مدافع چپ ایرانی آلتای اسپور در ترکیب این تیم مقابل بودروم‌اسپور حضور دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی عمان برای مسابقات جام ملت‌های آسیا و انتخابی جام‌جهانی خود را آماده می‌کند.
شاهرود- شکار خرگوش توسط دلبر در زیستکره توران شاهرود شکار دوربین ها شده است.
کارشناس فوتبال با اشاره به دیدار حساس پیش‌روی تیم‌های سپاهان و استقلال گفت: این دیدار که همیشه جذاب و زیبا بوده جنگ دارا و ندار است چرا که دو تیم از نظر بازیکنان قابل قیاس نیستند.
تیم ملی والیبال ایران فردا در نخستین مسابقه خود در قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ در حالی برای ششمین بار در تاریخ به مصاف هنگ‌کنگ می‌رود که در پنج مسابقه قبلی فاتح میدان بوده است.
ریکاردو آلوز و سعید صادقی دنبال اولین پاس گل خودشان در فصل جدید هستند.
جدال میلیمتری ایران و آمریکا سر قهرمانی کشتی آزاد جوانان جهان
تیم‌های ملی والیبال زنان ایران و ژاپن در نخستین دیدار قهرمانی آسیا سال ۲۰۲۳ به مصاف یکدیگر می‌روند.
تیم فوتبال سپاهان در هفته نخست بازی های لیگ برتر از تراکتور میزبانی می‌کند.
دو تیم تازه راه یافته به لیگ برتر، در نخستین هفته از فصل جدید به مصاف هم رفته اند.
دو تیم تازه راه یافته به لیگ برتر، در نخستین هفته از فصل جدید به مصاف هم رفته اند.
قزوین- تیم فوتبال شمس آذر در هفته اول لیگ برتر میهمان تیم استقلال خوزستان خواهد بود.
عضو هیات رسیدگی به رفتار نمایندگان گفت: هفته آینده و پس از تشکیل جلسات این هیات، نظر نهایی ما درباره مواضع اخیر نماینده تربت جام اعلام خواهد شد.
یک دروازه‌بان ایرانی الاصل باید دروازه‌اش را مقابل ستاره فوتبال جهان بسته نگه دارد.
استقلال پرامتیازترین تیم لیگ برتر است و بیشتر از همه در بین سه تیم بالای جدول بوده است.
آیا می‌توانید انگشت شست خود را به عقب خم کنید؟ در این صورت شست هیچ‌هایکری دارید. افرادی که این توانایی را دارند یک شست دو مفصله دارند که به آن‌ها اجازه می‌دهد انگشت خود را به عقب خم کنند. هیچ خطری در انجام این کار وجود ندارد و این موضوع برای آن‌ها چندان ناراحت کننده نیست. این کار به لطف مفاصل جدا شده در انگشت شست امکان پذیر است. در برخی موارد، افراد تنها می‌توانند یک انگشت شست را به عقب خم کنند، در حالی که دیگران می‌توانند هر دو را حرکت دهند.
جدل مجازی جلیل محبی و احمد نادری موردتوجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.
جدل مجازی جلیل محبی و احمد نادری موردتوجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.
این ویدئو که جدالی میان شاه کبرا و مار‌های آبی را به تصویر می‌کشد؛ نشان می‌دهد که چگونه شاه کبرا، مار‌های آبی را شکست می‌دهد و این خزنده‌های بی نوا را می‌بلعد.
کافه نادری نخستین کافه رستورانی بود که غذا‌ها و نوشیدنی‌های فرنگی را وارد ایران کرده و برای نخستین بار پایتخت نشینان طعم کافه گلاسه، قهوه ترک، قهوه فرانسه، یونانی را چشیدند. علاوه بر آن نخستین غذا‌های فرنگی مانند: بیف استراگانوف، بیفتک و شاتوبریان و ... در این کافه به مشتریان ارائه شد. از سال‌های ۱۳۱۵ و ۱۳۲۰ به بعد کافه نادری معتبرترین پاتوق روشنفکران معاصر شد و افرادی مانند:صادق هدایت، سیمین دانشور، احمد فردید، نیما یوشیج، جلال آل‌احمد، نصرت رحمانی، احمد شاملو و... پای ثابت این کافه شدند.
مدافع ایرانی آلتای اسپور در جریان برتری این تیم مقابل تیم دوم جدول حضور ۷۲ دقیقه‌ای داشت.
من برای حل موضوع جلوی در رفتم، اما ناگهان میترا با چاقو به دستم ضربه‌ای زد و بعد هم شهرام به من حمله کرد و با هم درگیر شدیم به خاطر سروصدای ما ناپدری‌ام از خانه بیرون آمد و قصد داشت ما را از هم جدا کند که میترا و شهرام او را با چاقو زدند و فرار کردند.
خیانت‌های پی در پی مسعود مرا به طلاق وادار کرد و به همین دلیل حضانت «ناهید» را به او سپردم و جدا شدم. سپس سراغ دختر عمه ام رفتم که پدر و مادرش فوت کرده بودند و او به تنهایی زندگی می‌کرد. من هم زندگی در کنار دختر عمه ام را آغاز کردم و هزینه‌ها را نیز به طور مشترک می‌پرداختیم. در این مدت با کمک ناپدری ام مغازه‌ای را اجاره کردم و به فروش لوازم آرایشی و لباس زنانه روی آوردم.
حدود ۳۰۵ واحدخون نادر در ذخایر بانک خون وجود دارد و در دمای منفی ۸۰ درجه تا ۳۰ سال نگهداری می‌شوند. وقتی این خون‌ها از انجماد در می‌آیند تا به بیمار تزریق شوند، باید اول ماده خاصی که برای نگهداری به آن اضافه شده، جدا و خون شسته شود تا امکان تزریق پیدا کند. این خون ۲۴ ساعت قابل استفاده است، اما برای این مادر امکان استفاده از خون منجمد وجود نداشت، چون وقتی از انجماد خارج شود و شسته شود، زمان می‌برد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ