هواداران لیورپول می‌گویند که از انتقال فابینیو به عربستان پشیمان خواهند شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جردن هندرسون پیش از انتقال به الاتفاق عربستان از هم تیمی‌هایش در لیورپول خداحافظی کرد.
الکسیس مک آلیستر، ستاره جدید لیورپول، در اولین روز از تمرینات پیش فصل حاضر شد و با یورگن کلوپ دیدار کرد.
هواداران لیورپول با انتشار اخباری مبنی بر قرارداد محمد صلاح با باشگاه العداله در لیگ برتر عربستان، وحشت کردند.
لیورپول که نیمه اول دیدارش مقابل استون‌ویلا را با اختلاف یک گل عقب افتاده از خشونت بازیکنان این تیم و اخراج نشدن تایرون مینگز در آخرین دقیقه نیمه اول عصبانی است.
هواداران لیورپول سرود «خدا شاه را حفظ کند» که سرود ملی بریتانیا است را در روز تاج‌گذاری چارلز سوم هو کردند.
از تصاویر تیم لیورپول که ساعتی پیش از شروع دیدار این تیم مقابل آرسنال در آنفیلد منتشر شده به نظر می‌رسد که داروین نونیز در ترکیب مد نظر یورگن کلوپ قرار ندارد.
بعد از شکست 4-1 لیورپول مقابل منچسترسیتی هواداران این تیم از جردن هندرسون عصبانی هستند و در شبکه‌های اجتماعی کارزاری علیه کاپیتان لیورپول به راه افتاده و هواداران خواهان خداحافظی او شده‌اند.
بازیکنان لیورپول لحظاتی بعد از شکست مقابل رئال و حذف از چمپیونزلیگ، صدایی آشنا و آرام بخش در سانتیاگوبرنابئو شنیدند.
در دیدار دیشب منچسترسیتی و لیورپول که در ورزشگاه اتحاد برگزار شد یک دختر 15ساله هوادار سیتی از طرف هواداری لیورپولی از ناحیه سر به شدت مجروح شده و در بیمارستان بستری است.
بازیکنان لیورپول با انتشار تصاویر از تفریحات‌شان در هوای گرم دوبی خبر دادند.
اشتباه ترنت الکساندر آرنولد، مدافع لیورپول، که باعث گلزنی آرسنال به این تیم در دقیقه اول مسابقه امشب دو تیم شد هواداران لیورپول را خشمگین کرده است.
هواداران لیورپول هنوز نتوانسته‌اند با جدایی سادیو مانه، ستاره سنگالی، از این تیم کنار بیایند.
محمد صلاح ستاره مصری لیورپول بعد از بازی امشب تیمش مقابل برایتون باعث ایجاد دودستگی بین هواداران لیورپول شده است.
سِر کنی دالگلیش و بازماندگان فاجعه هیلزبورو از هواداران لیورپول خواستند در بازی امشب مقابل آژاکس به یک دقیقه سکوت به خاطر مرگ ملکه الیزابت احترام بگذارند.
سِر کنی دالگلیش و بازماندگان فاجعه هیلزبورو از هواداران لیورپول خواستند در بازی امشب مقابل آژاکس به یک دقیقه سکوت به خاطر مرگ ملکه الیزابت احترام بگذارند.
رابی فاولر، اسطوره باشگاه لیورپول، به هواداران توصیه کرد از انتقاد از نتایج ضعیف در شروع فصل دست بردارند و از تیم‌شان حمایتی همه‌جانبه داشته باشند.
امضا کردن دفتر یادبود مرگ ملکه الیزابت توسط کاپیتان لیورپول جنجالی شده و با موجی از انتقاد از طرف هواداران این تیم مواجه شد.
یکی از ستاره‌های سابق لیورپول هفته گذشته به یورگن کلوپ توصیه‌ای کرده بود که اگر به آن عمل شده بود ممکن بود قرمزها در دیدار با ناپولی شکستی تا آن حد سنگین را تحمل نکنند.
مرگ ملکه انگلیس در این کشور باعث تاثر عمومی شده ولی در لیورپول شرایط مثل دیگر شهرهای این کشور نیست. لیورپولی‌ها مشکلاتی دیرینه با سلطنت و دولت انگلیس دارند.
ربکا تاوارز، همسر فابینیو، هافبک لیورپول، به خاطر اظهارنظرهای منفی زیر پستی که برای درگذشت ملکه بریتانیا منتشر کرده بود، با بعضی از هواداران درگیری پیدا کرد.
یک رسانه آلمانی می‌گوید لوریس کاریوس، دروازه‌بان سابق لیورپول، با نیوکسل به توافق رسیده و به زودی دوباره به تیمی لیگ برتری خواهد پیوست.
دیوگو ژوتا، مهاجم مصدوم لیورپول از هم‌تیمی‌هایش خواست نگرانی را کنار بگذارند و برای تغییر شرایط لیورپول و بازگشت به روزهای خوب دست به دست هم بدهند.
حضور کامل آلیسون، دروازه‌بان مصدوم لیورپول، در تمرینات امروز این تیم هواداران را به بازگشت زودتر او به میادین امیدوار کرده است.
لیورپولی‌ها پاریس را بهم ریختند، فینال با نیم‌ساعت تاخیر

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ