طرح ویژه نوروز۱۴۰۳ کرمان موتور از ۲۶ اسفند آغاز می‌شود
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آستان مقدس علوی به تشریح طرح ویژه استقبال از زائران اربعین امام حسین(ع) پرداخت.
مدیر کل اداره بهداشت کربلا از طرح ویژه مراسم عاشوراء به منظور ارائه خدمات پزشکی و بهداشتی به زائران عتبات خبر داد.
سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق روز یکشنبه از طرح امنیتی ویژه ماه محرم خبر داد که تا اربعین تداوم خواهد داشت.
منابع عراقی از طرح امنیتی ویژه عید قربان خبر دادند که از سوی نیروهای حشد شعبی و امنیتی این کشور اجرا شده است.
منابع عراقی از طرح امنیتی ویژه عید قربان در این کشور خبر دادند.
معاون سازمان راهداری از اجرای طرح ویژه تامین ناوگان برای شرکت‌کنندگان در مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) از امروز تا دوشنبه آینده خبر داد.
شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو هم زمان با سی و چهارمین سالگرد رحلت بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، طرح ویژه خدمت‌‌رسانی به هم‌وطنان گرامی و زائران حرم مطهر را به مدت شش روز از ۱۱ تا ۱۶ خرداد ماه اجرا می‌کند.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ از اجرای طرح ویژه برخورد با مخدوشی پلاک در خودروها خبر داد.
مشهد ـ مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: طرح تفصیلی ویژه منطقه تاریخی توس سختگیرانه تهیه شده است.
مشهد ـ مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: طرح تفصیلی ویژه منطقه تاریخی توس سختگیرانه تهیه شده است.
بیمه ملت، طرح بیمه درمان تکمیلی ویژه کسب‌وکارهای کوچک و متوسط را برای حمایت از فعالان این حوزه ارائه کرد.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان گفت: همزمان با ۶ استان کشور، طرح ویژه پلیس برای مقابله با سرقت در خوزستان آغاز شد.
به مناسبت ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بخشش 6 درصدی جرائم مطالباتی مشتریان با تأکید بر رعایت کامل قوانین و مقررات و با هدف مساعدت به مدیونین در دستور کار شعب بانک سپه قرار گرفت.
معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این‌که طرح تضمین کیفیت قوای محرکه خودروی هایما هم‌زمان با ارایه محصول جدید هایما ۸S به بازار اجرا می‌شود، گفت: پیرو نتایج مثبت حاصل شده از طرح تضمین کیفیت تارا و طرح جهش کیفیت محصول و خدمات ایران خودرو، با تضمین کیفیت موتور و گیربکس محصولات گروه هایما شامل S5 پلاس، S7 پلاس و 8S از ابتدای دی‌ماه دنبال خواهد شد.
سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک ارتش  عراق از طرح امنیتی ویژه سال نو میلادی در این کشور خبر داد.
سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک ارتش  عراق از طرح امنیتی ویژه سال نو میلادی در این کشور خبر داد.
معاون وزیر علوم گفت: قرار شد در شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری که در جلسه آتی که با حضور رئیس جمهور برگزار می شود بحثی را که در ۱۵ ماده برای رفع موانع پژوهش آماده کرده ایم، به تصویب برسد.
حاجی‌دلیگانی گفت: در همین مسائل اخیر فلان بازیگر و یا بازیکن یک دروغ را منتشر می‌کند و با آن تمام امنیت روانی جامعه را به هم می‌ریزد. نباید طوری باشد که امنیتی که با تلاش هزاران نفر پرسنل به‌صورت شبانه‌روزی و با اهدای شهدای بسیاری به دست آمده با ادعای یک سلبریتی به‌هم بریزد و این وقتی به دست می‌آید که آن‌ها بدانند در مقابل حرف‌شان مسئول هستند.
گروه صنعتی ایران‌خودرو هم زمان با عرضه محصول پژو ۲۰۷ در بورس کالا، به منظور تکریم مادران و در راستای اجرای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، برنامه فروش ویژه مادران را از شنبه ۲۱ آبان‌ماه به مدت سه روز به اجرا می‌گذارد.
شرکت آدیداس با طراحی خاصی اهدای جایزه توپ طلا به کریم بنزما، ستاره رئال مادرید، را تبریک گفت.
بانک ملی ایران با هدف تامین مسکن عموم مردم به ویژه اقشار کم درآمد جامعه، افزایش قدرت انتخاب مشتریان و تنوع در ارائه خدمات بانکی، حساب سپرده سرمایه گذاری خاص گواهی مسکن را ایجاد کرده است.
وزیر کشور و نیز جانشین فرمانده ستاد عملیات مشترک عراق به منظور اطلاع از آخرین آمادگی ها از سوی فرماندهی عملیات سامراء برای تامین امنیت سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) وارد سامرا شدند.
فرمانده عملیات میسان از طرح امنیتی ویژه مراسم اربعین امام حسین(ع) در این استان خبر داد.
فرماندهی ستاد عملیات کربلا ضمن اعلام طرح امنیتی کامل برای تأمین امنیت مراسم عاشوراء، از حضور ۲۰ هزار نیروی امنیتی در این برنامه خبر داد.
فرماندهی ستاد عملیات کربلا ضمن اعلام طرح امنیتی کامل برای تأمین امنیت مراسم عاشوراء، از حضور ۲۰ هزار نیروی امنیتی در این برنامه خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ