اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همتی در توئیتر با کنایه به طرفداران سیاست‌های اقتصادی روسیه نوشت: ظرف یک سال، پول ملی روسیه 63٪ ارزش خود را از دست داد.
بیمار دیابتی تحت هیچ شرایطی، حتی اگر یک آب میوه ۱۰۰٪ از میوه طبیعی تشکیل شده باشد، نباید آب میوه مصرف کند. تصور کنید که چند پرتقال آب‌گیری می‌شود تا یک لیوان آب پرتقال تهیه شود؟
با توجه به اعلام عدم آمادگی ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برای میزبانی از فینال جام حذفی، سازمان لیگ به دنبال انتخاب جانشین است.
پس از آنکه سنان اوغان، سیاستمدار ملی‌گرای راست، نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری در دور اول انتخابات بیش از ٪۵ آرای انتخاباتی را از آن خود کرد به نظر می‌رسد اکنون این تغییر لحن بخشی از تلاش برای به دست آوردن آرای رأی‌دهندگان ملی‌گرا باشد.
یک نظرسنجی اخیر نشان داد که فقط ۴۸٪ از بزرگسالان اعتراف کردند که در عرض چند هفته پس از مشاهده علائم اولیه بیماری، حتی برای سرفه خونی یا توده غیر قابل توضیح، به پزشک مراجعه می‌کنند. هرکسی که هر یک از علائم زیر را دارد باید فوراً توسط پزشک معاینه شود؛ در حالی که در بیشتر موارد سرطان نیست، تشخیص زودهنگام آن می‌تواند تفاوت واقعی ایجاد کند و احتمالاً زندگی شما را نجات دهد.
آب نوشیدنی ایده آل است، با کالری صفر و ۱۰۰٪ هیدراتاسیون! سعی کنید هر روز ۶-۸ فنجان میل کنید. اگر آب ساده برای شما جذابیت ندارد، چرا با چند تکه لیمو، لیموترش یا خیار کمی آن را زنده نکنید؟
کدام تیم شانس بیشتری برای قهرمانی دارد و هر یک از سه مدعی از چه میزان شانس برای کسب جام برخوردارند؟
تغییرات اقلیمی به این معنی است که فصول آلرژی حدود ۲۰ روز زودتر شروع می‌شوند، در نتیجه ۱۰ روز طولانی‌تر است و شامل ۲۱ ٪ گرده افشانی بیشتر از سال ۱۹۹۰ است.
محققان دریافتند که فریاد زدن و تنبیه بدنی بیشتر از والدین آرام و مداوم منجر به مشکلات عاطفی در کودکان می‌شود. ۱۰ ٪ از کودکانی که در این مطالعه شرکت داشتند حتی با گذشت زمان بدتر شدند
گردو حاوی تقریباً ۹۱ ٪ چربی و همچنین سرشار از مواد معدنی مانند پتاسیم ۴۱۰ میلی گرم، فسفر ۲۷۷ میلی گرم، منیزیم ۱۲۱ میلی گرم و کلسیم ۷۰ میلی گرم است. این ویژگی‌ها فواید سلامتی متعددی را برای بدن انسان ارائه می‌دهند.
مجلس طی دو سال گذشته حقوق سربازان را از ۳۰۰ تا ۴۰۰ تومان برای سربازان مجرد به ۴.۸ میلیون تومان و برای متأهل‌ها به ۷.۲ میلیون تومان افزایش داد. اتفاق مبارک دیگر آن است که قانون سربازی با دستور رهبر انقلاب در دستور بازنگری و اصلاح است.
آرنیکا به طور گسترده در طب هومئوپاتی برای تقویت رشد مو، جلوگیری از ریزش مو و درمان شوره سر استفاده می‌شود. این ترکیب معمولا به صورت روغن، شامپو یا هیدروژل یافت می‌شود که محصولی مبتنی بر آب (۹۹ ٪) است.
پیتزا، نان‌ها، غذا‌های سرد، سوپ و بوریتو‌ها پنج عامل اصلی در افزایش مصرف سدیم هستند. در صدر این لیست پیتزا با ۵.۳ درصد از کل سدیم دریافتی رژیم غذایی قرار دارد و پس از آن نان‌ها و رول‌ها با ۴.۷ درصد قرار دارند. سپس غذا‌های سرد و گوشت‌های پخته شده با ۴.۶%؛ سوپ با ۴.۴٪؛ بوریتو و تاکو با ۴.۳%؛ تنقلات شور با ۴.۱%؛ و طیور ۴% قرار دارند.
شهاب سنگ Winchcombe یک شهاب سنگ کندریتی غنی از کربن نادر است که حدود ۴ ٪ از کل شهاب سنگ‌های بازیابی شده را تشکیل می‌دهد و حاوی حداکثر ۳.۵ درصد وزنی کربن است. این اولین شهاب سنگی از این نوع است که در بریتانیا کشف شد.
تنها ۱۰٪ از باتری‌های مستعمل، برای بازیافت در استرالیا جمع‌آوری می‌شوند که طبق استاندارد‌های بین‌المللی کم است. ۹۰‌٪ باقیمانده باتری‌ها به محل دفن زباله می‌روند یا به‌طور نادرست دفع می‌شوند و این موضوع باعث آسیب قابل توجهی به محیط زیست می‌شود.
محققان به کاهش اثرات استرس روزانه هم در تعداد عوامل استرس زای روزانه گزارش شده توسط افراد و هم در واکنش عاطفی آن‌ها به این عوامل پی بردند. به عنوان مثال، افراد ۲۵ ساله تقریباً ۵۰٪ از روز‌ها عوامل استرس زا را گزارش کردند، در حالی که افراد ۷۰ ساله استرس را فقط در ۳۰٪ از روز‌ها گزارش کردند.
یک موز متوسط چیزی حدود ۱۰۵ کالری دارد که تقریبا ۹۵٪ آن از کربوهیدرات‌ها به وجود آمده است. کربوهیدرات‌های موز شامل سقز، گلوکز و فروکتوز می‌باشد. همچنین موز مقدار کمی چربی و پروتئین دارد. موز دارای آنتی‌کسیدان‌های فراوان نیز است.
مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار گفت: بنا شد از اول آبان ماه اتحادیه‌های لبنیاتی و انجمن‌های آن‌ها با شرایط ویژه لبنیات را با تخفیف ویژه ۵ تا ۲۰ درصدب ه مردم ارائه دهند.
همتی خطاب به خبرگزاری دولت افزود: «کاش لااقل با کسانی که۴عمل اصلی ریاضی را خوانده‌اند، مشورت می‌کردید تا برایتان محاسبه کنند که نتیجه رشد ماهانه ۵/۲٪ در۳۴ماه، حدود ۶ برابر است. اینکه مثل زیلو انداختن نیست! ۴ عمل اصلی کمی سخت‌ است.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ