یکی از ستاره‌های سابق لیورپول هفته گذشته به یورگن کلوپ توصیه‌ای کرده بود که اگر به آن عمل شده بود ممکن بود قرمزها در دیدار با ناپولی شکستی تا آن حد سنگین را تحمل نکنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یورگن کلوپ انتظار دارد که لیورپول قبل از بازی افتتاحیه لیگ برتر مقابل چلسی در ماه آینده، حرکت های بیشتری در بازار نقل و انتقالات انجام دهد.
هواداران لیورپول می‌گویند که از انتقال فابینیو به عربستان پشیمان خواهند شد.
الکسیس مک آلیستر، ستاره جدید لیورپول، در اولین روز از تمرینات پیش فصل حاضر شد و با یورگن کلوپ دیدار کرد.
هواداران لیورپول با انتشار اخباری مبنی بر قرارداد محمد صلاح با باشگاه العداله در لیگ برتر عربستان، وحشت کردند.
لیورپول که نیمه اول دیدارش مقابل استون‌ویلا را با اختلاف یک گل عقب افتاده از خشونت بازیکنان این تیم و اخراج نشدن تایرون مینگز در آخرین دقیقه نیمه اول عصبانی است.
هواداران لیورپول سرود «خدا شاه را حفظ کند» که سرود ملی بریتانیا است را در روز تاج‌گذاری چارلز سوم هو کردند.
مصدومیت یورگن کلوپ بعد از دویدن او در کنار خط برای اعتراض به داور چهارم دیدار دیشب لیورپول و تاتنهام، دستمایه شوخی بازیکنان لیورپول با سرمربی‌شان در رختکن شد.
لیورپول در حال سبک و سنگین کردن شرایط است تا نیکولو بارلا، ستاره اینتر را به خدمت بگیرد. لیورپولی‌ها حاضرند برای این ستاره 75 میلیون پوند بپردازند.
از تصاویر تیم لیورپول که ساعتی پیش از شروع دیدار این تیم مقابل آرسنال در آنفیلد منتشر شده به نظر می‌رسد که داروین نونیز در ترکیب مد نظر یورگن کلوپ قرار ندارد.
بعد از شکست 4-1 لیورپول مقابل منچسترسیتی هواداران این تیم از جردن هندرسون عصبانی هستند و در شبکه‌های اجتماعی کارزاری علیه کاپیتان لیورپول به راه افتاده و هواداران خواهان خداحافظی او شده‌اند.
مهاجم برزیلی لیورپولی‌ها در شب درخشان مقابل منچستر یونایتد، یک گل وارد دروازه دخیا کرد تا او هم سهمی از نمایش فوق‌العاده داشته باشد.
بازیکنان لیورپول با انتشار تصاویر از تفریحات‌شان در هوای گرم دوبی خبر دادند.
جانشین گرانقیمت مانه این روزها به فرمی که لیورپولی‌ها دوست دارند نزدیک شده است.
جانشین گرانقیمت مانه این روزها به فرمی که لیورپولی‌ها دوست دارند نزدیک شده است.
اشتباه ترنت الکساندر آرنولد، مدافع لیورپول، که باعث گلزنی آرسنال به این تیم در دقیقه اول مسابقه امشب دو تیم شد هواداران لیورپول را خشمگین کرده است.
هواداران لیورپول هنوز نتوانسته‌اند با جدایی سادیو مانه، ستاره سنگالی، از این تیم کنار بیایند.
محمد صلاح ستاره مصری لیورپول بعد از بازی امشب تیمش مقابل برایتون باعث ایجاد دودستگی بین هواداران لیورپول شده است.
سِر کنی دالگلیش و بازماندگان فاجعه هیلزبورو از هواداران لیورپول خواستند در بازی امشب مقابل آژاکس به یک دقیقه سکوت به خاطر مرگ ملکه الیزابت احترام بگذارند.
سِر کنی دالگلیش و بازماندگان فاجعه هیلزبورو از هواداران لیورپول خواستند در بازی امشب مقابل آژاکس به یک دقیقه سکوت به خاطر مرگ ملکه الیزابت احترام بگذارند.
رابی فاولر، اسطوره باشگاه لیورپول، به هواداران توصیه کرد از انتقاد از نتایج ضعیف در شروع فصل دست بردارند و از تیم‌شان حمایتی همه‌جانبه داشته باشند.
امضا کردن دفتر یادبود مرگ ملکه الیزابت توسط کاپیتان لیورپول جنجالی شده و با موجی از انتقاد از طرف هواداران این تیم مواجه شد.
مرگ ملکه انگلیس در این کشور باعث تاثر عمومی شده ولی در لیورپول شرایط مثل دیگر شهرهای این کشور نیست. لیورپولی‌ها مشکلاتی دیرینه با سلطنت و دولت انگلیس دارند.
حضور کامل آلیسون، دروازه‌بان مصدوم لیورپول، در تمرینات امروز این تیم هواداران را به بازگشت زودتر او به میادین امیدوار کرده است.
لیورپولی‌ها پاریس را بهم ریختند، فینال با نیم‌ساعت تاخیر

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ