتقدند ادامه مخالفت‌ها در نیوهمپشایر با تقویم دموکرات‌ها باعث خواهد شد ایالت نیوهمپشایر و فرماندار جمهوری‌خواهش عملا وارد نوعی «بازی جوجه» با کمیته مرکزی حزب دموکرات شوند.
مدیران بایرن مونیخ قصد دارند برای بازگرداندن تونی کروس، ستاره آلمانی، به این تیم اقدام کنند.
بسیاری از نامزد‌های طرفدار سرسخت دونالد ترامپ برنده شدند، اما خیلی از آن‌ها هم شکست خوردند یا در رقابتی نزدیک هنوز امیدوار مانده‌اند. بایدن از این که حزب او نسبت به دونالد ترامپ (۲۰۱۸) و باراک اوباما (۲۰۱۰) کمتر در کنگره کرسی از دست داده خوشنود است
سادیو مانه، ستاره بایرن مونیخ، معتقد است که توپ طلای امسال باید به کریم بنزما برسد.
«انتصاب محمد بن سلمان به کرسی نخست وزیری عربستان که این کرسی به صورت سنتی در اختیار پادشاهان سعودی است، انتصاب برادر وی خالد به سلمان به عنوان وزیر دفاع عربستان، و مشروعیت بخشیِ ضمنی دولت بایدن به پادشاهی بن سلمان در جریان سفر اخیر رئیس جمهور آمریکا به شهر جده عربستان و ملاقات او با ولیعهد سعودی، از جمله مهمترین نشانه‌هایی هستند که حکایت از معنای عمیقِ تحرکات سیاسی اخیر در عربستان و واگذاریِ کلیت قدرت دولت در دستان شخص محمد بن سلمان دارند.»
کریم بنزما و وینیسیوس جونیور، دو ستاره رئال مادرید، پست‌های معناداری پس از باخت بارسا برابر بایرن مونیخ منتشر کردند.
کینگزلی کومان، وینگر فرانسوی بایرن مونیخ، معتقد است که مقایسه کریم بنزما و روبرت لواندوفسکی با هم دشوار است.
اولی هوینس، رئیس سابق بایرن مونیخ، سال گذشته از سبک بازی تونی کروس انتقاد کرده بود. ستاره رئال شب گذشته پاسخ او را داد.
اوون هارگریوز، هافبک سابق بایرن مونیخ، معتقد است که هیچ بازیکنی نمی‌تواند جای کریم بنزما را در ترکیب رئال مادرید بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ