با اینکه دور اخیر مذاکرات بایرن مونیخ و تاتنهام بر سر انتقال هری کین ناموفق به پایان رسید ولی مدیران بایرن چهارمین پیشنهاد خود را برای باشگاه انگلیسی ارسال کرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اعطای هرگونه تسهیلات اعم از ارزی و ریالی قبل از اخذ شماره پیگیری از سامانه سمات ممنوع بوده و بروزرسانی مانده و وضعیت بدهی اشخاص می‌بایست به صورت برخط به سامانه سمات اعلام گردد.
مدیرعامل سمات اعلام کرد: از ابتدای سال تا پایان بهمن ماه ۱۴۰۱، سود سهام، مطالبات و حق تقدم بیش از ۹۰ میلیون سهامدار را به ارزش بیش از ۷۳ هزار و ۶۶۱ میلیارد تومان پرداخت شده است.
روی سماجت کاپیتان میلان و پرواز دیدنی وینگر این تیم، دروازه تاتنهام خیلی زود در بازی امشب باز شد.
شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد: پرداخت سود سنواتی ۴ و سود جاری ۹ ناشر توسط سمات در سومین هفته بهمن ماه سال جاری از طریق سجام صورت گرفت.
شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار اعلام کرد : پرداخت سود سنواتی سه و سود جاری ۱۱ ناشر توسط سمات در اولین هفته بهمن ماه سال جاری از طریق سجام صورت گرفت.
شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار اعلام کرد: با ثبت‌نام بیش از ۵۸۵ هزار سهامدار در سامانه سجام توسط سمات در دی ماه، این متغیر با رشد ۱۵۵ درصدی نسبت به آذر ماه مواجه شد.
با به روز رسانی سامانه سمات در قالب نسخه ۲.۲ از این پس اطلاعات و گزارش های با کیفیت و روایی بالا در زمینه تسهیلات و تعهدات در سطح ملی در اختیار شبکه بانکی قرار می گیرد.
گل‌گهر در هفته دوازدهم لیگ برتر توانست با گلزنی دو بازیکن سابق استقلال مقابل هوادار به برتری برسد.
امروز در نشست خبری سرمربی تیم ملی، سماجت و رفتار سیاسی خبرنگار انگلیسی اسکای‌ اسپورت در طرح سوالات سیاسی با واکنش هوشمندانه کارلوس کی‌روش همراه شد. در نشست خبری سرمربی تیم ملی، خبرنگار اسکای‌ اسپورت در سوالی به کی‌روش گفت: سرمربی‌گری تیم کشوری که حقوق زنان در آن رعایت نمی‌شود چه منفعتی برای شما دارد؟ کی‌روش در واکنش به این صحبت‌ها گفت: شما چه مبلغی برای این سوال دریافت می‌کنید؟ پس از اتمام نشست خبری، کی‌روش خطاب به آن خبرنگار گفت: به حرف‌های من فکر کن! راستی از کشور خودتان چه خبر؟
نسخه ۲.۲ سامانه سمات با اعمال تغییرات لازم از تاریخ ۳۰‏آبان ماه ۱۴۰۱ به صورت کامل عملیاتی و نسخه قبلی سامانه مذکور غیرفعال می‌شود.
شرکت سپرده گذاری مرکزی (سمات) در بازه‌های زمانی متفاوت، آمارهای مختلفی در خصوص بازار سرمایه را منتشر می‌کند.
ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال در پایان دیدار با آلومینیوم اراک، با فیلمبردار صدا و سیما درگیر شد.
شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) اعلام کرد: از ابتدای سال تا نیمه مهرماه؛ ۱۷۰ شرکت بورسی ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان سود رسوبی واریز شده است.
شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) اعلام کرد: از ابتدای سال تا نیمه مهرماه؛ ۱۷۰ شرکت بورسی ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان سود رسوبی واریز شده است.
سرمربی قهرمان سوپرجام ایران در فصل گذشته، این فصل یک آمار جالب توجه از خود بر جا گذاشته است.
محمد باغستانی مدیرعامل سپرده‌گذاری مرکزی طی مصاحبه ای اعلام کرد: زیرساخت‌های توثیق الکترونیک سهام توسط سمات عملیاتی شده است، اما ارائه تسهیلات به سهامداران به سیاست‌های داخلی بانک‌ها بستگی دارد.
سامانه تسویه یار بانک ملت با حضور مدیران ارشد این بانک و شرکت سپرده گذاری مرکزی ایران( سمات) به صورت رسمی رونمایی شد.
شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) اعلام‌کرد: مشمولان سهام عدالت می‌توانند با استفاده از ۸۷ مرکز الکترونیک و حضوری نسبت به ثبت نام و احراز هویت رایگان سجام اقدام کنند.
پاره شدن پیراهن رضا اسدی با سماجت امین پورعلی لحظات حساسی را در دقایق تلف شده دیدار تراکتور و گل‌گهر سیرجان ایجاد کرد.
خبرنگار اماراتی جذب سرمربی سابق استقلال به دلیل چهره سلبریتی اش را باعث پیشرفت این لیگ دانست.
مدیر امور حقوقی فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به آثار مالی و خسارت های قرارداد ویلموتس برای فدراسیون فوتبال، سونامی کمترین توصیف برای این قرارداد و بحران های ناشی از آن می باشد.
در فروردین ماه سال ۱۳۶۹ بود که شاخص کل وارد ادبیات بازار سرمایه شد و از آن تاریخ تا به امروز این شاخص همواره به عنوان سنجه‌ای برای بیان وضعیت بازار سرمایه در نظر گرفته می‌شود. آیا شاخص کل ملاک و معیار خوبی برای سنجش وضعیت بازار سرمایه است؟
این هفته قرار بود در مجموع ۱۹ شرکت مجامع خود را برگزار کنند که از این بین مجمع یک نماد لغو شد و دو نماد در یک روز دو مجمع برگزار می‌کنند. کدام نماد‌ها جهت افزایش سرمایه مجمع برگزار می‌کنند.
ابتلا به امیکرون چه زمانی آنتی‌بادی‌ها را افزایش می‌دهد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ