بر اساس اعلام رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، خوابگاه‌هایی که امسال در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد شامل اتاق‌های دو الی ۹ نفره خواهد بود که اجاره‌بهای این اتاق‌ها بسته به ظرفیت و تعداد نفرات ساکن و همچنین درجه‌بندی اتاق‌ها از ۸۰ هزار تا ۴۵۲ هزار تومان متغیر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عبدالله ویسی پس از گل دوم تیمش، دست در جیب و با ژست خاصی این گل را جشن گرفت.
فرمانده یگان انتظامی مترو پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری نوجوان جیب بر در ایستگاه مترو امام خمینی حین سرقت خبر داد.
فرمانده یگان انتظامی مترو پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری نوجوان جیب بر در ایستگاه مترو امام خمینی حین سرقت خبر داد.
واشنگتن‌پست نوشته است که کمیته اقدام سیاسی رئیس جمهور سابق آمریکا در نیمه نخست سال ۲۰۲۳ برای دفاع از وی در پرونده‌های حقوقی، حدود ۴۰ میلیون دلار هزینه کرده است.
جذابیت این غذا به شما این امکان را می‌دهد تا از آن به عنوان یک فینگرفود سالم و خوشمزه در مهمانی‌هایتان استفاده کنید و رضایت همه را به دست بیاورید.
منصور حقیقت پور: مگر این مملکت چقدر ظرفیت دارد که برای یک تصمیم لجوجانه جریانی خالص گرا سالانه صد میلیارد دلار فقط در فروش نفت ضرر دهد.برادر عزیزم جناب آقای رئیسی کاش تمهیدات را انجام می دادی و بعد جراحی می کردی. منبع: خبرآنلاین
مهدی عزیزی کارتونیست روزنامه هم میهن با اشاره به حقوق ناکافی کارمندان شعار مسئولان را زیرسوال برد.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری دو نفر متهم جیب بر که در دربی پایتخت اقدام به جیب بری می‌کردند خبر داد و گفت از متهمان ۷ دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک مرد جوان که اقدام به سرقت جیب بری از زائرین حرم حضرت عبدالعظیم حسینی(ع) می کرد، خبر داد.
مدیران موقت استقلال در حالی‌که احتمال دارد در مجمع ماه جاری و یا با ورود خریدار جدید دیگر سمتی در باشگاه نداشته باشند، دست به ایجاد یک تعهد سنگین جدید زده‌اند و قول‌های عجیبی به مربی پرتغالی خود داده‌اند که قرار است بزودی امضا شود
مدیران موقت استقلال در حالی‌که احتمال دارد در مجمع ماه جاری و یا با ورود خریدار جدید دیگر سمتی در باشگاه نداشته باشند، دست به ایجاد یک تعهد سنگین جدید زده‌اند و قول‌های عجیبی به مربی پرتغالی خود داده‌اند که قرار است بزودی امضا شود
حالا که لوچانو اسپالتی گفته از ناپولی جدا می‌شود، قهرمان ایتالیا به یک مربی جدید نیاز دارد و البته بازار نقل و انتقالات خالی از گزینه نیست.
بهبود اقتصاد جامعه از طریق تغییر روابط و شرایط خارجی، افزایش سرمایه‌گذاری و اشتغال و کوشش برای بودجه عادلانه‌تر است که هیچ یک رخ نداده است.
جهرمی در پاسخ به کامنتی نوشته است: «اونجا که کمر می‌شکنه، فیلتره! فیلترشکن اعصاب را خراب، جیب را خالی و عده‌ای را پولدار می‌کند!»
معاون پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی گفت: معتاد متجاهر، دستگیر و به مراکز ماده ۱۶ فرستاده می‌شود. دو، سه ماه آنجا می‌ماند و دوباره به خیابان بر می‌گردد. سیکل ما معیوب است. مرکز ماده ۱۶ که ۳۲ کیلومتر از تهران دورتر است، به‌طور ناگهانی معتاد را بدون پول، بدون متادون و بدون هیچ حرفه‌ای رها می‌کند. معتاد با جیب خالی و بدون غذا چه می‌کند؟ دوباره بر می‌گردد به پاتوق.
فدراسیون دوچرخه‌سواری در حال حاضر به فردی نیاز دارد که در انتخابات با پشتوانه مالی قدم جلو گذاشته باشد نه اینکه تنها به دنبال پر کردن صندلی خالی ریاست باشد.
آیت الله جوادی آملی اظهار داشت: اقتصاد، ستون مملکت است، ملتی که ‏جیبش خالی است گدا نیست، فقیر است و فقیر کسی است که ستون فقراتش شکسته است، کیف و جیب شما ستون شماست «وَ لا تُؤْتُوا ‏السُّفَهاءَ أَمْوالَکُمُ الَّتی جَعَلَ اللَّهُ لَکُمْ قِیاما» اگر می‌خواهید آبرومندانه زندگی کنید، باید جیبتان پر باشد نه اینکه حتما سرمایه دار باشید! ‏
ما باید خودمان را به خدا بسپاریم، به مقداری که می فهمیم و وظیفه داریم نیز درست عمل کنیم! ما معتقدیم و ایمان ‏داریم که این نظام تا ظهور حضرتش حفظ شود، اما آن مقداری که وظیفه داریم این است که کارهایمان را درست انجام دهیم، خودمان ‏خلاف نکنیم و تا جایی که حرف ما را گوش می دهند، موعظه کنیم تا دیگران نیز خلاف نکنند! ‏
حتی کاسبی حلال هم برای مسئول جمهوری اسلامی حرام است. ما مخالف ثروت نیستیم و اتفاقا بار فرهنگی را خیلی از ثروتمندان بر دوش کشیده اند؛ اما اگر خواستی در جمهوری اسلامی مسئولیت پیدا کنی، تو را به خدا فکر جیب نکن؛ برای خدمت و کار بیا. این باید مسأله ما باشد و باید دنبال راهکار برای آن باشیم و نمی شود به «عدالت» اتکا کنیم.
پز ۸ میلیاردی مدیر و جیب خالی باشگاه در سفر خارجی!
برخی زوج‌ها درباره مسائل مالی، راحت و شفاف با هم صحبت نمی‌کنند. صحبت نکردن درباره خواسته‌ها و نیاز‌های خود و ... باعث ایجاد کدورت‌های عمیق خواهد شد. توقع این که همسرمان متوجه نیاز‌های مالی و علایق‌مان هم شود، بی‌جاست و گفتگو در این حوزه، ضروری است.
پایان جیب بری های سریالی عروس و خواهر شوهرها
مدیرعامل پرسپولیس در گفتگویی هفت دقیقه ای با هواداران توضیحاتی کوتاه و کلی درباره پرونده های مهمی که این روزها در باشگاه جریان دارند ارائه کرد.
خانواده سلطنتی انگلیس به‌دلیل درآمدزایی از قبر ملکه الیزابت دوم، به شدت مورد انتقاد قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ