وزیر دفاع روسیه از یک منطقه آموزش نظامیان جدید این کشور برای اعزام به عملیات نظامی ویژه این کشور در اوکراین بازدید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد: آماده مقابله باغرب و سرسپردگان اوکراینی‌شان تحت نظارت «پوتین» هستیم.
معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری‌اطلاعات و مجری و دبیر شورای راهبری توسعه شبکه ملی اطلاعات و معاون امور دولت، مجلس و استان‌های وزارت ارتباطات، از غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲ بازدید کردند.
وزیر دادگستری با مسئولان تعزیرات حکومتی تماس گرفت و از آنان خواست همین امروز تیم‌های عملیاتی خود را برای بررسی موضوع کمبود نان توزیعی به نسیم شهر اعزام کنند.
سرپرست حجاج ایرانی و رئیس سازمان حج و زیارت برای نظارت بر روند ارائه خدمات به حجاج و کاروان‌های ایرانی با استقبال نماینده امیر مدینه و معاون وزیر حج و عمره عربستان وارد مدینه منوره شدند.
دادستان کل کشور گفت: براساس گزارش هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس ادعای آقای احمد علیرضا بیگی فاقد اسناد و مدارک مثبته است.
«پیمان پاک» در حال حاضر هم زمان به عنوان معاون وزیر صمت و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران و قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور تجارت و تنظیم بازار  و همچنین رئیس شورای راهبری تجارت، بازرگانی و تنظیم بازار محصولات کشاورزی مشغول به فعالیت است.
منابع عراقی از حضور نخست وزیر این کشور در کربلا به منظور نظارت بر طرح امنیتی ویژه نیمه شعبان خبر دادند.
وزیر دادگستری گفت: گشت‌های مشترک نظارت بر بازار در ایام نوروز به‌زودی فعال می‌شوند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: این آمادگی را داریم که برای نظارت بر شبکه پخش خانگی ضوابط شفافی در شورای هنر به تصویب برسانیم، مشکل اساسی آن است که ضوابط اجرایی شفاف در این باره وجود ندارد.
مشاور معاون وزیر و مدیر روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور گفت: گوشت‌های عرضه شده در بازار تحت نظارت سازمان دامپزشکی کشور بوده و سلامت آنها قابل تأیید است.
وزیر بهداشت در رابطه با کارت زرد گرفتنش از مجلس شورای اسلامی گفت: ویا از پاسخ‌ها قانع نشدند و اشکالی هم ندارد. ۹۰ درصد سوالات مربوط به عملکرد فدراسیون‌ها بود.
وزیر دادگستری گفت: دولت در موضوع نظارت بر بازار و کنترل قیمت‌ها با جدیت عمل می‌کند و از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در این حوزه بهره می‌برد.
تبریز- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از نظارت میدانی بر فعالیت‌ها و طرح‌های اشتغال زایی در آذربایجان شرقی خبر داد.
سوال ملی جمعی از نمایندگان از وزیر بهداشت و درمان مبنی بر علت عدم نظارت بر افزایش شدید قیمت دارو اعلام وصول شد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت در حکمی علیرضا پیمان پاک را به دبیری شورای عالی نظارت بر اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران منصوب کرد.
مشهد ـ وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بر ضرورت مرمت و بازسازی بقعه قدمگاه رضوی در شهرستان زبرخان خراسان رضوی تاکید کرد.
مقامات ارشد امنیتی و نظامی عراق اهتمام خاصی به مراسم اربعین دارند و در این راستای وزیر کشور و وزیر دفاع عراق برای نظارت بر طرح های امنیتی در کربلا به سر می برند.
بجنورد- وزیر میراث فرهنگی و گردشگری گفت: وظایف خود در حوزه نظارت بر بومگردی‌ها را انجام می‌دهیم اما بهتر است در این اماکن نظارت عمومی و مردمی انجام شود.
وزیر دادگستری گفت: از هفته گذشته گشت‌های سیار تعزیرات در سراسر کشور موظف شدند که نظارت جدی بر نانوایی‌ها داشته باشند که علاوه بر جریمه، اگر فردی مرتکب تخلف شده باشد ممکن است پلمپ کنند.
امیرحسین رحیمی وزیر دادگستری در خصوص نظارت بر گرانی‌ها گفت: برای نظارت بر بلیط هواپیما و اتوبوس و قطار قیمت مصوب ویژه اربعین تعیین شده است.
وزیر امور اقتصادی و دارایی علاج بلند مدت فساد در کشور را، منوط به شفاف کردن اقتصاد و امکان نظارت ۸۵ میلیون ایرانی بر اموال، دارایی‌ها و صورت‌های مالی دولت و شرکت‌های دولتی عنوان کرد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ایران جزو کشورهای موفق در کنترل بیماری کرونا بوده و ما نظارت دقیق و کاملی بر کیفیت واکسن‌های کرونا داریم.
با حکم قائم مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، شورای عالی نظارت بر حفاظت و مرمت میراث‌فرهنگی یزد تشکیل شد.
قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی کشور کمیته ویژه‌ای برای نظارت بر مرمت گنبد مسجد امام اصفهان تشکیل داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ