وزیر کشور با بیان اینکه در حال حاضر اعزام زائران از مرز‌ها روان است، گفت: مرز شلمچه با ازدحام مواجه است و زائران اتباع خارجی باید به تدریج و با توجه به هماهنگی صورت گرفته با دولت عراق به عتبات اعزام شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امورخارجه کشورمان گفت: وزیر امورخارجه سوئد بصورت تلفنی به بنده گفت دولت این کشور اهانت به قرآن کریم را محکوم می کند و فرد اهانت کننده صرفا مجوز تجمع داشته و نه از پلیس و نه از دولت مجوزی برای قرآن سوزی نداشته است.به وی تاکید کردیم که بیانیه کافی نیست و فرد متخلف باید دستگیر و محاکمه شود. با توجه به پایان ماموریت سفیر فعلی سوئد با دستور رئیس جمهور سفیر جدید آنها پذیرفته نخواهد و سفیر جدید ما نیز به سوئد اعزام نمی‎شود تا زمانی که اقدام موثر از آنها دیده شود. منبع: دانشجو
وزیر خارجه لبنان از تمایل این کشور جهت تشکیل هیئتی برای حل‌وفصل موضوع آوارگان سوری و اعزام این هیئت به سوریه برای بررسی این پرونده خبر داد.
وزیر دفاع روسیه از یک منطقه آموزش نظامیان جدید این کشور برای اعزام به عملیات نظامی ویژه این کشور در اوکراین بازدید کرد.
وزیر جهاد کشاورزی با درخواست سرپرست سازمان دامپزشکی کشور مبنی بر لغو ابطال بخشنامه منع اعزام ناظرین بهداشتی به کشورهای مبدا صادرکننده انواع گوشت به ایران موافقت کرد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در جریان سفر وزیر کار قطر به کشورمان، برنامه‌های متنوعی در دستور کار قرار گرفت که در راستای آن اعزام کار نیروی متخصص و ماهر به کشور قطر انجام خواهد شد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دیدار با وزیر کار قطر گفت: آماده گسترش همکاری‌ها بین دو کشور و اعزام نیروی کار ماهر و متخصص به قطر هستیم.
جلیل رحیمی جهان آبادی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۴ تیرماه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به جمع آوری بیش از ۸۰ امضا برای استیضاح وزیر کشور، گفت: وزیر کشور از یک معاون سیاسی که کار اشتباهی می‌کند، دفاع می‌کند؛ هیأت رئیسه مجلس بر اساس آیین نامه داخلی باید از کیان مجلس دفاع کند؛ استیضاح به شما تحویل داده شده، چرا این استیضاح اعلام وصول نمی‌شود.
جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده تایباد در تذکری با استناد به ماده ۲۲۰ آئین‌نامه داخلی مجلس گفت: هیات رئیسه سوگند حمایت و دفاع از شأن و کیان مجلس را خورده است پس چرا استیضاح وزیر کشور با امضای ۸۰ نماینده اعلام وصول نمی‌شود؟
رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکرات نمایندگان درباره علت عدم اعلام وصول استیضاح وزیر کشور توضیحاتی به نمایندگان داد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: حدود ۱۴ هزار نفر تاکنون اعزام شده‌اند و عملیات حج به خوبی در حال انجام است و افزایش روابط دیپلماتیک با کشور میزبان باعث شده هماهنگی‌ها بسیار خوب باشد.
وزیر دفاع صربستان از اعزام نیروهای نظامی این کشور به مرز مشترک با کوزوو خبر داد.
وزیر دفاع ایتالیا در پارلمان این کشور از وعده اعزام ۳ هزار و ۴۰۰ نظامی به اوکراین با هدف حمایت از ارتش ناتو در برابر روسیه طی سال جاری خبر داد.
معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از میزبانی ۲۱ فرودگاه کشور در عملیات حج تمتع ۱۴۰۲ خبر داد.
قرچک- معاون امنیتی وزیر کشور گفت: شهید حیدری و همرزمانش بنا به دعوت رسمی دولت سوریه برای کمک تخصصی و مستشاری به این کشور اعزام شدند، اما به دست خبیث‌ترین انسان‌های روی کره زمین به شهادت رسید
وزیر خارجه انگلیس اعلام کرد که این کشور در تلاش است تا کمک های بشردوستانه به موثرترین شکل به دست زلزله زدگان در کشور ترکیه برسد.
وحیدی وزیر کشور گفت: سپاه پاسداران بیشترین مبارزه با تروریسم داشته، اما از سوی جریان‌هایی که از تروریسم حمایت می‌کنند، تهدید می‌شود.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: وزیر صمت: خبری از قیمت های عجیب و غریب نیست/ فارس: کاهش ۹۰۰ تومانی قیمت ارز آزاد در چند ساعت /معاون رئیس جمهور: افزایش حقوق کارمندان پلکانی است! /«روضه» مداح معروف به دلیل «مشکل امنیتی» تعطیل شد ... را می‌خوانید.
نخست وزیر اوکراین می گوید بانک جهانی رقم ۷۰۰ میلیارد دلار را به عنوان میزان خسارات این کشور در جنگ اعلام کرده است.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه خبر انتقال وزیر خارجه این کشور به بیمارستان را تکذیب کرد.
وزیر دفاع روسیه از اعزام هزاران نیروی فراخوانده این کشور به میدان نبرد با نظامیان اوکراین خبر داد.
پس از اینکه صبح جمعه ستاد مرکزی اربعین اعلام کرد گذرگاه‌های مرزی به عراق تا اطلاع ثانوی بسته خواهند بود، وزیر کشور امروز گفته اعزام‌های جدید زائران اربعین، تدریجی و متناسب با ظرفیت ساختار‌های عراق، با سهمیه‌بندی مرز‌ها انجام می‌شود.
وزیر کشور گفت: اعزام‌های جدید زائران به عتبات عالیات به تدریج و طبق سهمیه آغاز می‌شود. اگر مجدداً هجوم جمعیت به مرزها صورت بگیرد قطعاً با مشکل مواجه خواهیم شد.
وزیر کشور اظهار داشت: در مذاکرات و گفتگو‌هایی که صورت گرفته، هم طرف عراقی اعلام آمادگی کرده و هم سفارتخانه‌ها و کنسولگری‌های خود ما اعلام شرایط مثبتی کرده‌اند و بحمدالله موضوع حل شده و زائران عزیز می‌توانند در کمال آرامش به عتبات عالیات بروند و به سلامتی بازگردند.
وزیر کشور اعلام کرد: باتوجه به صحبت‌ مستقیم رئیس‌جمهور با نخست‌وزیر عراق موضوع لغو روادید در اربعین به نتیجه رسید که دستاورد بزرگی در جهت آسایش زائران اربعین حسینی بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ